dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

alpha-blending

 
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL
View previous topic :: View next topic  
Author Message
S1
Guest





PostPosted: Wed Jun 29, 2005 10:05 pm    Post subject: alpha-blending

Vai kāds nezin, vai var panākt alfa-blending, vadoties nevis pēc alfa kanāla, bet pēc pikseļu krāsas, piem., melnā krāsa?
Back to top
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Wed Jun 29, 2005 10:07 pm    Post subject:

Nu cik man zinaams, OGL nav taada iespeeja kaa color-key Sad naaksies vien pasham uzmaukt alfu vadoties peec kraasaam.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
S1
Guest





PostPosted: Thu Jun 30, 2005 7:02 pm    Post subject:

Viena tāda dīvaina lieta, nekur nevarēju atrast nevienu piemēru kā ielādēt 256 krāsu bmp. Beigās sanāca, izmantojot TBitMap (Delphi). Man tādas aizdomas, ka bitmaps to bildi pārvērš 32 bitu krāsā, līdz ar to nav īpaši lielas jēgas vairs izmantot 8bitu bmp. Droši vien pats OGL ārī izmanto tikai 32 bitu bildes. Vai vispār OGL spēj izmantot 8 un 16 bitu textūras?
Back to top
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Thu Jun 30, 2005 7:18 pm    Post subject:

Nezinu neko par Delphi, bet ne OpenGL, ne DX nepārvērš bildes par 32-bit. Tas būtu pilnīgi muļķīgi ka OpenGL ņem 16-bit tekstūru, dublē pikseļus un padod uz AGP 2x lielāku datu apjomu nekā tas vispār nepieciešams.
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Fri Jul 01, 2005 8:38 am    Post subject:

S1 wrote:
Viena tāda dīvaina lieta, nekur nevarēju atrast nevienu piemēru kā ielādēt 256 krāsu bmp. Beigās sanāca, izmantojot TBitMap (Delphi). Man tādas aizdomas, ka bitmaps to bildi pārvērš 32 bitu krāsā, līdz ar to nav īpaši lielas jēgas vairs izmantot 8bitu bmp. Droši vien pats OGL ārī izmanto tikai 32 bitu bildes. Vai vispār OGL spēj izmantot 8 un 16 bitu textūras?


Pie textuuras veidoshanas ir jaanorada attieciigs formaats ja tu noraadi GL_RGBA tad textuura arii tiek konverteeta uz 32 bitiem, pameegjini driizaak: GL_RGBA4, VAI GL_RGBA5.

Formaatu reference sheitan:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/opengl/glfunc03_16jo.asp

Huhuu, tur pat var izmantot kaut ko taadu: GL_RGB5_A1, alfai atstaajot 1, nezinaaju taadu lietu! :)
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
S1
Guest





PostPosted: Fri Jul 01, 2005 1:05 pm    Post subject:

paldies par info, jūs visi esiet ļoti izpalīdzīgi, tas priecē Smile
Back to top
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group