dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

FPS un kolīzija

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana
View previous topic :: View next topic  
Author Message
S1
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 31 Jul 2005
Posts: 219
Location: Jelgava

PostPosted: Mon Oct 10, 2005 10:04 am    Post subject: FPS un kolīzija

esmu pamanījis vienu lietu: kad ir zems FPS, kolīzija vairs īsti pareizi nestrādā, objekti iet cauri sienām. Manā gadījumā ir viens mainīgais GS, kurš mainās atkarībā no FPS, jo lielāks FPS, jo mazāks GS un otrādi. Tas vajadzīgs, lai spēle, neatkarīgi no FPS, strādātu vienā ātrumā, taču pie zemiem FPS GS ir samērā liels, līdz ar to objekta 1 pārvietošanās solis ir ārī liels. Piem. obj. pārvietošanās solis ir 5pix, bet kolīzijas platums ir 3 pix, liela iespēja, ka obj. sienai izies cauri. Vienkāršākais ir palielināt kolīzijas platumu, bet gribētos zināt, kā pareizi ir pieņemts risināt šo problēmu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Mon Oct 10, 2005 11:05 am    Post subject: Re: FPS un kolīzija

Tas ir diezgan atkariigs no taa kaa tu teste koliiziju, var dot tikai vispariigu ideju:
Testee koliiziju pirms paarvietot objektu un paarvieto to tikai tad kad esi droshs ka objekts nekrustos citu objektu.
Praataa naak aptuvni taada sheema:
1) Ja paarvietoshanas solis ir mazaaks par maksimaalo koliizijas soli. T.i. plaanaakaa siena ir 5px, bet kusties ik pa 3px (ik peec 3px testee koliziju)
1.1) Izveido objekta kopiju kura ir paarvietota par kustiibas soli uz priekshu un tad teste sho kopiju uz koliiziju.
1.2) Ja koliizija ir notikusi, reaalaa objekta paarvietoshana nav iespeejama.
2) Ja paarvietoshanas solis ir lielaaks par maksimaalo koliizijas soli. Siena ir 3px bet kusties ar 5px soli. Pastaav varbuutiiba ka objekts var iziet cauri sienai vai to krustot.
2.1) Veido vairaakas origjinaalaa objekta kopijas kuras paarvieto pa maksimaalo koliizijas soli (3px) uz priekshu liidz ir sasniegtas kustiibas solja beigas (5px). Katru no shiim kopijaam testee uz koliiziju. ja koliizija kaut kur shajaa celjaa nav notikusi tad objektu var paarvietot pa doto soli uz priekshu.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Oct 10, 2005 12:52 pm    Post subject:

Skatoties, kāda tipa spēle tev ir, vai pareizāk sakot - būs .
Vari kontaktēties ar Lācblēdi, viņš ir specis šai kolīziju lietā.
Testējot WW, nekādas caurkrišanas neradās, pat tad, kad FPS bija pie 10-15. Tagad, cik zinu, viņš ir izstrādājis vēl labāku to fīču. Tā kā sazinies, nenožēlosi.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Oct 10, 2005 8:05 pm    Post subject:

Kolīziju vispareizāk ir meklēt kā divu nogriežņu krustošanus - pirmais nogrieznis=siena, otrais nogreiznies=no patreizējās vietas līdz nākamai vietai nākamā kadrā. Tad nebūs nekādu problēmu ar FPS maiņu.
Taču parasti meklē kolīziju tikai kā punkta (nākamā kadra pozīciju) un nogriežņa (sienas) krustošanos. Tāpēc var arī "pārlekt" pāri sienai.
Back to top
View user's profile Send e-mail
S1
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 31 Jul 2005
Posts: 219
Location: Jelgava

PostPosted: Tue Oct 11, 2005 10:43 am    Post subject:

paldies par minētajiem variantiem, laikam pagaidām, laika trūjuma dēļ, palielināšu kolīzijas biezumu, kā nekā jānomaina tikai 1 skaitlis Laughing
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group