dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Skriptēšana un skriptu valodas
Goto page Previous  1, 2
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija
View previous topic :: View next topic  

Vai tu izmanto skriptus savās spēlēs?
Es pats taisu visu parasti tādās siituācijās.
17%
 17%  [ 3 ]
Jā, es izmantoju gan.
35%
 35%  [ 6 ]
Es neesmu taisiijis [tik nopietnu] spēli
47%
 47%  [ 8 ]
Total Votes : 17

Author Message
nekas
Guest





PostPosted: Tue Aug 17, 2004 3:49 pm    Post subject:

Man saprātīga liekas šī metode skriptiem:
http://www.gamedev.net/reference/programming/features/cscript/
Back to top
WhiteShadow



Joined: 23 Sep 2004
Posts: 26
Location: Valmiera

PostPosted: Tue Apr 19, 2005 9:11 am    Post subject:

Man radusies sekojosha probleema: savaa toposhajaa projektaa kaa skriptu valodu plaanoju izmantot C++ un jau esmu uzrakstiijis dalju no parsing system, tachu ir probleema: man pagaidaam nav ideju, kaa "piekonekteet" skriptu (t. i., nezinu, kaa nodroshinaat to, ka no skripta piekljuut speelee esoshajiem mainiigajiem, klaseem, funkcijaam u. t. t.). Ja kaadam ir idejas, kaa to realizeet, buushu pateiciigs taas uzklausiit.
_________________
Black holes are where God divided by zero.
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Apr 19, 2005 10:15 am    Post subject:

Nu takš vienkārši: interpretētājā piereģistrē mainīgā adresi ar tā nosaukumu(kā stringu, kuru izmantos skriptā) kautkāda masīvā. Un tad, kad skriptā vērsies pie mainīgā, kura nosaukums ir tajā masīvā, tad operē ar tiem datiem, uz kuru norāda tā adrese.
Paskaties šeit: http://www.mozilla.org/js/spidermonkey/
Tā sourcē var labas idejas smelties.
Un vai tiešām tu biji domājis C++ nevis C? Jo C++ ir diezgan sarežģīti valoda ar visu savām templeitēm, polimorfismu, klasēm. Vai tik tu nebiji domājis C, ne? Tad paskaties šo: http://www.tinycc.org/
Back to top
View user's profile Send e-mail
WhiteShadow



Joined: 23 Sep 2004
Posts: 26
Location: Valmiera

PostPosted: Tue Apr 19, 2005 10:56 am    Post subject:

Jaa tieshi C++, bet nosauktie skjeerslji jau daljeeji ir paarvareeti - konkreetaak, klases un virtuaalaas funkcijas
Vispaar ideja bija taada - pie speeles saakuma skriptu komplekts tiek kompileets uz baitkodu, lai palielinaatos izpildes aatrums.
Paldies par linku, btw.
_________________
Black holes are where God divided by zero.


Last edited by WhiteShadow on Wed Apr 20, 2005 10:23 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send e-mail
chaosman



Joined: 28 Oct 2003
Posts: 64
Location: Rīga

PostPosted: Tue Apr 19, 2005 4:18 pm    Post subject:

A kas tad ir polimorfisms ja ne virtuaalaas funkcijas? Peec shitaa apraksta nevar saprast, kaa tev veel truukst? Smile
Un tieshaam izklausaas diivaini dzirdeet par plusiem kaa skriptu valodu.. lai uztaisiitu pilniigu C++ interpreteetaaju / kompilatoru uz baitkodu, paies gadi. Driizak te var runaat par valodu ar C++ *liidziigu sintaksi*.
Back to top
View user's profile
WhiteShadow



Joined: 23 Sep 2004
Posts: 26
Location: Valmiera

PostPosted: Wed Apr 20, 2005 10:22 am    Post subject: hmm..

Njaa, izteicos nepareizi. Embarassed You can blame me for this
Kas ir polimorfisms, zinu - kaa nekaa, ar C++ straadaaju jau gadus 4.
Preciizi runaajot, es esmu paredzeejis savam projektam izveidot uz C++ baazes veidotu skriptu valodu, kas no pasha C++ atskjirsies (ja man vispaar kaut kas sanaaks - ir gruutaak, nekaa biju iedomaajies) ar dazhu iipashiibu truukumu, piem. neredzu lielas vajadziibas iestraadaat savaa "dialektaa" templeitus - nezinu, kaads skriptaa no tiem vareetu buut labums. Neapshaubaami, taa ir ljoti speeciiga C++ fiicha, bet liekas, ka meegjinaajums to implementeet skriptiem pielaagotaa valodas variantaa buutu nevajadziigs.
Quote:
lai uztaisiitu pilniigu C++ interpreteetaaju / kompilatoru uz baitkodu, paies gadi.
- par to nu es neesmu tik droshs. Uzskatu, ka gruutaakais tur ir izveidot klashu apstraadi ar visiem publiskajiem/privaatajiem memberiem, mantoshanu etc., ar ko es daljeeji esmu jau ticis galaa. Darbs tieshaam tur vareetu buut liels, bet, taa kaa visticamaak sheit taps kaut kaadaa meeraa "atvieglots" C++ variants, tas vareetu buut vieglaak.
Buushu pateiciigs uzklausiit jebkaadu kritiku, padomu vai citus komentaarus, jo shaada veida uzdevumu nekad neesmu veicis.
_________________
Black holes are where God divided by zero.
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Wed Apr 20, 2005 1:06 pm    Post subject:

Vienalga es uzskatu - Why reinvent the wheel?
Priekskam tev taadu laiku veltiit skriptu valodas taisiishanai, ja vari izmantot LUA, Python utt.
Tajaa laikaa labaak tu vareetu ar citaam lietaam nodarboties.

Arii es kaadreiz saaku taisiit savu valodu (arii liidziigu C), bet peec laika dazhi taadi kaa es mani tomeer paarliecinaaja to nedariit.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
WhiteShadow



Joined: 23 Sep 2004
Posts: 26
Location: Valmiera

PostPosted: Thu Apr 21, 2005 10:15 am    Post subject:

Principaa tev vareetu buut taisniiba, tomeer neesmu veel izleemis, ko dariit - darbs pie valodas ir jau iesaakts un (liidz shim) veicies normaali.
Python man nepatiik sameeraa kroplaas sintakses deelj;
LUA - nezinu, esmu dzirdeejis par to, redzeejis dazhus koda paraugus, bet, cik man liekas, tur ir pamatiiga sviishana, lai izdariitu dazhas lietas, kas saistiitas ar C++ klaseem.
Jebkuraa gadiijumaa, tu mani pierunaaji padomaat par to. Rolling Eyes
_________________
Black holes are where God divided by zero.
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Apr 21, 2005 10:52 am    Post subject:

WhiteShadow wrote:
Python man nepatiik sameeraa kroplaas sintakses deelj;
Nu nu, ja tev tā nepatīk, tad tas nenozīmē, ka tam ir kropla sintakse. Manā uztverē, pythonam ir viena no labākajām sintaksēm, kurā esmu programmējis. Sākumā jau arī likās kautkā dīvaini, bet kad "iebraucu" tajā, tad neko citu neesmu gribējis :)
Back to top
View user's profile Send e-mail
WhiteShadow



Joined: 23 Sep 2004
Posts: 26
Location: Valmiera

PostPosted: Thu Apr 21, 2005 11:04 am    Post subject:

Tieshi par to "diivainumu" arii iet runa, un, lai gan tas ir totaali mans viedoklis, kuru es nevienam neuzspiezhu, varu nosaukt kaut vai galveno iemeslu, kaapeec man ne visai patiik Python sintakse:
BLOKU ATDALIISHANA AR TABULAACIJU, NEVIS AR TAADA VAI CITAADA VEIDA IIPASHIEM ATDALIITAAJIEM (kaut vai figuuriekavas C/C++ vai BEGIN/END paskaalaa/delfos). Man var iebilst, ka tas jau patiesiibaa ir siikums, bet es taa arii neesmu speejis pierast pie shii siikuma (savulaik - gadu vai pusotrus atpakalj es diezgan ciitiigi peetiiju visaadas skriptu valodas - saakot ar Perl un beidzot ar Eiffel un to pashu Python).
_________________
Black holes are where God divided by zero.
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Apr 21, 2005 11:20 am    Post subject:

Tieši tas manuprāt ir liels pluss. Iemāca rakstīt smuki identētu kodu. Vieglāk taču tādu lasīt, nevis ka viss pie vienas atkāpes sarakstīts, kā citi bieži vien redzēts dara.
Back to top
View user's profile Send e-mail
WhiteShadow



Joined: 23 Sep 2004
Posts: 26
Location: Valmiera

PostPosted: Thu Apr 21, 2005 11:22 am    Post subject:

Taisniiba jau taa ir - bet:
1) Man nepatiik, ja man sho pieraksta stilu uzspiezh, nevis es pats varu izveeleeties, kas un kaa (bez tam - ir jau arii otra galeejiiba, kad cilveeks, gribeedams laikam visu kodu sadaliit slejaas, raksta, piem. vienu zem otra mainiigos, bet to veertiibas - 2 vai pat 3 tab attaalumaa no tiem. Iespeejams, ka shaads stils kaadam liekas visai viegli lasaams, tachu man ne).
2) Es domaaju, ka nav jeegas celt striidu shii jautaajuma deelj: katrs tachu lieto to, kas vinjam tuvaaks, IMHO.
_________________
Black holes are where God divided by zero.
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Apr 21, 2005 12:02 pm    Post subject:

Es jau netaisos strīdēties, vienkārši mēģinu parādīt pythona jaukumus :)
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group