|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Fri May 30, 2003 5:54 pm Post subject: |
|
ra001, erm, a kaapeec tu domaa, ka maakslinieks nopuuleesies ziimeejot spraitus kopaa ar pamatni? IMHO ir tak visaadi Photoshopi un citaadas muljkjiibas, kas kombinees spraitu un taili kaa mazie ezhi. Man gan, personiigi, labaak patiik esoshais variants - briivaak un tas fps neko paaraak buutiski neiespaido pagaidaam.
Tas skats no editora - stundas, augstaakais - divu darbs(pie tam konkreetaa bauda). Man vakarnakt bija jaaraksta diplomdarbs, taapeec nebija tik daudz laika ;). Eikju, Ice, kaa jau teicu, man jau patiktos taisiit grafiku, bet vrodje jau ir izlemts, ka spraitus gatavos ar 3D modelju focheeshanu, kas laikam buutu vispareizaak "fotoreaalisma" ieguushanai. Cita lieta, ka WiLD taga pazudis, nav kaads jamo piemaniijis kauchkur? :D Buutu iistais laiks kaadu spraitu iegruust gaamee.
Vaardsakot ar nepacietiibu gaidu, kad vareeshu uzlikt savas kjepas uz ditora +/- darbiigas versijas. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
Ice
Joined: 18 Jan 2003 Posts: 67 Location: Ventspils
|
Posted: Fri May 30, 2003 6:31 pm Post subject: Viss kārtībā |
|
ra001, ar tiem taustiņiem viss kārtībā, es atradu, kur ir problēma - tie taustiņi man bija piesaistīti citai progai, kas man visu laiku darbojas backgroundā. Tikai tagad es sāku atcerēties, ka arī citās progās man šie taustiņi nestrādāja.
To Package editoru es dabūju - izrādās lieta ir baigi vienkārša, tagad arī es varu iegrūst savus objektus tajā game.pak failā. Nezin vai man būs laika, tomēr varbūt paeksperimentēšu ar to editoru. A kā tur ir - tas xml fails arī jārediģē, lai iegūtu efektu pašā editorā, vai pietiek, ja saliek .pak failā?
Vēl viens jautājums - kur var dabūt sarakstu, kā *.ini failos tiek apzīmēts katrs tastatūras taustiņš? Piem., F6 apzīmē vienkārši kā "f6", Pause/Break kā "pause". _________________ ICE ir runājis! |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Fri May 30, 2003 6:38 pm Post subject: |
|
..nemainot neko XML failaa tu vari vieniigi nomainiit esosho objektu atteelus. Bet, ja veelies pievienot savu objektu, taili, tad naaksies iejaukties XML-aa. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
Ice
Joined: 18 Jan 2003 Posts: 67 Location: Ventspils
|
Posted: Fri May 30, 2003 7:38 pm Post subject: Darbošanās ar Editoru |
|
Nu ko, es ar mazliet padarbojos ar to Editoru (game.pak un game.xml).
Te lūk viena importēta (no kaut kāda attēla) un pielabota eglīte (PNG, 64x64):
Un šeit skats no editora, ievietojot šo egli:
Viens jautājums - cik liels drīkst būt maksimālais objekta lielums? Kokiem manuprāt noteikti būtu jābūt vismaz 128x64, jo ar 64x64 ir pārāk maza detalizācija. _________________ ICE ir runājis! |
|
Back to top |
|
|
ra001 Site Admin
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 452 Location: Latvija
|
Posted: Sat May 31, 2003 9:55 am Post subject: |
|
Vispaar par tiem izmeeriem ir jaaizlemj, man editoraa vienalga kaada izmeera tiles, bet visaam tileem jaabuut vienam izmeeram
Mans priekshlikums ir 128x64 pashai tilei bet augstumam likt vai nu 128x128 vai pat 128x192. Vispaar jau maaksliniekiem jaasazimee shiis proporcijas un jaaizdomaa.
protams tilju izmeeri var buut arii nedaudz savaadaaki nekaa 2 kvadraataa, piemeeram 100x50, bet pasham failam jaabuut 128x128(192)
Ja liek augstaakas tiles, tad var ziimeet augstaakas kokus un buuves, bet protams samazinaasies FPS, un otraadi.
te ir divi piemeeri: (uz maniem FPS neskatieties, man te baigie experimenti nojauca DirectX)
tiles 128x64
tiles 100x50
|
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Sat May 31, 2003 4:43 pm Post subject: |
|
Mjamz. Kokus vajag bik lielaakus, cilveekus- bik mazaakus. Pat pirmajaa variantaa bik tomeer nedabiski...hmz... Droshi upureejam FPS, imho, nah taads vajadziigs? (galvenais, lai normaalam kompim nekriit zem 25, tad viss chikiniekaa) Lielaakaa dalja speeles tomeer notiks ap un par mezhiem, nevar tomeer tos kokus shaadus taadus. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
ra001 Site Admin
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 452 Location: Latvija
|
Posted: Sat May 31, 2003 5:14 pm Post subject: |
|
Var taa
tile 100x50 image 128x192
|
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Sat May 31, 2003 5:17 pm Post subject: |
|
NU jaa, nu jau ir taa neko. Attieciigus veel tikai spraitus un buus chikiniekaa. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
GAMER
Joined: 06 Jul 2003 Posts: 49 Location: Rīga
|
|
Back to top |
|
|
Guest
|
Posted: Mon Aug 11, 2003 10:35 pm Post subject: Koki |
|
Hmmm, kapeec tu veelies tik mazus kokus? Manupraat, shai gadiijumaa proporciju *tik* speeciiga paarspiileeshana nav pamatota. Kaa buutu ar koku, kas aiznjem 2x2 laukus? Galu galaa, dziivee koki meedz buut visai augsti. Turklaat, taa kaa tomeer prasiitos lielaaka spraitu dazhaadiiba kokiem - koki meedz buut *ljoti* dazhaadi, un nedaudz dazhaadiibas tikai paliidzeetu. |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Tue Aug 12, 2003 12:15 pm Post subject: |
|
Nuu, tas tikai pagaidaam taads uzmetums, tamdeelj arii koku dazhaadiiba nav tas svariigaakais - spraitus gaamei var pielikt vienmeer. Iistu realitaati ar tailes tipa landshaftu nedabuut, taapeec jaapieturaas pie taadas pseidorealitaates. Ja grib kaut ko dabisku, tad jaataisa prerendereets bekgrounds (kaa piem BaldursGate2, Torment vai Lionheart), bet tas nebuut nav shiis speeles meerkjis.
BTW, projects halted. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|