View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ra001 Site Admin
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 452 Location: Latvija
|
Posted: Tue Dec 28, 2004 10:51 pm Post subject: 2Dmap ģenerātors |
|
Vai kādam nemētājs kāds gauži vienkāršs 2D map ģenerātors vai vēl ģenerātora labāk algoritms?
Interesē kas onlainā varētu ģenerēt ūdeni, zemi, kādu kalnu visu skatā no augšas. |
|
Back to top |
|
|
Kristians
Joined: 06 Apr 2005 Posts: 99 Location: Ventspils
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 9:20 pm Post subject: Re: 2Dmap ģenerātors |
|
ra001 wrote: | Vai kādam nemētājs kāds gauži vienkāršs 2D map ģenerātors vai vēl ģenerātora labāk algoritms?
Interesē kas onlainā varētu ģenerēt ūdeni, zemi, kādu kalnu visu skatā no augšas. |
Tas tak vienkārši izdomāt pat ne uz pusi tik nesakarīgi kā tie tavi delphix tutoriāļi nu algoritms nu njem kaut vai vienu mainiigo nu piem
afigjel
Code: |
//shitaas proceduuras droshi var mest timerim
//tas mapwidth ir domaats mapa width tas var buut mainiigais tu noteikti ka saproti (varbūt)
if xcord <mapwidth then begin
//0 ir domaats uudens
if afigjel = 0 then begin dximagelist1.items[0].draw(dxdraw.surface,xcord,ycord,0);
end;
// 1 ir piemeeram zeme
if afigjel = 1 then begin dximagelist1.items[1].draw(dxdraw.surface,xcord,ycord,0);
end;
//2 shitas buus kalnaakaapeeju sapnis Everests
if afigjel = 2 then begin
dximagelist1.items[2].draw(dxdraw.surface,xcord,ycord,0);
end;
end;
if xcord= mapwidth then begin
xcord := 0
ycord := ycord+dximagelist1.items[0].height
|
zinu, ka šitais ir novēlots posts ,bet tik un tā gan jau, ka kādam noderēs
end. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
Kristians
Joined: 06 Apr 2005 Posts: 99 Location: Ventspils
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 11:46 pm Post subject: |
|
bļin nu tur tak ģenereesies tjipa uzseto cik lielu mapu gribi un tad tas dxdraw1 tur darbojas /ziimeejas |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 11:58 pm Post subject: |
|
Tad es tavu kodu nesaprotu.
Vai tu neuzrakstītu to vispārīgāk, nepiesaistot nekādiem DirectX objektiem? |
|
Back to top |
|
|
Kristians
Joined: 06 Apr 2005 Posts: 99 Location: Ventspils
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 12:30 am Post subject: |
|
imo tu vispaar zini kaa mapes ģenerē?
Nu ja nezini, tad lasi šito principu:(tam autors esmu es )
Reku tas katrs ūdens, zeme būt viens kvadrātiņš ko mēdz dēvēt par "Tekstūra" uz kura uzzīmets, tas zeme gaiss, putni, urlas Un kodā bija rakstīts ka viņš uz haļavu met ārā kur ir jābūt katram tam kvadrātiņam
Haļava = Randomize
un tur tai kodā viņš konkrēti randomizē to mainīgo ko sauc par afigjel pēc katra ontimer tikai es neuzrakstiiju to randomize kodu nu saprati izvēlas ko zīmēt urlu vai putnu uz mapes kurai iedots konkrēts izmērs |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 12:47 am Post subject: |
|
Nu, nu. Tur nekas labs nesanāks. Tur sanāks pilnīgs haoss. Vajag plūganākas pārejas no dziļa ūdens uz augstu kalnu. Nevis pilnīgi kā ar nazi nogrieztas. Paskaties kautvai šo bildi http://www.robo-murito.net/code/images/coherent.gif (melns - ūdens, balts - augsts kalns), uzreiz ir redzams skaidrs reljefa efekts, ne? Tur katrs pikselis ir viens tavs kvadrātiņš. A ja na haļavu saliks tos baltos/melnos kvadrātiņus, tad jau sanāks kautkas šāds: http://www.robo-murito.net/code/images/noncoherent.gif Diez vai tas atgādina kautkādu reljefu. |
|
Back to top |
|
|
Kristians
Joined: 06 Apr 2005 Posts: 99 Location: Ventspils
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 10:14 am Post subject: |
|
Nu yohaidii to tach ar var uzrakstiit bet tur jau kods garaaks un tapēc man ir slinkums rakstītt |
|
Back to top |
|
|
ra001 Site Admin
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 452 Location: Latvija
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 10:19 am Post subject: |
|
Tur jau tā lieta, ka visu var uzrakstīt un visu var izdomāt, bet kāds ir iemesls tērēt laiku tam kas jau ir uzrakstīts?
Man tā laika tik daudz nav.. diemžēl. Tāpēc arī prasīju. Bet paldies šo problēmu es jau labu laiku atpakaļ atrisināju. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 10:21 am Post subject: |
|
He he, nemaz nepaskatījos kāds bija oriģinālā jautājuma datums. Kristiants laikam ne tik. |
|
Back to top |
|
|
Kristians
Joined: 06 Apr 2005 Posts: 99 Location: Ventspils
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 10:57 am Post subject: |
|
Quote: | zinu, ka šitais ir novēlots posts ,bet tik un tā gan jau, ka kādam noderēs |
bubu tev galvā laikam kaut kaads leenais renderis aiziet?
A manu vaardu tak vismaz vareeji pareizi uzrakstiit |
|
Back to top |
|
|
Kristians
Joined: 06 Apr 2005 Posts: 99 Location: Ventspils
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 11:02 am Post subject: |
|
ra001 wrote: | Tur jau tā lieta, ka visu var uzrakstīt un visu var izdomāt, bet kāds ir iemesls tērēt laiku tam kas jau ir uzrakstīts?
Man tā laika tik daudz nav.. diemžēl. Tāpēc arī prasīju. Bet paldies šo problēmu es jau labu laiku atpakaļ atrisināju. |
Gribi iemeslu? pateikšu piemeeram gribi taisiit GTA stila geimuku šie tev savas spēles sourci tak nedos un tapēc vajag tērēt atkal laiku un rakstīt to ko šie jau sarakstījuši |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 11:02 am Post subject: |
|
Ai nu nokļūdījos, ātri rakstot. Nu sorry, ka izķēmoju tavu vārdu.
Kādam noderēs, kā krāsot rūtiņas, hm.. nu var jau būt.. |
|
Back to top |
|
|
Kristians
Joined: 06 Apr 2005 Posts: 99 Location: Ventspils
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 11:11 am Post subject: |
|
Tas jau tik pamatprincips vēl jau var piemest listes klāt kurš ar ko ir savietojams tad jau nu tas ies bez tavaam ruutinjam Pēc kuram tu esi tik ļoti nogribējies |
|
Back to top |
|
|
|