dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

pievienot kko pie array

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Angel



Joined: 02 Jan 2005
Posts: 113
Location: Latvija

PostPosted: Sat Jun 18, 2005 1:54 am    Post subject: pievienot kko pie array

Atkal jau taada vieta, kurai netieku paari :D

Es gribeeju uzzinaat, kaa vareetu pie array pievienot veel ierakstus (nu nezinu kaa lai tos nosaucu) piem man ir array objekts[6], kuraa visas daljas ir aizpilddiitas, bet tad paraadaas vajadziiba peec objekts[7].

It kaa jau vajadzeetu izveidot temp ar visiem seshiem objektiem, izdzeest objektu arraju, izveidot jaunu ar 7 daljaam un visu temp paaraakstiit atpakalj, un buus viens briivs, tach:

Nezinu kaa citiem, bet man ir taada lieta, ka c++.net nezin kaapeec neljauj izveidot arryu, ja tieshi nav noskaidraots taa izmeers jau kompilaacijas laikaa. t.b. Grib zinnat cik lielu to arraju vaig uzreiz, un tapeec neljauj kompileet kodu. Vai kaads nezin atrisinaajumu shai probleemai???
A Varbuut man tajaa .net ir kaada kljuuda? tas peedeejaa laikaa vsp diivaini uzvedas
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
kaszu



Joined: 28 Dec 2004
Posts: 103
Location: Iceberg, Northpole

PostPosted: Sat Jun 18, 2005 2:27 am    Post subject:

1)Ja tev tas array izmērs pēc tam pēc 7 vēl palielināsies (tā gan jau būs), tad nav jēga veidot jaunu array ar izmēru 8, jo katra šāda array kopēšana aizņem laiku, tāpēc labāk izveidot array vecais_izmērs*2 = 14
(ja elementu ir jau daudz tad nevis *2, bet +kaut kāds fiksēts skaits, sākumā izmanto *2, kad elementu skaits > par konstanti, tad + ...).

2)Array veidot dinamiskā atmiņā
Code:
x *array;
array = new x[size]; //izveido masīvu ar tipu x ar izmētu size

//Lai palielinātu izmēru
x *array2;

array2 = array; //nomaina tikai norādi, nevis kopē datus!!!

//īsti neatceros kā saucas copymemory vai copyMemory
//un kāda bija kārtība (no kā, uz ko, izmērs) vai (uz ko, no kā, izmērs)
//sizeof nosaka izmēru

array = new x[newsize];
copymemory(array2, array, sizeof(array2));
delete array2;
//copy memory ir stirpi ātrāks nekā, ja kopētu ar ciklu. "stipri!"


Nezinu kā iekš c++.net ,bet iekš parastā c++ NEVAR izveidot masīvu ar nezināmu izmēru, jo nevar rezervēt nezināmu daudzumu atmiņas, tāpēc dinamiskā atmiņa ir labāka un ērtāka.

Pats to izmantoju.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Sat Jun 18, 2005 8:25 am    Post subject:

realloc - http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/vclib/html/_crt_realloc.asp

tas gan laikam nederees new'am
Quote:
The new/delete couple not have a realloc alternative that is available when you use the malloc/free pair.

_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Jun 18, 2005 9:12 am    Post subject:

Iekš C++ tam domāts STL templeite vector, bet iekš C++.NET, ja iespējams izmantot .NETiskās klases, tad gan jau arī tur ir kautkāda dinamiska masīva klase.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Angel



Joined: 02 Jan 2005
Posts: 113
Location: Latvija

PostPosted: Sat Jun 18, 2005 11:50 pm    Post subject:

Paldies, par atsauciibu! Peec manaam domaam, man izdeviigaakais buus VDL padoms, jo tas ,vismaz man, liekas vienkaarsh =)

P.S. Vecais_Dumais_Laaci neapvainojies, ka saiisinaaju tavu niku
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
gazz



Joined: 03 Jan 2004
Posts: 355
Location: Teika

PostPosted: Sun Jun 19, 2005 1:23 am    Post subject:

Es gan tomeer ieteiktu(par ljoti) papeetiit bubu ieteikto STL. Tas ir speeks un tikliidz apguusi kaa tas viss darbojas, tad aizmirsiisi par pliku array kaa taadu lietoshanu, jo cik esmu peetiijis tad performance zinjaa iipashas atskiriibas nav. vieniigi jaaraksta nedaudz vairaak
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group