|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
NoName Guest
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 11:42 am Post subject: API apgushana |
|
Jautajumu var attiecinat ari uz OpenGl. Jautajums ir sads: kads ir vislabakais veids, lai apgutu grafisko API. Taisit mazas demo programinjas, vai tasit kadu lielaku projektu un macities paraleli projekta izstradei?
Un otrs jautajums, ko man goole neizdevas atrast, vai neta kautkur ir exercises prieks DirectX. Prieks C++ papilnam a prieks garfiska API neatradu. |
|
Back to top |
|
|
AnetiX Indago Uzvarētājs
Joined: 05 Jun 2003 Posts: 573
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 12:03 pm Post subject: |
|
Manuprāt, neko lielu neuztaisīsi bez zināšanām. Kaut ja uztaisīsi, tad ar laiku sapratīsi, ka neesi izmantojis pareizos variantus un spēle būs bremzīga vai kods būs garšs.
Taisot sīkas spēlītes, var izprast to kodu pilnībā un izdomāt, kā šamo saīsināt, izmantot labākās metodes, funkcijas u.t.t. :)
Laigan, ko ta es... es vispār neprotu C++... bet laikam vajadzētu iemācīties. _________________ Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com |
|
Back to top |
|
|
NoName Guest
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 12:10 pm Post subject: |
|
Es laikam isti neskaidri izteicos. DirectGraphics man nevajag spelju programesanai, taka speles es netaisishu. Jautajums bija par API apgushanu |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 1:27 pm Post subject: |
|
Sāc ar mazām programmiņām, tā vieglāk apgūt.
DXSDK ir pietiekoši daudz piemēru kas domāti gan iesācējiem, gan advancētiem lietotājiem _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 1:27 pm Post subject: |
|
Quote: | vai neta kautkur ir exercises prieks DirectX. Prieks C++ papilnam a prieks garfiska API neatradu. |
Kā to saprast? DirectX un C++ ir divas dažādas lietas. Viena ir bibliotēka, otra ir programmēšans valoda. Ja tu tieši domāji dokumentāciju par DirectX, tad to vislabāk un vispilnīgāk var atrast pie Microsoft'a, vai nu downloadē un lasi offlainā, vai arī lasi onlainā iekš msdn.microsoft.com |
|
Back to top |
|
|
NoName Guest
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 1:35 pm Post subject: |
|
bubu, man Tev gruti atbildet, jo nesaprotu ko Tu nesaproti. Es vaicaju pec vingrinajumiem (angliski exercises) prieks DirectX. Es pietiekami labi saprotu kada ir atskiriba starp C++ un DirectX. Un DirectX dokumentacija toch nekada vingrinajumu nav un nemaz nevar buut.[/quote] |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
NoName Guest
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 2:05 pm Post subject: |
|
Katram laikam sava sapratne par varda "vingrinajs" nozimi, bet es ar to saprotu uzdevumu, kas jaizpilda treneshanas nolukaa:) Tos ko iedevi ir piemeri un apmaciba. Un sie vingrinajumi ari ir tas, kas ir atrodams prieks C++ bet nav prieks DirectX vai OpenGl. Vai ta neatceries skolas laika kads izskatas vingrinajumu krajums piem. matematikaa:) Bet nu paldies jebkura gadijuma |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 2:11 pm Post subject: |
|
Quote: | kas ir atrodams prieks C++ bet nav prieks DirectX vai OpenGl |
A ko tev tad īsti vajag? Priekš DirectX nevarēsi programmēt neizmantojot nevienu programmēšanas valodu. A kādu valodu izmantot, tas jau ir gandrīz vienalga tak. DirectX darbības principi nemainās atkarībā no izmantotās programmēšanas valodas tak.
Laikam sāku nedaudz saprast, ko tu domā ar tiem uzdevumiem domā. A vai tad nevari izdomāt tos pats. Piemēram, jāuzzīmē rotējošs kubs, nu un uz priekšu. Ar laiku tikai sarēžģītākus izdomā :) |
|
Back to top |
|
|
NoName Guest
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 2:23 pm Post subject: |
|
Da es to C++ ka piemeru pateicu, ka vinginajumus, piemeram, prieks C++ var atrast a prieks DirectX nevar. Man ir pietiekam programesanas pieredze, lai es mulkibas rakstiitu te. Manaa jautajumaa nekada sakara ar programesanas valodam nava.
Un tos uzdevumus, tur jau ta lieta, ka domaju mosh ir speciali izstradati krajumi, kas palidz efektivi apgut DirectX, pasham domat nebus tik efektivi, bet nekas cits jau laikam neatliks. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|