dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Dark Game SDK

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana
View previous topic :: View next topic  
Author Message
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sun Dec 25, 2005 3:18 pm    Post subject: Dark Game SDK

http://darkgamesdk.thegamecreators.com/?f=darksdkvsdbpro

Iemetiet aci.Tagad ar DarkBasic var programeet arii ieksh C++.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Olby
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 19 Apr 2004
Posts: 230

PostPosted: Mon Dec 26, 2005 12:21 am    Post subject:

DBPro saakumaa tiek taisiits prieksh BASICA, bet peec tam atsevishkja domubiedru grupinja paarveido to lai tas straadaatu ar C++. Dark Game SDK/GDK ir diezgan kljuudains un diezgan arii jauns projekts. Bet man, kursh sevihkji labi C++ neprot nav probu kodeet BASICAA Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Dec 26, 2005 1:01 pm    Post subject:

Kaapeec kljuudains?Tu esi ar vinju programeejis?DarkBASIC ir taisiits tieshi uz C++, taadeelj manupraat DarkBASIC buutu jaabuut kljuudainaakam kaa Dark Game SDK (kas pats ir uz C++).

Manupraat DarkBASICaa visam buutu jaanotiek taa:
1. Tu DarkBASICaa izsauc funkciju Make Object Cube 1,10
2. Tas izsauc C++ funkciju dbMakeObjectCube ( 1, 10 );
3. Tiek izveidots kubs

Bet Dark Game SDK tiek izlaists 1. solis.Iespeejams ka ir mazas nianses.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
C++



Joined: 20 Feb 2005
Posts: 49
Location: Sigulda

PostPosted: Mon Dec 26, 2005 1:10 pm    Post subject:

elvman tagad es beidzot sapratu to prikolu kaa tiek taisiitas jaunas valodas...thx
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Olby
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 19 Apr 2004
Posts: 230

PostPosted: Mon Dec 26, 2005 1:24 pm    Post subject:

tici man es jau no 2001. gada nodarbojos ar DBPro un DarkGame SDK paraadijaas tikai shaa gada viduu, taapeec vinjsh arii ir tik jeels veel.

Otrkaart, jaa tas viss tiek taisiits tieshi kaa tu teici, tachu Dark Game SDK komandai weel nav pievienojushies origjinaalie koderi, kas taisiija DBPro, jo tie weel darbojaas ap FPS Creator, taapeec tur dazhas lielas probleemas, kas mani no taa aptur. Pie tam nekaadu lielu paliidziibu un examplus netaa tu neatradiisi jo cilveeki ir kuutri meegjinaadami jaunas progas & valodas Smile
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Mon Dec 26, 2005 1:39 pm    Post subject:

MMmmm...elvman, ja ir tā, kā tu saki, tad taču DBPro vajadzētu inklūdot sevī C++ kompaileri vai vismaz izmantot esošu, bet, spriežot pēc dotā linka, tikai DarkGame SDK izmanto C++ kompaileri (VisualStudio pagaidām). Jamie pat uzsver, ka tieši kompaileris ir perfomances pieauguma iemesls.

Tāpēc, ja DBPro tomēr nav sajūgts kopā ar C++ kompaileri, tad jams nu nekādīgi netaisa neko tādu -

1. Tu DarkBASICaa izsauc funkciju Make Object Cube 1,10
2. Tas izsauc C++ funkciju dbMakeObjectCube ( 1, 10 );
3. Tiek izveidots kubs

bet vienkārši izsaucot funkciju izveido kubu izmantojot Basic'u. DLL un citos libos esošās funkcijas, protams, droši vien ir rakstītas C++/C, bet pats spēles kods noteikti paliek beisikā un tiek kompilēts ar beisika kompaileri. (Kādreiz sen sen beisikiem kaut kādiem bija interpretātori...bet tagad laikam kompilē...hvz, to nezinu.)

Kā tur īsti, Olby, vajag tev prieksh DBPro šancēšanas C++ kompileri uz kompja? Vai arī tāds ir iebūvēts?
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Olby
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 19 Apr 2004
Posts: 230

PostPosted: Mon Dec 26, 2005 2:05 pm    Post subject:

tur jau taa lieta ka vajag, tew noteikti vienkaarshi dod gatavas biblioteekas kas straadaaa ar dx un tew ir vieglaak kodeet, man shkjiet ka taa ir!
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Dec 26, 2005 3:04 pm    Post subject:

Kaa jau tu kamaz teici, DBPro ir iebuuveets kompileris.Un kaa jau tu teici, DBPro izsauc funkcijas no .dll failiem. .dll failos ir taadas funkcijas kaa dbMakeObjectCube utt. un DBPro izsauc sho funkciju.Ja tu izmanto c++, tad c++ izsauc sho funkciju.Manupraat mazaak kljuudainai vajadzeetu buut c++ versijai, jo taa pa tiesho, bez parseeshanas (tulkoshanas) izsauc c++ funkciju.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Dec 26, 2005 3:05 pm    Post subject:

Un runaajot par DBPro iebuuveeto kompiler - tas ir kaukaads visual c++ veidiigais, jo atverot DBPro .exe failu var atrast rindinju - Microsoft Visual C++ Runtime Library.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Dec 26, 2005 3:55 pm    Post subject:

Tas nozīmē tikai to, ka programmas kods kompilēts ar MSVC bijis.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group