dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

tuts
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve
View previous topic :: View next topic  
Author Message
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Aug 21, 2005 6:16 pm    Post subject:

ja, ar glOrtho(0,799,599,0,0,-10); redzami buus vertekshi, kuriem Z ir intervaalaa -10 liidz 0. ja, saki, ka z=-2, tad visam buutu jaabuut redzamam. pasties savu glTranslate, vai tik neesi pabiidijis taa, ka z=2; ???
Back to top
View user's profile Send e-mail
S1
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 31 Jul 2005
Posts: 219
Location: Jelgava

PostPosted: Sun Aug 21, 2005 9:04 pm    Post subject:

nē z=-2 tādēl arī man radās nesaprašana, bet tas nekas, tā lieta strādā, ja tikai zīmi liek uz pretējo!
Back to top
View user's profile Send e-mail
BHC (miegains)
Guest





PostPosted: Sun Aug 21, 2005 11:34 pm    Post subject:

Ir nu gan, piesieties terminiem, huh.
Man vairaak gribas piesieties shim:
Code:

DetM=M[0]*M[4]*M[8]+M[1]*M[5]*M[6]+M[2]*M[3]*M[7]-M[0]*M[5]*M[7]-M[1]*M[3]*M[8]-M[2]*M[4]*M[6];

MR[0]=MD[0]/DetM;
MR[3]=-MD[1]/DetM;
MR[6]=MD[2]/DetM;

MR[1]=-MD[3]/DetM;
MR[4]=MD[4]/DetM;
MR[7]=-MD[5]/DetM;

MR[2]=MD[6]/DetM;
MR[5]=-MD[7]/DetM;
MR[8]=MD[8]/DetM;

Vecais labais - daliishana ir apgriezta reizinaashana.
Taatad,
b / c = b * (1 / c)
Redzam, ka daliitaajs ir viens un tas pats veselaas devinjaas vietaas, 1 / c apreekjinam tikai vienreiz un piereizinam klaat.
Code:

DetM=1/(M[0]*M[4]*M[8]+M[1]*M[5]*M[6]+M[2]*M[3]*M[7]-M[0]*M[5]*M[7]-M[1]*M[3]*M[8]-M[2]*M[4]*M[6]);

MR[0]=MD[0]*DetM;
MR[3]=-MD[1]*DetM;
MR[6]=MD[2]*DetM;

MR[1]=-MD[3]*DetM;
MR[4]=MD[4]*DetM;
MR[7]=-MD[5]*DetM;

MR[2]=MD[6]*DetM;
MR[5]=-MD[7]*DetM;
MR[8]=MD[8]*DetM;

Viena vienkaarsha optimizaacija. Gan jau ka autors zinaaja, bet nepamaniija. ;)

Riit ar svaigu galvu izlasiishu pilniibaa, tagad tikai fast-forward rezhiimaa paarbraucu paari.

Starp citu, paldies par rakstu.
Back to top
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Aug 22, 2005 12:04 am    Post subject:

Ups, jaa, mana kljuuda. Aizmirsu tur paarlabot - ja paskaatiisies pievienotajaa sourcee, ir tas izdariits, bet pashaa tutoriaalii nav :P

EDIT: tad jau veel svariigaaka lieta, ko vajadzeetu palabot - gan taimera Update() funkcijaa, gan teksta drukaashanas funkcijaa tiek castots int's uz float'u... thats a big no-no realtime programmaa, jo pieprasa, lai CPU nosinhronizeetos ar FPU, kas var diezgan tikshkjiishus izmaksaat Smile vaidzeetu kaadu lookup table ieviest (ko abos gadiijumos var diezgan elementaari izdariit)
Back to top
View user's profile Send e-mail
Guest






PostPosted: Mon Aug 22, 2005 11:10 am    Post subject:

GazZ wrote:
ak jel piedod - vainiigs! Buutu labaak uzrakstiijis pats tutoriaali taa vietaa lai kritizeetu! Tu tur gadienaa nebiji saistiits ar Konami vienaa projektaa? - skumji - daudz runu maz darbu - lipiigi


Kāds, cienītais, te sakars viņam ar manu projektu?
Un tavs teikums par to, ka labāk pašam uzrakstīt, nevis pļerkstēt, ir vienkārši triviāls!
Kāds sakars??????????????
Viņš pareizi pateica - vajag cienīt latviešu valodu.
Tāpēc GiGa - pārrakstīt pamācību!!! Laughing
Back to top
Guest






PostPosted: Mon Aug 22, 2005 12:12 pm    Post subject: Nu, kas atkal?

GiGa, kad būs par Vertex un Fragment Shaders kāda pamācība???
Back to top
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Mon Aug 22, 2005 12:17 pm    Post subject: Re: Nu, kas atkal?

Re kaa, stjiet Tu biji vieniigais kursh iebilda pret vinjiem.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Guest






PostPosted: Mon Aug 22, 2005 12:46 pm    Post subject:

Tāpēc jau laikam arī nebūs, ka iebildu! Laughing
Back to top
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Aug 22, 2005 12:58 pm    Post subject:

Quote:

uz kaadu laiku cilveekiem saprotamu txt rakstiishanas prieks ir paargaajis Smile Tagad es noliidiishu uz kaadu nedeelju kaadaa alaa ar savu GF un paexperimenteeshu ar jaunajaam iespeejaam.

Kad buus beidzies shis periods, tad arii rakstiishu veel kaut ko Razz pagaidaam ir interesantaakas lietas, ko dariit.
Back to top
View user's profile Send e-mail
S1
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 31 Jul 2005
Posts: 219
Location: Jelgava

PostPosted: Tue Aug 23, 2005 12:30 pm    Post subject:

Pallaidu sourcē esošo progu. Īpaši nevarēja just atšķirību starp zīmēšanas režīmiem, vienīgi uzliekot wireframe ātrdarbība samazinājās 3X! Laikam Radeonu īpatnība.
Skatījus uz rotējošām pīlītēm un tad sāku rēkt, nesaprotu kapēc Laughing
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Tue Aug 23, 2005 12:40 pm    Post subject:

Neavreeji just starpiibu starp rendereeshanas modeem? Kaada preciizi ir Tev video karte? Man taa starpiiba ar taada "nemanaama" immediate mode ~350, display list >2000 :p
Back to top
View user's profile Send e-mail
S1
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 31 Jul 2005
Posts: 219
Location: Jelgava

PostPosted: Tue Aug 23, 2005 9:15 pm    Post subject:

Quote:
Kaada preciizi ir Tev video karte?

R8500 īsts šits. Varbūt ielikšu bildi, visi rēksiet Laughing Tas jau ir cits stāsts.
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Tue Aug 23, 2005 9:43 pm    Post subject:

Nu tad es domaaju, ka staasts ir taads - shiis dazaadaas metodes nodroshina dazaadu veidu, kaa dati tiek nogaadaati uz video karti. Tas nekaa nevar padariit pashu ziimeeshanu aatraaku. Un uz taadas video kartes laikam tieshi ziimeeshana ir bottlenecks, un suutiishanas atruma uzlaboshana neko nemaina...
Back to top
View user's profile Send e-mail
Guest






PostPosted: Wed Aug 24, 2005 11:36 am    Post subject:

Starp parasto FILL modi un WIRE modi ir tik liela atšķirība, jo tas dod noslodzi uz videokarti, kas nav pieradusi izmantot WIRE režīmu.
Algoritmi tai kartei ir tādi, ka FILL mode ar visām tekstūrām ir tai pat labāk.
Karte - FX5200 no nVidia.
Reiz spēlēju PainKiller uz Low parametriem. Pēc tam uz visu pilno, cik atļāva.
Rezultāts? Gāja labāk uz pilno modi. Kāpēc? Tāpēc, ka videokarte pieradusi iet uz pilno, bet low mode tai maisās pa kājām.
Runājot par šito Tuto, žēl gan, ka GiGa lietoja citu DEV.
Bet, lai nu kā, teorija ir ļoti laba. No tevis GiGa sanāktu labs grāmatu autors. Wink
Es tos Display Listus pazinu jau gadus 3 atpakaļ, un uz tiem visas manas scēnas arī turējās, jo man bija populārais firmas Right Hemisphere iekšējais formāts. Rolling Eyes
Žēl, ka ķēpa baigā..... .
Back to top
dev



Joined: 27 Jul 2004
Posts: 206
Location: Latvija

PostPosted: Thu Aug 25, 2005 11:22 am    Post subject:

Uzliekot citus draiverus videokartei, situaacija mainaas radikaali. Wireframe netiek izmantots speelees, tapeec arii draiveros ir iekljauts bez jebkaadas optimizaacijas. Reiz uzliku savam radeon9600Pro FireGL draiverus (FireGl T2 128), un nekad muuzhaa nebiju redzeejis tik aatru wireframe Smile Mayaa, maxii vai XSI miljonspoligonu modelis wireframee raadijaas bez mazaakaas bremzes, paarsleedzoties uz shaded un textured rezhiimiem, protams viss nenormaali iebremzeeja. (FireGL ir pro karshu draiveri paredzeeti CG artistiem)
.. tas taa.. offtopiks par lielo draiveru noziimi Smile
Back to top
View user's profile Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Page 5 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group