dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

UVW Unwrap ???

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Dizains, modelēšana un vizuālā māksla
View previous topic :: View next topic  
Author Message
s1
Guest





PostPosted: Fri Apr 15, 2005 9:09 pm    Post subject: UVW Unwrap ???

Vai 3ds max'ā vispār ir iespējams lietot vienlaicīgi UVW Unwrap un UVW Maping? Piemēram, gribas ar uwrapu paņemt kādu textūras gabalu un pēc tam ar UVW Mapingu izvēlēties, pienēram Box. Man tas nekādi nesanāk. Ja paņemu UVW Maping, tad Unwrap vairs nestrādā. Crying or Very sad
Back to top
s1
Guest





PostPosted: Sun Apr 17, 2005 6:09 pm    Post subject:

C'mon, vai nevienam nav bijušas darīšanas ar max'u?????
Back to top
kaszu



Joined: 28 Dec 2004
Posts: 103
Location: Iceberg, Northpole

PostPosted: Sun Apr 17, 2005 6:30 pm    Post subject:

Cik saprotu tu gribi panem tikai dalu bildes un lietot UVW Maping, easy:
Materiaalu editoraa, kad izveelies ateelu tur ir jaatziimee Crop/Placement - apply, tad view image un izveelies bildes dalu, kuru veelies.




Tad arii vari lietot UVW Maping.
Ceru, ka paliidzeeju!
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Sun Apr 17, 2005 8:40 pm    Post subject:

kazsu: Liekas vinsh drusku savaadaak domaaja. Lietot UVW Unwrap un peec tam pa virsu UVW Map.

Panaakt to pashu var divos veidos:
1) ar map chanell. Ieziimee vajadziigos feisus meshaa, pieskjir MaterialID
un tad attieciigi UVWMap modifierii map chanell.
2) Uzliec objektam pa virsu mesh select modifieri, ar to ieziimee vajadziigos feisus, tad tam pa virsu UVWMap modifieri taa ka feisi paliek ieziimeeti. Tagad tekstuuras koordinaates tiks mainiitas tikai uz ieziimeetajiem feisiem.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
s1
Guest





PostPosted: Mon Apr 18, 2005 1:00 pm    Post subject:

paldies kaszu un hobit, tomēr tā lieta īsti nestrādā. Paskaidrošu sīkāk:
manā gadījumā nav nepieciešams vienam pbjektam dažādas uv koord(kā to rādīja hobits).
1. selektēju visus poligonus, paņemu UVW Unwrapu -> edit
2. tur veicu attiecīgas manipulācijas, līdz šim viss ir ok
3. paņemu UVW Map, tad unvrapā izdarītās manipulācijas pazūd(unvraps vairs nestrādā)
Varbūt, kā tu hobit teici, jāizmanto kanāli, taču no tiem man nekādas saprašanas.
Back to top
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 1:47 pm    Post subject:

Pirms 3. punkta tavā piemērā uzliec Edit poly modifieru, izvēlies poligonus, kurus vajag un tad pa virsu UVW Map modifieru.
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 6:18 pm    Post subject:

Anggelus: un ko tad es teicu :), tas tik pat labi der kaa ar edit mesh ta arii ar mesh select. Teoreetiski labaak dotajaa gadiijumaa juuzot mesh select jo principaa nekaadas citas manipulaacijas ar meshu nenotiek.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 7:24 pm    Post subject:

Embarassed ātri skatījos un nepamanīju.
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
s1
Guest





PostPosted: Mon Apr 18, 2005 8:49 pm    Post subject:

ai, maza kļūdiņa, kad beidzu manipulācijas ar unwrapu un uzlieku mapingu, tad mapings nereaģē, bet unwraps strādā. Man liekas ka abi tx koord. rīki kopā vienkārši nestrādā Confused
Back to top
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Dizains, modelēšana un vizuālā māksla All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group