View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Kaitnieks
Joined: 25 Aug 2005 Posts: 4
|
Posted: Wed Sep 14, 2005 12:35 am Post subject: Attēlu analīze |
|
Varbūt kāds no jums aizraujas ar attēlu analīzi, piemēram, objektu atpazīšanu un klasificēšanu attēlos? Ja tā, tad dodiet ziņu - man vajag idejas, kā šo lietu veikt efektīvi, tieši analizējot online spēļu ekrānus, atpazīt ekrānā redzamos objektus un monstrus pēc iespējas ātrāk un precīzāk. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Sep 14, 2005 7:59 am Post subject: |
|
Tā ir nopietna zinātne. Bez iedziļināšanās teorijā un tās saprašanas kautko grūti būs tev izdarīt. |
|
Back to top |
|
|
Kaitnieks
Joined: 25 Aug 2005 Posts: 4
|
Posted: Wed Sep 14, 2005 9:18 am Post subject: |
|
bubu wrote: | Tā ir nopietna zinātne. Bez iedziļināšanās teorijā un tās saprašanas kautko grūti būs tev izdarīt. |
To es ļoti labi saprotu, tieši tāpēc meklēju tādu kā senseju savām aktivitātēm. Šo to zinu par neironu tīkliem un pētu atbalsta vektoru mašīnas, tāpat lasu teorijas par kontūru atpazīšanu u.t.t., taču vienatnē man tas iet paarāk lēni, jo paarāk daudz matemātiskā fona. |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Wed Sep 14, 2005 10:03 am Post subject: |
|
LU ir viens pasniedzeejs kursh nodarbojas ar taadaam lietaam un manaa skatijumaa ir sensejs atteelu analiiizee. |
|
Back to top |
|
|
Kaitnieks
Joined: 25 Aug 2005 Posts: 4
|
Posted: Wed Sep 14, 2005 10:07 am Post subject: |
|
dev wrote: | LU ir viens pasniedzējs kurš nodarbojas ar tādām lietām un manā skatijumā ir sensejs attēlu analiiizee. |
Kaa sauc (vai vismaz ko pasniedz)? Es varētu izmantot savu stāvokli, ka joprojām skaitos LU students. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Sep 14, 2005 10:31 am Post subject: |
|
P. Ķikusts.
Viņam ir specseminārs par Attēlu analīzi kā arī B daļas priekškemts "Algoritmiskā ģeometrija". |
|
Back to top |
|
|
|