|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ra001 Site Admin
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 452 Location: Latvija
|
Posted: Tue May 27, 2003 8:24 am Post subject: Lachis editor screen |
|
|
|
Back to top |
|
|
Eikju Guest
|
Posted: Tue May 27, 2003 2:09 pm Post subject: |
|
* Izskataas taa neko, tiiri labi, it iipashi inventaars , izskataas jau pilniigi kaa "normaalaa speelee"!
* Tie 14.99 apziimee FPS Tev noteikti jaapiestraadaa pie izomestrisko tile ziimeeshanas optimizaacijas !
* + un - kopaa sazumeejot iznaak ljoti labi |
|
Back to top |
|
|
ra001 Site Admin
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 452 Location: Latvija
|
Posted: Tue May 27, 2003 2:13 pm Post subject: |
|
tie 14 Fps ir uz mana darba kompja ar 4mb grafisko karti. Maajaas uz radeon 64, shis aatrums ir pie 50. Kamzs teicaas, ka vinjam bija 79.
Tiles buus lielaakas, liidz ar to ziimeeshanas aatrums buus lielaaks, jo samazinaasies ziimejamo tilju skaits
Pie grafikas nav straadaats nemaz, taapeec taa arii izskataas peec ... nu labi peec nekaa neizskataas ))) |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Tue May 27, 2003 6:05 pm Post subject: cveiki |
|
75 _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
Ice
Joined: 18 Jan 2003 Posts: 67 Location: Ventspils
|
Posted: Wed May 28, 2003 3:06 pm Post subject: Re: cveiki |
|
Kādam (šķiet WiLDam) jau vispār vajadzētu sākt ķerties klāt pie zīmēšanas - vismaz pāris objektu, kādu būs arī pašā spēlē, lai rastos aptuvens priekšstats. ra001 droši vien varēs dot precīzākus norādījumus par to, kas viņam būtu jau nepieciešams editora un engines izstrādāšanā, lai redzētu kā viss tur darbosies. _________________ ICE ir runājis! |
|
Back to top |
|
|
ra001 Site Admin
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 452 Location: Latvija
|
Posted: Wed May 28, 2003 4:23 pm Post subject: |
|
Ice, bet Tu ko? Tu tach arii shkjiet maakslinieks skaities
Ok pashreiz vajadzeetu izdomaat vismaz kaadus 3-4 veidu zemes tiles
zaale
zeme (kaadi 2 veidi)
celjs
upe
peedeejiem diviem, nepiecieshami taisnie posmi un liikumi, kaa arii iespeeja savienot gan ar zemi, gan zaali, to gan var risinaat bishku savaadaak...
tiles izmeeri 128x128, pasha romba izmeers 128x64. Faila formaats PNG vai PSD ar defaulto transparency.
http://www.vivasport.lv/ra001/files/stile.png
Peec tam vajadzeetu saakt taisiit kokus, kruumus, akmenjus utt, viss shajos pashos nosaciijumos.
veel buutu labi borderus sataisiit, bet tas jau nu taa... |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Wed May 28, 2003 4:49 pm Post subject: Ice maakslinieks? hmmz |
|
IMHO WiLDam tiek dota zinja taapeec, ka visiem objektiem speelee vajadzees vairaak vai mazaak vienaadu stilu un domaaju, ka labaak to paveiks viens cilveeks. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
Ice
Joined: 18 Jan 2003 Posts: 67 Location: Ventspils
|
Posted: Thu May 29, 2003 5:57 pm Post subject: Re: Ice maakslinieks? hmmz |
|
Hmm, me nezināja, ka ir ieskaitīts pie māksliniekiem - me nekad nav pretendējis uz šādu statusu, ņemot vērā to, ka zīmēt man īpaši labi nepadodas. Ja vien par mākslu neskaita dialogu un tamlīdzīgu "kreatīvu" tekstu rakstīšanu.
Nolādēju pēdējo "TestArchive.exe" versiju, bet man šā vai tā tie F6, F7 un F8 nestrādā - kartē varu salikt tikai grass, river un sand.
Nekustinot karti man FPS ir 60-65, bet ātri kustinot 42-65
Man ir P4 1,5 GHz, 512 MB SDRAM un GeForce 2 MX 400 64 MB _________________ ICE ir runājis! |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Thu May 29, 2003 10:04 pm Post subject: Bilde |
|
Un te luuk ir mana variācija par tēmu lāčausis (nedaudz paspēlējos ar redaktoru) -
Komentāri:
Editors konkrēti rullz, man tik ļoti iepatikās likt vsaadas tailes, ka nedaudz pat zheel kljuva, ka netaisu speelei grafiku es :D.
Diemzheel ko es nepaguvu paveikt: ielikt paarejas tailes un iemaukt vairaak 'zaales' un 'uudens' un 'smilshu' variantuis, lai neizskatiitos tik konvejernieciski. A citaadi - respect ra001, ar shitaadu editoru es atkal apnjemos izveidot Vidzemi.
PS: Pastieties kaa objektu daudzums ietekmeejis manu freimreit ;).
PSll: ra001, klau, a taa XML dariishana vienmeer buus tik pinjkjeriiga? Es taa pamatiigi apmaldiijos uz beigaam :D... _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
ra001 Site Admin
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 452 Location: Latvija
|
Posted: Fri May 30, 2003 7:56 am Post subject: |
|
WOW
Kamaz zhetons!
Par XML, es paslaik straadaaju pie visualizaacijas, lai nevajadzeetu njemties ar tekstu, bet ar izveelneem
Par frame rate, nu slikti, ka taa, bet kaa jau teicu, tiles ir jaapalielina, liidz ar to ziimeejamo tilju skaits buus mazaaks un framerate augstaaks, veel paskatiishos, ko varu dariit ar pashu ziimeeshanu, varbuut taimeri nepareizi esmu uzlicis, it kaa teemeeju uz 80, bet varbuut ko saputrojis esmu |
|
Back to top |
|
|
ra001 Site Admin
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 452 Location: Latvija
|
Posted: Fri May 30, 2003 9:42 am Post subject: |
|
Tagad pafilozofeeshu...
Patiesiibaa frame rate mani ljoti apmierina, jo es daru bishku savaadaak, nekaa parasti to dara shaadaam karteem..
- Pirmkaart (un galvenokaart) man karte ziimeejas trijaas daljaas - zeme, objekti, un uniti (unitu gan pashreiz nav, bet njemot veeraa to mazo skaitu vienlaiciigi uz ekraana, tas aatrumu sevishkji neietekmee). Pie kam objekti (kruumi, koki, akmenji, maajas utt) un zeme (celji, upes utt) sastaada pamatdalju un paarziimeejas nepaartraukti.
Pareekjinaasim -
kartes redzamais izmeers shajaa gadiijumaa ir - 800x600, tilju izmeers 64x32 taatad ziimejamo spraitu skaits tikai kartei ir 13x19=247, ja ir pietiekoshi daudz objektu (kaa redzam Kamaza kartee to ir gandriiz 90%), tad jaapieskaita veel kaadus 200 + veel borderi, un citi siiki objekti (ieskaitot textu utt)
Itogo man vienaa tick`aa ziimeeja ap 450 - 500 objektu ar transparancy, ja taa buutu 3D grafika tad lielas probleemas nebuutu, jo normaali tika daudz textuuru nav nevienaa objektaa, bet triistuurus kartes ziimee tuukstoshus vienaa tikaa, bet ar shaadu pseido 3d rodas probleema...
- Otrkaart - man uznaaca veelme paeksperimenteet ar bezgaliigu karti, kas buutiibaa neljauj pirmsradiit kartes izskatu...
To visu var risinaat 2 veidos
- Pirmais - piespiest maakslinieku ziimeet objektu uz kaut kaadas pamatnes, buus vairaak jaaziimee, tachu paarziimeejamo spraitu skaits nokritiisies liidz 250-300.. bet kaa juutam maakslinieks nojuugsies to visu ziimeet
- Otrais - palaizhot programmu (vai veidojot karti) programeetaajs var radiit atsevishkjas tekstuuras, kas sakombinee shiis divas tiles un uz ekraana paraada vienu tili, kas ir sakombineeta, tachu tas ir saistiits ar programiera noslogoshanu un kartes ierobezhoshanu, taapeec jau neviens netaisa bezgaliigas kartes. Sakaraa ar to, ka man patiik eksperimenteet un esmu bezdieviigi slinks, sho celju neieshu, vismaz pagaidaam...
Ja FPS uz 2 geforces nokritiisies zem 20, tad gan buus strauji jaadomaa un droshi vien jaaatsakaas no bezgaliigaas kartes un jaaveido atsevishkjas lokaacijas.
Veel viena lieta, piemeeram, pat ja ir mazs FPS (kaa man darbaa 15 FPS), skroleeshana un kustiiba buutiibaa notiek normaalaa aatrumaa, jo patiesiibaa ziimeeshanas proceduura ir pilniibaa atdaliita no paareejaam darbiibaam - taadaam kaa kustiiba, scrol, taustinju apstraade. Saakotneeji arii es taisiiju speeles, kur teiksim animaacijas naakoshais kadrs tika noteikts tajaa pashaa funkcijaa, kur ziimeeshana, tas veel joprojaam ir manaams mazajaas speeliitees, tachu normaali, shie procesi ir neatkariigi un kalkulaacija notiek atsevishkji, respektiivi nekaada animaacija nespeej ietekmeet ziimeeshanas aatrumu....
sarakstiiju.. nezinu vai tas kaadu interesee, bet pasham vieglaak palika :lol:
p.s te kaut kur mineeja par taadaam rateem, kaa 400 FPS utt, pirmkaart es rate speciaali ierobezhoju ar taimeri uz 80 FPS (taapat aatraak diez vai man izdosies sataisiit), otrkaart kaut kas taads buutu iespeejams izmantojot tikai 2D iespeejas (bez alpha, blendinga) un uz izshkjirshanas ne lielaaka kaa 800x600
p.s.s Ice, nu nevaru izdomaat, kaapeec Tev nestraadaa shiis pogas . Pameegjinaashu izdomaat kaadu citu variantu, kaa mainiit tipus |
|
Back to top |
|
|
Eikju Guest
|
Posted: Fri May 30, 2003 2:14 pm Post subject: |
|
Kamaz: dereetu tev tos tilus & spraitus grafiski apstraadaat, nevis kraasot pahsrociigi, savaadaak tas man saak atgaadinaat pahri , un tas jau nau paaraak labi, ar roku kraasotie bilzhuki izskataas paaraak "izbaleejushi", nav kontrasts, taas karaasas... pfff
Kaada jeega, to vispaar bija dariit, ja tile izmeers tiks mainiits, izmantosi digitaalu palielinaashanu ? |
|
Back to top |
|
|
Ice
Joined: 18 Jan 2003 Posts: 67 Location: Ventspils
|
Posted: Fri May 30, 2003 2:47 pm Post subject: |
|
Nu manuprāt Kamazs to bija domājis tikai lai izmēģinātu editoru nevis kā galēju grafisko risinājumu, tas jau šķiet ir skaidrs, ka spēles grafika nebūs ar zīmuļiem uz papīra zīmēta (?).
ra001, nu nevaru izdomāt nekādu citu risinājumu, kā mainīt tipus (me ir laame). Mani interesē tas, kā Kamazs dabūja tajā "Game.pak" failā (šķiet tur tiek glabāti objekti u.c. lietas) savus paša zīmētos objektus. Kādā programmā var reģidēt *.pak failus (u.c. tāda veida failus)? Ar to xml rediģēšanu man diez ko neveicās, varbūt būs nopietnāk jāpamēģina iebraukt tajā. _________________ ICE ir runājis! |
|
Back to top |
|
|
ra001 Site Admin
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 452 Location: Latvija
|
Posted: Fri May 30, 2003 2:56 pm Post subject: |
|
Pak failu var redigjeet nokopeejot progru no shejienes:
http://jaeger.xenoware.de/xcess/license.php
Peec instalaacijas ir tuulis Package editor, ar to var redigjeet pak failus, Interface editor, ar to taisa pogas un listus, un font editor ar to gjeneree fontus. |
|
Back to top |
|
|
ra001 Site Admin
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 452 Location: Latvija
|
Posted: Fri May 30, 2003 2:57 pm Post subject: |
|
Ice, tas jau man ir jaadomaa, kaa tev paliidzeet |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|