View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 7:09 pm Post subject: Blending |
|
Kaarteejo reizi ir uzradusies probleema ar DirectX.
Probleemas izsklaasts:
-Man ir fails RGBA formaataa (t.i. .dds,bet citreiz izmantoju bmp failus ar color key-nu tas nebuutu svariigi).
-Vertex formaats man ir taads:
Code: | m_pD3DDevice->SetFVF(D3DFVF_XYZRHW|D3DFVF_DIFFUSE|D3DFVF_TEX1); |
Probleema:
Probleema ir taa,ka man vajag,lai Direct3D njem alfa veertiibas gan no tekstuuras,gan no Diffuse kraasas.
Ko meegjinaaju dariit:
- Code: | m_pD3DDevice->SetTextureStageState(0,D3DTSS_ALPHAOP,D3DTOP_SELECTARG1); m_pD3DDevice->SetTextureStageState(0,D3DTSS_ALPHAARG1,D3DTA_TEXTURE); |
Megjinaju,lai Direct3D njem gan D3DTA_TEXTURE,gan D3DTA_DIFFUSE (nekas neizdevaas,jo vinsh vienlaiciigi njem tikai vienu).
-PROTAMS,ka mekleeju googlee,bet neko daudz neatradu.
-Multitexturing,bet iisti nekas neizdevaas un tas arii ir mazliet resursietilpiigi.
Vai kaads luudzu vareetu paliidzeet? _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 7:14 pm Post subject: |
|
Tiko apsveeru ideju izmantot vertex sheiderus,bet tad programma nebuus palaizhama uz vecaakaam video karteem.Diez vai tas buutu to veerts.
PS. Nosaukums bija domaats:alpha blending,bet sanaaca (liiko pirkstu deelj) tikai blending. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 8:00 pm Post subject: |
|
UI!Sorry.Atrisinaajums bija ljoti vienkaarshs:
Code: |
m_pD3DDevice->SetTextureStageState(0,D3DTSS_ALPHAOP,D3DTOP_SELECTARG1);
m_pD3DDevice->SetTextureStageState(0,D3DTSS_ALPHAARG1,D3DTA_TEXTURE);
m_pD3DDevice->SetTextureStageState(0, D3DTSS_ALPHAOP, D3DTOP_MODULATE); |
Sho topiku var oficiali slegt! _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 8:20 pm Post subject: |
|
Vertex Sheideri darbojās pilnīgi uz visām kartēm. Pat uz Riva TNT un līdzīgām aizvēsturiskajām, vajag tikai uzlikt Software Vertex Processing.
Bet tas tā, ne par tēmu _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 8:26 pm Post subject: |
|
Nu jaa,bet tas buutu baigi resursietilpiigi,taadeelj arii sho ideju neapsveeru.Negribeetos,ka programma,kas uz ekraana paraada paaris simtus poligonu uz kaada datora saaktu raustiities.Tas buutu nepiedodami. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 9:47 pm Post subject: |
|
Sākot ar GeForce2 jau ir HW T&L, nedomāju, ka daudziem ir vecākas videokartes par šo te. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 9:50 pm Post subject: |
|
Domājat tie šeideri būs ātrāki par speciāli uztaisītu attiecīgajaia darbībai parastu blendingu? Kautkā negribas ticēt. |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 10:03 pm Post subject: |
|
Atkarībā kādiem mērķiem izmanto. Blendingam diez vai ātrāks, bet toties to lietošana paver plašākas iespējas. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 10:05 pm Post subject: |
|
Nē es nešaubos par sheideru priekšrocībām un iespējām. Bet vienkārši es domāju tā - GPU ir speciāls algoritms priekš tā blendinga stingri iekodēts kautkur, a bet šeideris ir universālāks, tāpēc tam vajadzētu būt lielākam overheadam, ja to izmantos blendingam tikai.
Tas tā kā reizināšanas operācijai izmantot saskaitīšanas operāciju :) Strādāt jau strādās, iespējas ir lielākas, taču reizināšanu var izdarīt daudz efektīvāk izmantojot tai paredzētu algoritmu. |
|
Back to top |
|
|
|