|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
s1 Guest
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 9:35 pm Post subject: |
|
Tad sanāk , ka jātaisa cikls. Vai tā rezuktātā nezudīs performance? |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 9:43 pm Post subject: |
|
Bez cikliem nemaz nav iespējams norenderēt scēnu. Tikai nepārcenties un nerenderē katru poligonu atsevišķi, citādi vispār performance nebūs. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
s1 Guest
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 9:51 pm Post subject: |
|
Man vecā draw f-cija bija veidota tā, ka katram poligonam ir textūras ID, un, vadoties pēc tā, katram poligonam tiek pa savai textūrai. Jā, ko lai iesāk ? |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 9:53 pm Post subject: |
|
Sakārto poligonus pa tekstūrām un zīmē visus poligonus ar vienādām tekstūrām reizē. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
s1 Guest
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 9:56 pm Post subject: |
|
Laba ideja! mēģināsu to realizēt. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 9:57 pm Post subject: |
|
Sasortee peec textuuras ID, katram ID uztaisi VBO un renderee mainot txtuuru tikai tad, kad to tieshaam vajag. Textuuras nomainja ir no TOP10 leenaakajaam lietaam, ko vispaar var dariit, taapeec tas jaadara ljoti reti.
Peec tam kad shito jau buusi uztaisiijis, pameegjini veel to visu sagrupeet kaadaas nodees un uztaisi frustum culling/utt. :)
EDIT: too late... _________________
|
|
Back to top |
|
|
s1 Guest
|
Posted: Wed Apr 13, 2005 11:50 am Post subject: |
|
Vēl viens jautājums, kā ir labāk, vai nu lielākas textūras un mazāk poligonu, vai mazākas textūras un vairāk poligonu? |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Wed Apr 13, 2005 12:21 pm Post subject: |
|
Visdrīzāk, ka ātrums būs lielāks, ja samazināsi tekstūru lielumu.
Izmantot tekstūras, kas ir mazākas par 256x256 uz mūsdienu kartēm ir galīgi garām. Ja gribi detalizāciju, tad 512x512 un lielākas tekstūras. Tas pats ir ar poligoniem. Bet tas tev jāizlemj pašam un atkarīgs arī no tā uz kādām videokartēm būs orientēta tava spēle.
Es būtu labālk ņēmis mazāk poligonu, bet lielākas tekstūras, jo pat modelis ar ļoti zemu poligonu skaitu var izskatīties ļoti labi, ja ir kvalitatīvas un detalizētas tekstūras (it īpaši ja izmanto normal mapes). _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
AL_Edgars Guest
|
Posted: Sat Apr 16, 2005 11:58 am Post subject: |
|
anggelus wrote: | Visdrīzāk, ka ātrums būs lielāks, ja samazināsi tekstūru lielumu.
Izmantot tekstūras, kas ir mazākas par 256x256 uz mūsdienu kartēm ir galīgi garām. Ja gribi detalizāciju, tad 512x512 un lielākas tekstūras.
|
No vienas puses tev taisnība. Taču arī aizrauties nedrīgst.
Nezinu, S1 kādu bitmap formātu tu lieto, bet ja runa ir par dds, tad tur vairāk par 512 pixels neiesaku. Turklāt ir tāda lieta kā visādi filtri priekš dds, kas bildi salīdzinoši uzlabo, ja tā ir pixelēta. Drīzāk es tev, S1, iesaku izmantot vairāk multi texturing. Vienu karti uz sienas sadali pa 3 vienībām, bet otru pa, teiksim, 1.75 vienībām. Esmu to jau pārbaudījis, un atklājis kā tā ir labāk, nekā izvietot 2048 lielās tekstūras + 512 lielu papildus priekš noise, vai nelīdzenumiem. |
|
Back to top |
|
|
S1 Indago dalībnieks
Joined: 31 Jul 2005 Posts: 219 Location: Jelgava
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 11:00 am Post subject: |
|
Man ir 1 jautājums: man ir jātaisa animācja, tad kā ir optimālāk, vai nu mainīt textūras, vai arī izmantot 1 lielu textūru un mainīt tikai tās koordinātas? Ļoti svarīga ir ātrdarbība. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 6:13 pm Post subject: |
|
Ja katraa rendereetajaa kadraa var buut tikai viens kadrs no dotaas animaacijas, taisi atseviksju tekstuuru katram animaacijas kadram. Ja vienaa rendereetajaa kadraa var buut daudzi animaacijas kadri, tad labaak visus animaacijas kadrus vienaa lielaa tekstuuraa un tik maini UV. |
|
Back to top |
|
|
S1 Indago dalībnieks
Joined: 31 Jul 2005 Posts: 219 Location: Jelgava
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 9:00 pm Post subject: |
|
es tā īsti nesapratu... manā gadījumā ir cikls, noregulēts uz 10ms. Tad animācijas kadri var mainīties ar ātrumu 100x sekundē, tas ir par ātru, tādēļ ir viens mainīgais, kurš regulē(aizkavē). Tad sanāk, ka kadrs nomainās, aptuveni katrā 2 vai 3 ciklā, atkarībā no mainīgā. Tad vadoties pēc tava teiktā ... īsti nezinu, kuru gadījumu piemērot. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 9:36 pm Post subject: |
|
Nav svariigi, kaa mainaas animaacijas kadri. Svariigi ir, vai rendereejot vienu kadru, kuru raadiisi uz ekraana, tajaa ir iespeeja redzeet daudzus kadrus no animaacijas, vai tikai vienu? |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|