dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Projekts - "Jūras Vilki"
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ra001
Site Admin
Site Admin


Joined: 20 Jan 2003
Posts: 452
Location: Latvija

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 3:05 pm    Post subject:

Parasti šāda veida spēlēs tiek ieviests savs spēles laiks, piemēram nedēļa ir 1 stunda reālā laika, tad izrietot no šī var arī rēķiņat cik sanāks teiksim kuģa remonts. Var notikt arī tā, ka kaut kāds pasākums notiek noteiktu laika intervālu, piemēram bāra apmeklējums ir 1 stunda spēles laika, pēc 10 bāru apmeklējumiem būs pagājusi pusi dienas .. nu kaut kā tā. Kā Tu domā realizēt pārrēķina sistēmu? Ja piemēram tas noteik ar kāda šedulera palīdzību, tad var pieņemt, ka viens cikls atbilst kaut kādam laikam ... var ieviest arī kaut kādus spēles punktus, kuri spēles laikā tiek tērēti, teiksim kauja maksā 100 punktus, bāra apmeklējums 5 punkti, bet šeduleris katrā nostrādājuma brīdī pieliek spēlētājam 10 punktus....
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Lynx
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 20 Jan 2003
Posts: 70
Location: Rīga

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 3:26 pm    Post subject:

Sākumā bija ideja par AATrade sistēmu, kur viss notiek ar šedulera palīdzību. Bet sapratu, ka labāk taisīt real time un šeduleri aizvietot ar spēles darbību laiku.

Par pašu laiku konceptā ir paredzēts ka laiks iet uz priekšu neatkarīgi no spēlētāja. Uz servera ar šeduleri ik pa 1min tiks refrešots viens php fails, kas tad updeitos visu datubāzi un liks notik pasākumiem, kam janotiek. Piemēram mēs uzliekam labot kuģi, izlogautojamies atnākam pēc 30min un kuģis būs salabots, jo spēle turpinās. Tapēc pēc idejas visizdevīgāk spēlētājam būs pirms gulētiešanas pasūtīt izgatavot smagu kuģi(kuģus varēs gan pirkt, gan pasūtīt. Vienīgā atšķirība ka uzreiz pārdoti tiks ļoti mazs skaits kuģu un pārsvarā zemākās klases kuģi, visi stiprākie kuģi būs japasūta un jagaida kamēr viņu uzbūvēs), kas prasīs ilgu laiku un iet gulēt. Un sagaidīt rītu ar jaunu kuģi.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
ra001
Site Admin
Site Admin


Joined: 20 Jan 2003
Posts: 452
Location: Latvija

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 3:37 pm    Post subject:

Šādas sistēmas ir labi priekš RTS, RPG vienspēlētāja režīmā, taču onlain tīklā spēlēm tā varētu problēma, pat ne problēma, bet tāda lieta, kas varētu atbaidīt potenciālos spēlētājus, jo reāli vinēt varēs tikai tie, kas visu laiku atradīsies onlainā... tādā gadījumā jādomā par kaut kādiem "drošajiem dokiem", kur cilvēkam atrodoties piemēram kaut kur viņam nevar tikt klāt. Domāju daudziem varētu .. nevis nepatikt, bet atturētu no spēlēšanas, es pats laika trūkuma dēļ tādu spēli nespēlētu, kaut gan labprāt vienu brīdi dzenāju AATrade, tagad spēlēju Hattrick, bet tur nav jāsēž visu laiku un jākontrolē spēles gaita, es varu vienu reizi ielogoties, salikt komandas un doties gulēt... Te laikam ir tas trauslais moments, kā pārkāpt no vienspēlētāju režīma uz onlaina daudzspēlētāju režima, kas notiek ilgu laiku... Vai varbūt vari nosaukt onlain spēles, kur laiks notiek realtaimā?
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Digital-X



Joined: 11 Jan 2004
Posts: 79

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 5:38 pm    Post subject:

bubu wrote:
Digital-X wrote:
Kamaz, tas buutu ok, ja speele buusu atveertaa koda, kas taa visticamaak nebuus...
Kādā sakarā te OS kods?

Taapeec, ka diezvai kaadam interesees, ka speele ir taisiita uz PHP Wink
Bet, ja Lynx saka, ka PHPirates būtu ar stilu un dziļi ietvertu domu lai tad arī lemj.

Savaa speelee arii domaaju kaa dariit ar laikiem, katram variantam ir savs miinus un plus, taapeec lemt ir gruuti, es paliku pie realtime varianta.
_________________
Security: http://www.netsec.lv/forums/
Back to top
View user's profile
Eximo
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 08 Feb 2003
Posts: 106
Location: Rīga

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 6:35 pm    Post subject:

Man atkal labāk piemērota liekas gājienu sistēma. Smile Lai būtu fun spēlēt reālajā laikā, spēle vienlaicīgi jāspēlē daudziem cilvēkiem, un tas ir ļoti grūti panākams.
Kuģi, manuprāt, jāatļauj katram tikai vienu.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
ra001
Site Admin
Site Admin


Joined: 20 Jan 2003
Posts: 452
Location: Latvija

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 6:43 pm    Post subject:

Par kuģiem man gan likās pieņemami, ka var būt vairāki, bet vadīt gan tikai vienu...
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Eximo
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 08 Feb 2003
Posts: 106
Location: Rīga

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 6:51 pm    Post subject:

Nu labi, varbūt arī ka var būt vairāki. Smile
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Lynx
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 20 Jan 2003
Posts: 70
Location: Rīga

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 7:38 pm    Post subject:

Par citām spēlēm realtime. Citas neesmu redzējis, ar vienu piebildi neesmu speciāli meklējis. Tapēc es meiģināšu šo reti izmantoto ceļu - varbūt patiešām sanāks kautkas pieklājīgs un tieši liks tiem spēlētājiem kam nepatīk gājienu sistēma nākt uz šo spēli. Pašam ir grūti spriest kā būs, apskatīsim kā cilvēkiem patiks 0.1 versija un atauksmes. Ja patiešām mani pārliecinās un testi pierādīs, ka real time īsti labi nav, tad nav jau problēmas pārtaisīt. Būs tikai vel viens ķeksitis pie lietam ko es esmu izveidojis.

Par kuģiem runājot: Imho iespēja turēt neierobežotu kuģu skaitu piedod stratēģiju un lielāku izvēli kā rīkoties ar naudu. Attiecīgi nopirkt jaunu daudz labāku kuģi, pārdodot veco. Vai netik labu un paturēt veco. Piepildīt visas savas ostas ar kuģiem un ar viņiem operēt, jo kuģi pašlaik ir 42 un katram savas stiprās/vājās puses. Piemēram lielāka kravas ietilpība priekš tirgošanās, vai atkal vairāk lielgabali un lielāka izturība priekš kara. Tāpat var naudu tērēt upgreidos uz vienu kuģi un padarīt viņu izcili spēcīgu. Tikai nebūs backup variants, ja nu kāds šo kuģi nones. Tāpēc būs jadomā un jasabalansē savi līdzekļi Twisted Evil
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Jumanji



Joined: 04 Apr 2005
Posts: 3
Location: Riga

PostPosted: Mon Apr 04, 2005 7:38 pm    Post subject:

Lynx - viens siikums, kuru gribeju pieminet tapec ka ieraudziju ari screenshota tadu kljudu..

abordāža - būtu pareizais spellings (nevis abortāža).
Back to top
View user's profile
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Mon Apr 04, 2005 9:20 pm    Post subject:

hehe, wellcum, Jumanji, ja tu esi tas pats Jumanji, a ja neesi tad pofig un wellcome taapat.

Abortāža..huh:)
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Lynx
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 20 Jan 2003
Posts: 70
Location: Rīga

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 6:48 am    Post subject:

Hehe izlabots Wink

Un ticiet man bus iespejams atrast daudz vairāk kļūdas, jo reāli neesmu iedziļinājies gramatikā. Tikai rakstu kodu uz priekšu, lai kautcik darbojas un ik pa brīdim izeju visam kodam cauri un pārakstu dažas neoptimizētas vietas.
Vissinteresantākais, ka ši kļūda tika pamanīta tik vēlu Smile

P.s tirgotaju ai jau kustas pa waypointiem(driz taisishu karotajus, kas ies uz rondomu un mekles kuģus), valstu sistēma daļēji strādā, ekonomikas algoritms uztaisīts priekš pirkšanas/pārdošanas, redzēs kā strādās kad vairāk cilvēki online,
Back to top
View user's profile Visit poster's website
8-ball_
Guest





PostPosted: Sat Apr 09, 2005 7:00 pm    Post subject:

...un šeit kā kulaks uz acs derēs mans ieteikums. Līdzīgi kā Alien Assault Traders, pārvietojoties, izdarot dažādas darbības tiks patērēti gājieni, kas laikā gaitā pieaug. Piemēram, pēc kaujas lai tiktu uz ostu, pietauvotos, salabotu kuģi vajadzētu 200 gājienus, lai uzbūvētu jaunu kuģi, vajag 500 gājienus, lai pārvietotos 4 jūras jūdzes vajag 15 gājienus, kas atkal var mainīties atkarībā no vēja virziena, buru stāvokļa un kuģa ātruma, apakalpes profesionalitātes. Vecīt, šitā ideja var izdoties.
Back to top
8-ball_
Guest





PostPosted: Sat Apr 09, 2005 7:01 pm    Post subject:

ups neizlasīju otro topika lapu Embarassed
Back to top
Guest






PostPosted: Sat Apr 09, 2005 7:07 pm    Post subject:

otrs moments.

Kā tiks aprēķināta spēlētāja score?
Vai tā kā AATrade - aprēķinot visa spēlētāja īpašuma vērtību vai kā savādāk?
Back to top
Lynx
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 20 Jan 2003
Posts: 70
Location: Rīga

PostPosted: Sun Apr 10, 2005 6:48 am    Post subject:

Punktu apreiķins jau strādā, un ideja ir šāda, ka mēs saskaitam visu spēlētaja ipašumu vērtību. Savādākus variantus pašlaik es nespēju iedomāties. Tiek arī uzskaitīta spēlētāja slava, nogremdētie kuģi un cik reizes tavs kuģis nogremdēts(Galvenajam varonim piemīt izcilas peldēšanas spējas un liela veiksme, jo viņš vienmēr pamanās izglābties). Kā arī tiek uzskaitīts online laiks, uzprogramējo šo lietu šīš nedēļas sākumā un mans online laiks jau ir 34 h 28 min 45 s. Njaa daudz laika paņem spēles izveidošana.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group