dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Convert c++ uz c# - pointeri

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Dreamer



Joined: 08 Jan 2006
Posts: 70
Location: Riga

PostPosted: Thu Jan 12, 2006 12:45 pm    Post subject: Convert c++ uz c# - pointeri

Vai kaad luudzu nevareetu man paartulkot sho mazo koda gamalinju no c++ uz c#?
Code:

//Verteksu struktuura
struct Vertex
{
   float m_location[3];
};

// Lietotie verteksi
int m_numVertices;
Vertex *m_pVertices; //Kaa shito paarkonverteet uz c# t.i. neizmantojot pointerus?
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Jan 12, 2006 12:52 pm    Post subject:

Jautājums ir tāds - ko tu gribi ar to pointeri tālāk darīt?

C++'ā pointeris pēc būtības ir masīvs. Tb ja tu definē to Vertex *m_pVertices, tad kodā tu vari rakstīt m_pVertices[10] = vvv; vai vvv = m_pVertices[1] (ja vien ir izdalīta pietiekoša atmiņa priekš tiem).
Back to top
View user's profile Send e-mail
gazz



Joined: 03 Jan 2004
Posts: 355
Location: Teika

PostPosted: Thu Jan 12, 2006 1:54 pm    Post subject:

Cik es skatos tad tu meegjini paartulkot Unmanaged DirectX specifisku kodu uz Managed. Tas arii noziimee ka shis kods nestraadas ja vinju burtiski paarnesiis. Tas tik vien pierāda ka tev vispirms būtu jāiziet visiem pamata tutoriāļiem, lai saprastu DirectX ideju. Lecot iekšā piemēros no kuriem nekā nesaproti var ātri apdedzināties.
PS Lieta ko tu mēģini izdarīt ir pārvērst CustomVertex no unmanaged uz managed un es uzreiz varu pateikt ka tas nedaudz atšķirās.
Ieksh C# ar Managed DirectX tas izskatītos
Code:

            PositionOnly[] m_vertices;
            int m_numVertices;

            // izveidojot bufferi - vienkaarshi
            m_vertices = new PositionOnly[m_numVertices];

Atkariibaa no versijas - uz DirectX priekhs .NET 1.1 struktuura PositionOnly atradiisies ieksh CustomVertex enumeraacijas, savukaart uz DirectX priekhs .NET 2.0(dotais gadiijums) PositionOnly atradiisies ieksh Microsoft.DirectX.Direct3D.CustomVertex namespeisa.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group