dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

OpenGl jautaajums no iesaaceeja

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ugizs



Joined: 07 Jan 2006
Posts: 119

PostPosted: Mon Jan 09, 2006 2:05 pm    Post subject: OpenGl jautaajums no iesaaceeja

taa... iemaaciijos sho to opengl'aaaa... uun, tagad man rodas jautaajums.. es uztaisu piemeeram vairaakus vertexus, nu pienjemsim kruuziiti uztaisu, bet taa nav nodefineeta kaa kruuziite, tie ir varaaki vertexi... es gribu tos uztaisiit par vienu veselu modeli, lai pienjemsim es vareetu veikt shaadas taadas funkcijas, piemeeram, ka kruuziite kriit no galda nost(es tachu nebiidiishu katru vertextu)... tikai sakiet , ka tas nav milzum garsh kods... a to jau par kameras izveidi man bija "taa neko sev"...
Back to top
View user's profile
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Jan 09, 2006 3:39 pm    Post subject:

Nu iisteniibaa man tev naaksies teikt, reaali tev naaksies biidiit visus vertekshus, jo, nu, ja vinji paliks vecajaas vietaas, kruuziite nekur neizkusteesies Smile Labaa zinja gan ir, ka tas buus tikai paaris rindinjas. Kad ziimee kruuziiti izdari shaadi:

Code:


glMatrixMode(GL_MODELVIEW); //ja jau neesi to izdariijis

glPushMatrix(); //saglabaa modelview matricu

//paarvieto un grozi kruuziiti kaa gribi
glRotatef(...);
glTranslatef(...);
//utt.

ZiimeeKruuzi();

glPopMatrix(); //atgriez modelview matricai saglabaato veertiibu

Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group