dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Blending

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Microsoft DirectX
View previous topic :: View next topic  
Author Message
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sun Jan 29, 2006 7:09 pm    Post subject: Blending

Kaarteejo reizi ir uzradusies probleema ar DirectX.
Probleemas izsklaasts:
-Man ir fails RGBA formaataa (t.i. .dds,bet citreiz izmantoju bmp failus ar color key-nu tas nebuutu svariigi).
-Vertex formaats man ir taads:
Code:
m_pD3DDevice->SetFVF(D3DFVF_XYZRHW|D3DFVF_DIFFUSE|D3DFVF_TEX1);

Probleema:
Probleema ir taa,ka man vajag,lai Direct3D njem alfa veertiibas gan no tekstuuras,gan no Diffuse kraasas.
Ko meegjinaaju dariit:
-
Code:
m_pD3DDevice->SetTextureStageState(0,D3DTSS_ALPHAOP,D3DTOP_SELECTARG1);   m_pD3DDevice->SetTextureStageState(0,D3DTSS_ALPHAARG1,D3DTA_TEXTURE);

Megjinaju,lai Direct3D njem gan D3DTA_TEXTURE,gan D3DTA_DIFFUSE (nekas neizdevaas,jo vinsh vienlaiciigi njem tikai vienu).
-PROTAMS,ka mekleeju googlee,bet neko daudz neatradu.
-Multitexturing,bet iisti nekas neizdevaas un tas arii ir mazliet resursietilpiigi.

Vai kaads luudzu vareetu paliidzeet?
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sun Jan 29, 2006 7:14 pm    Post subject:

Tiko apsveeru ideju izmantot vertex sheiderus,bet tad programma nebuus palaizhama uz vecaakaam video karteem.Diez vai tas buutu to veerts.

PS. Nosaukums bija domaats:alpha blending,bet sanaaca (liiko pirkstu deelj) tikai blending.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sun Jan 29, 2006 8:00 pm    Post subject:

UI!Sorry.Atrisinaajums bija ljoti vienkaarshs:
Code:

m_pD3DDevice->SetTextureStageState(0,D3DTSS_ALPHAOP,D3DTOP_SELECTARG1);
m_pD3DDevice->SetTextureStageState(0,D3DTSS_ALPHAARG1,D3DTA_TEXTURE);

m_pD3DDevice->SetTextureStageState(0, D3DTSS_ALPHAOP, D3DTOP_MODULATE);

Sho topiku var oficiali slegt!
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Sun Jan 29, 2006 8:20 pm    Post subject:

Vertex Sheideri darbojās pilnīgi uz visām kartēm. Pat uz Riva TNT un līdzīgām aizvēsturiskajām, vajag tikai uzlikt Software Vertex Processing.
Bet tas tā, ne par tēmu Smile
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sun Jan 29, 2006 8:26 pm    Post subject:

Nu jaa,bet tas buutu baigi resursietilpiigi,taadeelj arii sho ideju neapsveeru.Negribeetos,ka programma,kas uz ekraana paraada paaris simtus poligonu uz kaada datora saaktu raustiities.Tas buutu nepiedodami.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Sun Jan 29, 2006 9:47 pm    Post subject:

Sākot ar GeForce2 jau ir HW T&L, nedomāju, ka daudziem ir vecākas videokartes par šo te.
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Jan 29, 2006 9:50 pm    Post subject:

Domājat tie šeideri būs ātrāki par speciāli uztaisītu attiecīgajaia darbībai parastu blendingu? Kautkā negribas ticēt.
Back to top
View user's profile Send e-mail
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Sun Jan 29, 2006 10:03 pm    Post subject:

Atkarībā kādiem mērķiem izmanto. Blendingam diez vai ātrāks, bet toties to lietošana paver plašākas iespējas.
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Jan 29, 2006 10:05 pm    Post subject:

Nē es nešaubos par sheideru priekšrocībām un iespējām. Bet vienkārši es domāju tā - GPU ir speciāls algoritms priekš tā blendinga stingri iekodēts kautkur, a bet šeideris ir universālāks, tāpēc tam vajadzētu būt lielākam overheadam, ja to izmantos blendingam tikai.
Tas tā kā reizināšanas operācijai izmantot saskaitīšanas operāciju :) Strādāt jau strādās, iespējas ir lielākas, taču reizināšanu var izdarīt daudz efektīvāk izmantojot tai paredzētu algoritmu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Microsoft DirectX All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group