dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

DogFight
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Thu Sep 25, 2003 10:13 pm    Post subject: DogFight

Taakaa shis ir mans pirmais posts shajaa forumaa, un es te nevareeju atrast nekaadu "say hello" vai liidziigu threadu, buus vien jaasasveicinaas ar visiem te Smile Nu tad sveiki latvieshu game-makeri, bija gan juus gruuti atrast, heh. Cerams, ka vareeshu paliidzeet jums cik ir manos speekos un atradiishu sevi intereseejoshaas atbildes.

Paslaik straadaaju pie vienas speeliites - DogFight. Buus multiplayer plane arcade(jo uz simulatora statusu tas nu noteikti nepretendee Smile ) Tas ko vareetu saukt par "engine" jau ir gandriiz gatavs, atlicis ir tikai pats multiplayer un boti, kas visdriizaak arii buus taa gruutaakaa dalja.

Var noka4aat demku sheit http://gigasoft.times.lv. Mekleejiet downloads sadaljaa. Ja shis saka, ka nav OpenAL, vinja istalaaciju arii tur pat var noka4aat.

Shis gan veel nav nekaads lielais projekts, es vinju uztveru kaa "iesildiishanos" kaukam nopietnaakam, bet konkreetu domu par to "nopietnaako" veel man nav.

Es gribeetu dzirdeet juusu domas, bug-reportus, idejas......

Un veel buutu jauki, ja juus vareetu pateikt cik fps bija uz juusu kompja, kopaa ar kompa aprakstu (CPU,GPU,RAM utt) (kompis gan diemzeel ir vajadziigs labs, bet samazinot view distance var arii vaajaaks pavilkt Smile ).
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Ice



Joined: 18 Jan 2003
Posts: 67
Location: Ventspils

PostPosted: Fri Sep 26, 2003 2:41 pm    Post subject: Re: DogFight

EEE, baigi labs, tikai es netiku pie pašas spēlēšanas, bet menu izskatās tiešām labi. Esmu zem firewall (datorklasē), droši vien nevarēju paspēlēt tāpēc. Asprātīgs tas logo - forget Microsoft, this is Gigasoft un fonā Ārmstronga teksts, sperot pirmo soli uz Mēness.

Nezinu, vai tas ir bugs vai kas cits, bet, kad mēģināju Join Game, bet pēc šī neveiksmīgā mēģinājuma - Quit Game, man dators restartējās.

Vispār es tev ieteiktu uztaisīt SinglePlayer šim projektam, lai var spēlēt bez i-neta pret kompi. Vēl iesaku tam pirmajam logo "Loading" uzlikt kādu bīdekli (kad bīdās %iņi vai horizontāls stabiņš), lai cilvēkam nešķistu, ka viss stāv uz vietas, jo man piemēram viņš loudoja vismaz kādas 10sek.
_________________
ICE ir runājis!
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Guest






PostPosted: Fri Sep 26, 2003 4:00 pm    Post subject:

Nu pashu join game veel nevar izmantot, multiplayer veel nav, pagaidaam var tikai palidinaaties, pashaudiities, ietriekties zemee utt Smile pretinieku veel nevar satikt (varees, ja es labi pacentiishos pa sestiedenu, sveetdienu).

Nu singleplayer gluzi nebuus, bet boti gan buus vienmeer tavaa riiciibaa, taapeec pa vienam arii varees paspeeleet. (boti buus taadi padumji gan, bet taapeec es arii netaisos taisiit nopietnu singlu, jo, teiksim taa, AI nav mana stipraa puse.)

Un par to % bar, tas arii buus vien jaautaisa.
Back to top
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Fri Sep 26, 2003 4:18 pm    Post subject:

Tas tur guest augshaa esmu es. Biju pieradis pie auto logon citos forumos, shiten aizmirsu uzlikt Smile
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Fri Sep 26, 2003 5:28 pm    Post subject:

Eee, personiigas dabas jautaajumus var?
Kaa speele tika taisiita? Kaadaa valodaa, izmantoji kaadu gamemakeri jeb pats visu uzkodeeji? Cik noprotu, tiek izmantots OpenGL?
Tekstuuras pats gatavojis jeb aiznjeemies? WAVus kur dabuuji? Un visp. cik ilgi jams tapis?

Gaamiite neslikta, atgaadinaaja man 90-to vidus speeliites aka LHX vai Aces of Sky (vai nez kaa jamo sauca), viss buutu ok prieksh taadas speeles, ja tikai viens siiks bugs ar Controls setupaa - Keyide=118 staav nevis norm strings, bet tas siikums patiesiibaa. Ja ievieto kaut jel kaadu botu un piesleedz multiplay, tad ir pavisam ok.

FPS:60 (3d person) - 23 (1st), AMD 1600 XP, GF4Ti4200 128 MB DDR, 266 FBS, 20 GB HDD 5400, 256 MB 266Mhz DDRam, Win2kPro, fonaa griezaas Delphi un veel shis tas.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Sep 28, 2003 4:48 pm    Post subject:

Quote:

Kaa speele tika taisiita? Kaadaa valodaa, izmantoji kaadu gamemakeri jeb pats visu uzkodeeji? Cik noprotu, tiek izmantots OpenGL?
Tekstuuras pats gatavojis jeb aiznjeemies? WAVus kur dabuuji? Un visp. cik ilgi jams tapis?


Protams, ka visu rakstiiju pats, nevis izmantoju game makeri! Valoda C++, kompilators Bloodsheds DevC++. Jaa izmantoju OpenGL. Textuuras (un modelji) pashtaisiiti. WAVi (te tu mani piekjeeri Smile ) gan ir aiznjemti no visaadaam speeleem - CS, un veel nezin no kaa, bet sorry, man maajaas nav ierakstu studijas, lai skanjas rakstiitu pac Smile . Speele nu jau top bisku paari 2 meeneshiem.

Atbildes uz veel daziem "personiskiem" jautaajumiem tagad var atrast http://gigasoft.times.lv projects sadaljaa.
_________________


Last edited by GiGa on Mon Sep 29, 2003 3:08 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send e-mail
Eikju^
Guest





PostPosted: Sun Sep 28, 2003 5:58 pm    Post subject:

Rumours spread.
Back to top
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Sep 29, 2003 3:08 pm    Post subject:

Quote:
Rumours spread.


Question
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Guest






PostPosted: Fri Oct 03, 2003 5:03 pm    Post subject:

Ie4ekojiet jaunaako versiju, nu jau 4isto var uzspeleet ! Boti gan veel nav, bet driizumaa buus.
Back to top
Ice



Joined: 18 Jan 2003
Posts: 67
Location: Ventspils

PostPosted: Sat Oct 11, 2003 11:23 pm    Post subject:

Beidzot tiku pie spēlēšanas (spēlēju to "pabeigto" versiju 1.0.0) - izskatās baigi labi, tikai vientuļi - vajag vai nu botus, vai lai kāds serveris visu laiku būtu onlainā, kur tusētu citi spēlētāji.
Runājot par pašu spēli - būtu labi, ja varētu uzģenerēt arī kaut ko citu bez kokiem (turklāt, vai tik viņi visi nav vienādi) - kādas mājas, ceļus, lidlaukus, kur varētu arī nolaisties.
_________________
ICE ir runājis!
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
elninio



Joined: 25 Aug 2003
Posts: 26
Location: Latvija

PostPosted: Sun Oct 12, 2003 11:21 am    Post subject:

un uzpildiities. dereetu taa lai tjip degviela un patronas beidzaas. un tad lai atjaunotu vajadzeetu nolaisties.

un tad veel tiko ieshaavaas praataa ideja. nezinu vai tev patiks bet tomeer pateikshu. mosh vareetu iedot tjip arii bombas kuras jaamet no gaisa. un tad vareetu itkaa sabombardeet to lidlauku. taa vareetu buut kaa kaada speeles mode. un uzvar tas kursh izniicina pretinieka lidlauku.
Back to top
View user's profile
Eikju^
Guest





PostPosted: Sun Oct 12, 2003 11:46 am    Post subject:

Dev-C++ - parocīgs rīks, it īpaši, ja negribi instalēt MS VC++, bet? ...bet jamais ļoti ilgi kompilē Crying or Very sad ! Vai ir kāds veids kā paātrināt šo nomācošo procesu?
Back to top
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Oct 12, 2003 2:33 pm    Post subject:

Quote:

Beidzot tiku pie spēlēšanas (spēlēju to "pabeigto" versiju 1.0.0) - izskatās baigi labi, tikai vientuļi - vajag vai nu botus, vai lai kāds serveris visu laiku būtu onlainā, kur tusētu citi spēlētāji.


khmm, paskaties console.txt - tur teikts komanda "addbot <name>" - pievieno botu ar vaardu <name> :)

kautgan iespeejams, ka tu novilki taadu zipu kur tas nebija ierakstiits console.txt, taads zips bij uz kaadaam 5 min onlineaa arii
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Thu Oct 16, 2003 11:06 am    Post subject:

Quote:

Octree space partitioning for the land and the trees.


Tehniskas dabas jautaajums: kaapeec tu izveeleejies izmantot oc-tree struktuuru? Kalnu atteelosanai ir arii efektiivaakas metodes manupraat, piemeeram ko tu domaa par Quad-tree?
Veel viens jautaajums: Cik reaali tiek reekinaata fizika - vai tiek nemta veeraa aerodinamika un lidmashiinas forma?
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Guest






PostPosted: Thu Oct 16, 2003 7:09 pm    Post subject:

Quote:

kaapeec tu izveeleejies izmantot oc-tree struktuuru? Kalnu atteelosanai ir arii efektiivaakas metodes manupraat, piemeeram ko tu domaa par Quad-tree?


Nezinu, iipasha iemesla nav. Es gan 100% nezinu, ko noziimee Quad-tree, cik noprotu tas ir tas pac kas octree, tikai nedalot pa Y (vertikaalo, ja tu izmanto citaadi orienteetas asis). Manupraat gan ja ir taadi paaugsti kalni tad octree dos labaakus rezultaatus, jo varees gatiities, ka kaads gabalins tiks noclipots uz Y ass daliishanas pamata. Bet reaali taada nopietna iemesla tai izveelei nav.


Quote:

Cik reaali tiek reekinaata fizika - vai tiek nemta veeraa aerodinamika un lidmashiinas forma?


manupraat taas ka taa speele ir "arcade" nevis "simulator" izskaidro visu Smile
Back to top
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 1 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group