dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

API apgushana

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Microsoft DirectX
View previous topic :: View next topic  
Author Message
NoName
Guest





PostPosted: Tue Jun 21, 2005 11:42 am    Post subject: API apgushana

Jautajumu var attiecinat ari uz OpenGl. Jautajums ir sads: kads ir vislabakais veids, lai apgutu grafisko API. Taisit mazas demo programinjas, vai tasit kadu lielaku projektu un macities paraleli projekta izstradei?
Un otrs jautajums, ko man goole neizdevas atrast, vai neta kautkur ir exercises prieks DirectX. Prieks C++ papilnam a prieks garfiska API neatradu.
Back to top
AnetiX
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 05 Jun 2003
Posts: 573

PostPosted: Tue Jun 21, 2005 12:03 pm    Post subject:

Manuprāt, neko lielu neuztaisīsi bez zināšanām. Kaut ja uztaisīsi, tad ar laiku sapratīsi, ka neesi izmantojis pareizos variantus un spēle būs bremzīga vai kods būs garšs.
Taisot sīkas spēlītes, var izprast to kodu pilnībā un izdomāt, kā šamo saīsināt, izmantot labākās metodes, funkcijas u.t.t. :)
Laigan, ko ta es... es vispār neprotu C++... bet laikam vajadzētu iemācīties.
_________________
Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
NoName
Guest





PostPosted: Tue Jun 21, 2005 12:10 pm    Post subject:

Es laikam isti neskaidri izteicos. DirectGraphics man nevajag spelju programesanai, taka speles es netaisishu. Jautajums bija par API apgushanu
Back to top
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Tue Jun 21, 2005 1:27 pm    Post subject:

Sāc ar mazām programmiņām, tā vieglāk apgūt.
DXSDK ir pietiekoši daudz piemēru kas domāti gan iesācējiem, gan advancētiem lietotājiem Smile
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Jun 21, 2005 1:27 pm    Post subject:

Quote:
vai neta kautkur ir exercises prieks DirectX. Prieks C++ papilnam a prieks garfiska API neatradu.

Kā to saprast? DirectX un C++ ir divas dažādas lietas. Viena ir bibliotēka, otra ir programmēšans valoda. Ja tu tieši domāji dokumentāciju par DirectX, tad to vislabāk un vispilnīgāk var atrast pie Microsoft'a, vai nu downloadē un lasi offlainā, vai arī lasi onlainā iekš msdn.microsoft.com
Back to top
View user's profile Send e-mail
NoName
Guest





PostPosted: Tue Jun 21, 2005 1:35 pm    Post subject:

bubu, man Tev gruti atbildet, jo nesaprotu ko Tu nesaproti. Es vaicaju pec vingrinajumiem (angliski exercises) prieks DirectX. Es pietiekami labi saprotu kada ir atskiriba starp C++ un DirectX. Un DirectX dokumentacija toch nekada vingrinajumu nav un nemaz nevar buut.[/quote]
Back to top
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Jun 21, 2005 1:40 pm    Post subject:

Es nesaprotu, ka tu saki ka nekā neatradi priekš DirectX, bet atradi kautko priekš C++. A ko tad tu īsti meklēji, ja atradi C++?
Un saki, ka dokumentācijā nav nekādu vingrinājumu. Nu nez, es šitos gan tieši tā arī nosauktu:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/directx9_c/directx/graphics/TutorialsAndSamples/Tutorials/Direct3DTutorials.asp
kā arī šos: http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/directx9_c/directx/graphics/TutorialsAndSamples/Samples/Samples.asp
Back to top
View user's profile Send e-mail
NoName
Guest





PostPosted: Tue Jun 21, 2005 2:05 pm    Post subject:

Katram laikam sava sapratne par varda "vingrinajs" nozimi, bet es ar to saprotu uzdevumu, kas jaizpilda treneshanas nolukaa:) Tos ko iedevi ir piemeri un apmaciba. Un sie vingrinajumi ari ir tas, kas ir atrodams prieks C++ bet nav prieks DirectX vai OpenGl. Vai ta neatceries skolas laika kads izskatas vingrinajumu krajums piem. matematikaa:) Bet nu paldies jebkura gadijuma
Back to top
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Jun 21, 2005 2:11 pm    Post subject:

Quote:
kas ir atrodams prieks C++ bet nav prieks DirectX vai OpenGl

A ko tev tad īsti vajag? Priekš DirectX nevarēsi programmēt neizmantojot nevienu programmēšanas valodu. A kādu valodu izmantot, tas jau ir gandrīz vienalga tak. DirectX darbības principi nemainās atkarībā no izmantotās programmēšanas valodas tak.

Laikam sāku nedaudz saprast, ko tu domā ar tiem uzdevumiem domā. A vai tad nevari izdomāt tos pats. Piemēram, jāuzzīmē rotējošs kubs, nu un uz priekšu. Ar laiku tikai sarēžģītākus izdomā :)
Back to top
View user's profile Send e-mail
NoName
Guest





PostPosted: Tue Jun 21, 2005 2:23 pm    Post subject:

Da es to C++ ka piemeru pateicu, ka vinginajumus, piemeram, prieks C++ var atrast a prieks DirectX nevar. Man ir pietiekam programesanas pieredze, lai es mulkibas rakstiitu te. Manaa jautajumaa nekada sakara ar programesanas valodam nava.
Un tos uzdevumus, tur jau ta lieta, ka domaju mosh ir speciali izstradati krajumi, kas palidz efektivi apgut DirectX, pasham domat nebus tik efektivi, bet nekas cits jau laikam neatliks.
Back to top
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Microsoft DirectX All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group