dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Palīdziet RPG/Strategy game izveidē!
Goto page Previous  1, 2
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Dreamer



Joined: 08 Jan 2006
Posts: 70
Location: Riga

PostPosted: Sun Jan 08, 2006 8:00 pm    Post subject:

BHC wrote:
Dreamer wrote:
anggelus wrote:
Vispār jau OGL ir ātrāx par DX..


Ha! OpenGL NEVAR buut aatraaks!!! JO: Directx vienkaarshi "runaajaas" ar hardvare daudz dziljaakaa liimenii, bet opengl nekad nebuus atraax!!! varbuut vieglaaks bet nu ne jau aatraaks!!! Domaa ar galvu un paguuglee - izlasi paaris biskinj nopietnaakus rakstinjus kur shis tie apspriests no pamatota zinaatniski-tehniskaa viedokja, tad pats sapratiisi... Very Happy Fuj shitaadus sunja murgus Opengl aatraaks par directx - kas buus naakamais Qbasic labaaks par c++ tikai taapeec ka kaut kaadai totaalai teejkannai vieglaak pilec??? MURGI, MURGI, MURGI!!!!!!

Dreamer, tu esi muļķis un burtiski sapņotājs.

Pirmkārt, OGL uz vistas nebūs problēmas performances ziņā(afaik).
Otrkārt, OGL ir ātrāks par DX, bet tās ātruma atšķirības nav tik lielas, lai būtu significant.
Treškārt, OGL ir crossplatform.
Ja man vajadzētu strikti izvēlēties vieno no viņiem, es izvēlētos OGL.
Savā dzinējā man, piemēram, ir implementācijas abiem(OGL(+OAL&SDL) un DX9), tāpēc man pārslēgties starp viņiem nav pilnīgi nekādas problēmas at any given moment.

Es nesaku, ka OGL ir labāks par DX vai otrādi. Tāpēc tādiem untumainiem cilvēkiem kā man ir iespēja uztaisīt vienotu interfeisu, tad varu kaut vai uztaisīt un izmantot pats savu software renderētāja implementāciju(ja nu galīgi prātā esmu izkūkojis), netraumējot game kodu.


Tu esi izkuukojis praatu veciit, nopietnii... , kur tu pie ***** raavi ka opengl aatraaks par directx????!!!!! Question Tu droshi to vietu mums paraadi kur taadus debiilismus esi sev galvaa ieboreejis Idea
Back to top
View user's profile Send e-mail
gazz



Joined: 03 Jan 2004
Posts: 355
Location: Teika

PostPosted: Sun Jan 08, 2006 8:03 pm    Post subject:

pirmkaart: Ne OpenGL, ne DirectX nerunaa ar hardwari pa taisno. Abi runaa ar videokartes draiveriem un atkariibaa no draiveru implementaacijas var ieguut performances pieaugumu jeb zudumus.
otrkaart Dreamer, citaa postaa izlasiiju ka tev ir 16 gadi, tipiskais tiinja ideaalisma periods kad liekas ka savs viedoklis ir vieniigais un pareizaakais. Nekas tas paaries.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Dreamer



Joined: 08 Jan 2006
Posts: 70
Location: Riga

PostPosted: Sun Jan 08, 2006 8:09 pm    Post subject:

GazZ wrote:
pirmkaart: Ne OpenGL, ne DirectX nerunaa ar hardwari pa taisno. Abi runaa ar videokartes draiveriem un atkariibaa no draiveru implementaacijas var ieguut performances pieaugumu jeb zudumus.
otrkaart Dreamer, citaa postaa izlasiiju ka tev ir 16 gadi, tipiskais tiinja ideaalisma periods kad liekas ka savs viedoklis ir vieniigais un pareizaakais. Nekas tas paaries.

psham tas paariec ja tu te juuties te baigais guru ka esi paaris gadus vecaaks tad pameklee citu vietu kur izraadiities, turklaat es neteicu ka "runajaas" pa taisno tikai to ka directx ir lielaaka piekljuve visaam taam fiichaam, bet tam tikuntaa nav shinii reizee nekaada baigaa noziime... Wink
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sun Jan 08, 2006 11:49 pm    Post subject:

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad -shii ir pirmaa reize manaa muuzhaa kad izmantoju sejinjas!Un tas par godu tev Dreamer!
Quote:
psham tas paariec ja tu te juuties te baigais guru ka esi paaris gadus vecaaks tad pameklee citu vietu kur izraadiities

Jaa buutu striids vai vinsh ir guru vai nav tad es driizaak pievienotos tiem pirmajiem.Vinsh LV GmaeDEVAA atshkjiriibaa no tevis ir IIILGI.Taka pameklee tu citu vietu kur izraadiities!
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
fest



Joined: 07 Apr 2003
Posts: 187
Location: Madona

PostPosted: Mon Jan 09, 2006 8:23 am    Post subject:

Dreamer, tu esi vienkārši āksts.
Spešalī priekš tevis: www.gamedev.net/reference/articles/article1775.asp
Quote:
I've carefully avoided mentioning performance for most of this article. Why? There is a huge debate on the problem. There are many people who claim that OGL is faster than D3D, and of course, the reverse as well. I've been studying performance results: I've considered my own, my friends', and the results of major companies. I have come to the following conclusion: Performance is no longer an issue! The speed for both APIs has come out exactly even for well written programs. The performance can only be gauged per machine, and that by testing. There is no way to predict which will run faster. Like I mentioned earlier though, game programmers are going to have to write for both. It sucks, but that's the way it has to be, for now at least. And if you aren't going into games, well, there was really no debate to what API to learn anyway (OpenGL!). So as far as performance goes, I cannot really advise you. It would be best if you evaluate the two on your own.

_________________
Signature for rent. Good as new.
4 lines max. 80 letters.
Ls 0,02/post
Back to top
View user's profile Send e-mail
Dreamer



Joined: 08 Jan 2006
Posts: 70
Location: Riga

PostPosted: Mon Jan 09, 2006 1:04 pm    Post subject:

Hell666 wrote:
Dreamer, tu esi vienkārši āksts.
Spešalī priekš tevis: www.gamedev.net/reference/articles/article1775.asp
Quote:
I've carefully avoided mentioning performance for most of this article. Why? There is a huge debate on the problem. There are many people who claim that OGL is faster than D3D, and of course, the reverse as well. I've been studying performance results: I've considered my own, my friends', and the results of major companies. I have come to the following conclusion: Performance is no longer an issue! The speed for both APIs has come out exactly even for well written programs. The performance can only be gauged per machine, and that by testing. There is no way to predict which will run faster. Like I mentioned earlier though, game programmers are going to have to write for both. It sucks, but that's the way it has to be, for now at least. And if you aren't going into games, well, there was really no debate to what API to learn anyway (OpenGL!). So as far as performance goes, I cannot really advise you. It would be best if you evaluate the two on your own.


veciit neieveeroji kas taa par DX versiju? Domaa ka ar laiku nekas nemainaas - kljuudies jo tieshi DX 9 ieliek OGL nevis vecas 8, 7 utt versijas...
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Jan 09, 2006 1:36 pm    Post subject:

Kaa tev var neaiziet Dreamer!Tu tieshaam esi galiigs ******.Vai arii pilniigs ******.Abi API izmanto vienus un tos pashus dzelzhus.Kaa,pie visiem sveetajiem pipstikjiem,DirtectX vareetu to izdariit aatraak kaa OpenGL?Es pats esmu DirectX aizstaavis,bet to,ka DirectX ir aatraaks nemuuzham neapgalvotu,zinot to,ka abi suuta komandas draiverim,kas taalaak dzelziem.ABI dara vienu un to pashu,tikai DirectX ir objektorienteets .Get it?Get it?GET IT?
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Jan 09, 2006 1:40 pm    Post subject:

Kas tad tik idejiski savādāks ir dx9 no dx8, ka tas ieliek ogl? Par dx7 nešaubos, bet dx9 no dx8 īpaši daudz jau nu neatšķirās, ne? Protams visos sīkumos nezinu, bet vismaz man tā liekas. dx9 nedaudz jaunas fīčas tikai nākušas klāt, pareizi?

Moš parādīsi salīdzinājumu, Dreamer?
Back to top
View user's profile Send e-mail
oen



Joined: 30 Nov 2005
Posts: 12

PostPosted: Mon Jan 09, 2006 1:45 pm    Post subject:

Programmēšanas valoda kas jāizmanto ir C++!

Ar ko tad galu galaa saakt? Ar Direktu vai OpenGL? Kas no šiem ir vieglaags? Un ja ir kaada saite kur latviski aprakstiits par kaadu no šiem, tad luddzu uzrakstiet!
Kāa tas direkts vai OpenGL visparr straadaa? Es par šitiem gaLIIGI NEKO NEZINU! No programmetaaju viedokļa! Ar kaadu progu straadaa ar Direktu vai openGL?(luudzu ari saites!)

Ja nav gruuti varbūt varētu nedaudz pastaastiit? Par vienu no šiem, kurš ir vieglāks!! Par to!!!

P.S. Tikai nesaaciet atkal par to kurš ir labāks! LAbāK PASTĀSTIET kuru labāk izmantot pilniigam iesacejam!!!
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Jan 09, 2006 1:51 pm    Post subject:

oen, a moš nevajag maisīties sveša topika sarunā pa vidu, un labāk sākt savu jaunu topiku?
Back to top
View user's profile Send e-mail
oen



Joined: 30 Nov 2005
Posts: 12

PostPosted: Mon Jan 09, 2006 1:54 pm    Post subject:

bubu wrote:
oen, a moš nevajag maisīties sveša topika sarunā pa vidu, un labāk sākt savu jaunu topiku?



mashka taaaa ir mana diskusija!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Es to iesaaku!!!
Back to top
View user's profile
fest



Joined: 07 Apr 2003
Posts: 187
Location: Madona

PostPosted: Mon Jan 09, 2006 4:01 pm    Post subject:

oen, iesākumam pamācies C++ valodiņu, un tikai tad sāc domāt par gamedev.
Laba grāmata par C++ ir "Thinking in C++". Var pilnīgi oficiāli un par brīvu novilkt autora lapā. (URLi no galvas nezinu, pagūglē)

IMO DX8 no DX9 atšķiras ar to, ka no dx8 M$ izvāca directdraw, jo "visiem takš patīk tikai 3D". Lieki teikt, ka DX9 DDraw ir ielikts atpakaļ.
Bet varu arī kļūdīties.

bubu, nopūt putekļus no monitora ;D
_________________
Signature for rent. Good as new.
4 lines max. 80 letters.
Ls 0,02/post
Back to top
View user's profile Send e-mail
gazz



Joined: 03 Jan 2004
Posts: 355
Location: Teika

PostPosted: Mon Jan 09, 2006 4:07 pm    Post subject:

nav gan ielikts atpakalj(jo nemaz nevajag, zinot COM uzbuuvi), directdraw peedeejaa versija naaca DX7. Buutiibaa jau tagad arii neviens neliedz izmantot DirectDraw, vieniigais kas ir nepiecieshams, DX7 SDK dokumentaacija.
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Jan 09, 2006 5:19 pm    Post subject:

ui, sorry man likās šis ir tas Dreamera topiks. Sorry oen, pārskatījos..
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group