|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Himself Indago dalībnieks
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 87 Location: Rīga
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 6:22 pm Post subject: Spēle "Racēji" |
|
Briit!
Aiz nav ko darīt(idejas par Indago) pirms pāris nedēļam (10.jūlijā) sāku kodēt spēli - iepriekš izveidojot smuku dizaina dokumentu. Pa vakariem pastrādājot nonācu līdzpagājušas nedēļas beigu radošajai krīzei - bet vispirms par spēli:
Ideja ņemta no sensenas spēles Bomberman - '97 vai '98, atminos spēlejis jautri ar draugiem. Tagad īpaši nemeklējot esmu uzgājis vien tizlas flaša atbalsis par šo leģendāro spēli. Ideja ir rakt zemi ar sprāgstvielu palīdzību un uzspert gaisaā pretinieku, vācot dārgumus, par pēdejo gan neesmu pārliecināts.
Manā gāme pašlaik ir iespējams 2 spēlētājiem pārvietoties pa laikumu ar wsad un kursorbultiņām, likt bumbas ar tab un speisu, mainīt bumbas ar tildi vai 1 un [ vai ], pirmajam un otrajama attiecīgi. Nomirt, kā arī uzvarēt vēl nav iespējams - patiesībā, gan ir iespējams, taču tam nav nekādu seku.
Ir izveidota save-n-exit, kā arī saglabātās spēles ielādes funkcija.
Un nu par radošo krīzi - es esmu programmētājs ne mākslinieks (to iespējams novērot pamēģinot spēli) - man ir ieplānoti 16 ieplānotie un saujiņa vēl neplānotu ierošu - pašlaik ir 3 - visiem jāuzzimē, 40x40 smuka bildīte, 15x15 bildīte no augšas, kā arī vairāku kadru sprādziena animācija. Pēdējais nav obligāts, jo vairāki ieroši varētu koplietot kādu animāciju (izskatīties vienādi). Absolūtā nevēlēšanas zīmēt tik daudz ir pilnībā apstādinājusi darbu pie spēles - pēc zīmējumu iegūšanas man vēl jāuztaisa būtu iepirkšanās logs - raundu starplaikos par iegūtajiem punktiem spēlētēji varētu iegādāties jaunas sprāgstvielas. Tad vēl būtu nepieciešama uzvaras-nāves-punktu implementācija. Ja neskaita skaņas (kuru man nav), tad tas būtu arī viss.
Skatities, ko esmu sadarījis, ja nenotiks brīnums, tad advancētākas spēles versijas nebūs
Ak.Jā: Spēle veidota ar DevCpp, piedaloties SDL un draugiem (oficiālajām bibliotēkam), zīmējumi veidoti nekonkrētā rastru grafikas redaktorā, fonti ņemti no pirmās lapas, ko gūgle atrod meklējot frī+fonts. Neviens kopīraic netika cietis spēles veidošanas procesā
ņemt šeit:
ftp://warez.kauguri.net/upload/Raceji.rar
ja neiet prasi šeit:more[@]spam.lv
drusku zem 900K _________________ Paldies |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 8:31 pm Post subject: |
|
Nu iesaakums izskataas ljoti labs. Arii programmer art nemaz nav peljams Taa tik turpini, un neljauj radoshai kriizei (aka slinkumam) sevi pieveikt _________________
|
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 8:37 am Post subject: |
|
Taa nav programmer-art, shii ir ;D
Man shausmiigi patika pamatideja, vinju var attiistiit ljoti taalu un arii patiesiibaa ljoti dazaados virzienos. Viens virziens vartetu buut kaut kas liidziigs tiem pashiem Wormiem, tika nevis saanskataa , bet gan skataa no augshas. Var izveidot smalkaaku lauka sietu, un pie spridzinaashanas iesaistiit nedaudz noisi, taa lai neizspraagst preciizs aplis bet gan robains gabals. Plus var veel izveidot attieciigu ai, un kartee ievieto kaut kaadus nespraagstoshos skjeerslus, un tukshaas vietas, piemeeram pazemes upju gultnes, taa iesaistot taktikas elementus, utt....
Nu butiibaa taas visas ir detaljas, tas ko es droshivien gribeeju pateikt ir ka sho ideju var novest liidz ljoti prefektam staavoklim, vajag tikai apnjeemiibu. :) Kau jau Giga teica, nepadodies slinkumam. |
|
Back to top |
|
|
Guest
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 12:29 pm Post subject: |
|
Intresanti, interesanti....
Žēl, ka nav peles kursoru iespējams redzēt un kustināt.
Bet tā tīri labi. Nu, turies un paprovē tik slinkot! |
|
Back to top |
|
|
Megafix
Joined: 20 Apr 2005 Posts: 45 Location: TE
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 2:59 pm Post subject: |
|
diezgan laba ideja un pagaidaam speeliite izskataas jautra bet peec shiis versias TU slinkot nedriixti + tev sdeidzami jaadabuu kaads grafikjis vai pasham jaaziimee labaak jo zeme kaa bruuns plekjis un speeleetaaji kaa bumbinjas? atziishaos tas nav ''smuki'' veiksmi darbaa neveixmi slinkojot _________________ die but let others live... |
|
Back to top |
|
|
TheorX
Joined: 15 Aug 2005 Posts: 1
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 3:51 pm Post subject: |
|
Izskataas ljoti labi! _________________ http://programming.ex.lv/forum << tikko atveert programmeesanas forums Latviesiem! |
|
Back to top |
|
|
Himself Indago dalībnieks
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 87 Location: Rīga
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 11:00 pm Post subject: |
|
Ar Hobitu kā cilvēku pie otām projekts tiek bīdīts uz Indago pusi - No jauna rakstīts, lai vecie mošķi netraucē. _________________ Paldies |
|
Back to top |
|
|
Lamerz Lameris
Joined: 09 Sep 2005 Posts: 99 Location: Rīga
|
Posted: Thu Nov 10, 2005 8:57 am Post subject: |
|
Atnācu! Ieraudzīju! Novilku! Paspēlēju! Lai uzvarētu mani nervi izrādījās par vāju... Rakšanas process ir vienlīdz nogurdinošs ar visiem trim sākumā pieejamajiem instrumentiem. Aizrakties līdz spridzekļiem pacieības nepietika - pārkraujamās zemes daudzums izskatījās tiešām milzīgs... |
|
Back to top |
|
|
AnetiX Indago Uzvarētājs
Joined: 05 Jun 2003 Posts: 573
|
Posted: Thu Nov 10, 2005 1:02 pm Post subject: |
|
Spēles grafika ir vienkārši neatkārtojama! Cepuri nost Hobita priekšā... bet spēle... mjaa.... aiaiai... dinamiitam varēja kādu ugunīgu eksploziju uztaisīt + lielāku sprādziena lauku. Ilgi vēl meklēju, kur uz kartes atrodas cilvēks. A spēlējot spēli, iejutos īsta ogļrača ādā... sitiens, sitiens, sitiens, sitiens.... un tā līdz vakaram. :D _________________ Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|