View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
OmItE
Joined: 29 Jan 2006 Posts: 71
|
Posted: Tue Feb 21, 2006 6:14 pm Post subject: Paliidziet! |
|
Taisu speeli un radaas probleema ar textuuraam... man ir vesela chupa jpg un bmp bilzhu un vijnas ir tik daudz ka nav iespeejams orienteeties vai var saglabaat 5-10 textuuras 1 failaa taa lai buutu vieglaak paarskatiit jo paarsvaraa visaas speelees kautkas tamliidziigs ir izveidots bet kaa to izdariit un kaa peectam no taa faila taas textuuras izdabuut laukaa (uz Delphi)
P.S. tikai nesakiet rar vai zip failus _________________ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nekad nekaitiniet OMU!!! |
|
Back to top |
|
|
gazz
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 355 Location: Teika
|
Posted: Tue Feb 21, 2006 6:34 pm Post subject: |
|
ja tiek mineetas tekstuuras, tad pienjemu ka runa iet par 3d(vismaz principiaali). Rendereejot tekstuuru uz primitiiva, taa virsotnees tiek uzstaadiitas tekstuuras koordinaates(parasti apziimeetas uv ) kur (0,0) ir augsheejais kreisais stuuris un (1;1) ir apaksheejais labais stuuris(varu kljuudiities sheit par to kursh ir kursh stuuris). Ja mums vienaa tekstuuraa ir apvienotas piemeeram chetras vienaadas kvadraatveida tekstuuras tad attieciigi lai izmantotu pirmo tekstuuru - primitiiva(shinii gadiijumaa quad) virsotnees jaauzstaada shaadas tekstuuras koordinaates - (0, 0), (0.5, 0), (0, 0.5), (0.5, 0.5). cerams izsaciijos pietiekami skaidri. |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
|
Back to top |
|
|
eXeM
Joined: 22 Mar 2005 Posts: 155 Location: Ape
|
Posted: Tue Feb 21, 2006 6:54 pm Post subject: |
|
Tu jau vari arii sazippet visu vienaa lielaa failaa un peec nepiecieshameebas lai speele pati atarhivee ko vinjai vajag, tikai tu nekaa nevareesi laaga paarskatiit neko neatzippeejot |
|
Back to top |
|
|
ugizs
Joined: 07 Jan 2006 Posts: 119
|
Posted: Tue Feb 21, 2006 7:45 pm Post subject: |
|
hmm, negribas piekasīties, bet dzeks teica, ka var sveist malā ZIPoshanas un RARoshanas |
|
Back to top |
|
|
eXeM
Joined: 22 Mar 2005 Posts: 155 Location: Ape
|
Posted: Tue Feb 21, 2006 8:01 pm Post subject: |
|
whoops...
Nedalasiiju |
|
Back to top |
|
|
ra001 Site Admin
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 452 Location: Latvija
|
Posted: Tue Feb 21, 2006 11:21 pm Post subject: |
|
Delfiem var izmantot iebūvēto komponenti TImageList, bet tā saglabās tikai vienāda izmēra textūras.
Vēl var izmantot DelphiX komponentes TDXImage. Tās priekšrocība ir, ka visas var ielādēt vienā failā un pēc tam pievienot eksternāli vajadzības gadījumā (piemēram ielādējot līmeni).
Nu un protams var visu rakstīt pats savā failā, bet tad gan nepateikšu kā normāli saglabāt bildes indexus un izmērus, bet var ))) |
|
Back to top |
|
|
OmItE
Joined: 29 Jan 2006 Posts: 71
|
Posted: Wed Feb 22, 2006 4:14 pm Post subject: |
|
Laaci bet kur var raut taas textuuru koardinaatas? _________________ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nekad nekaitiniet OMU!!! |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Wed Feb 22, 2006 4:40 pm Post subject: |
|
vertexiem ir textuuru koordinaatas.
textuurai pashai ir koordinaates 0,0 liidz 1,1 _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
OmItE
Joined: 29 Jan 2006 Posts: 71
|
Posted: Wed Feb 22, 2006 4:45 pm Post subject: |
|
nu jaa to taksh es saprotu bet textuuru koardinaatas pashas kur var dabuut _________________ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nekad nekaitiniet OMU!!! |
|
Back to top |
|
|
eXeM
Joined: 22 Mar 2005 Posts: 155 Location: Ape
|
Posted: Wed Feb 22, 2006 4:47 pm Post subject: |
|
offtop-
Ome tu kaadu enginu izmanto? |
|
Back to top |
|
|
OmItE
Joined: 29 Jan 2006 Posts: 71
|
Posted: Wed Feb 22, 2006 4:59 pm Post subject: |
|
nop... a kas? _________________ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nekad nekaitiniet OMU!!! |
|
Back to top |
|
|
eXeM
Joined: 22 Mar 2005 Posts: 155 Location: Ape
|
Posted: Wed Feb 22, 2006 5:27 pm Post subject: |
|
Tikai girbeejaas zinaat...
Vispaar GLScene ir labs(bija kaadu laiku pats izmantoju) ieksh delfi.
Aaa
un tur arii vari sourcee paskatiities kaadas lietas tiaki vinjsh laikam bija OGL |
|
Back to top |
|
|
OmItE
Joined: 29 Jan 2006 Posts: 71
|
Posted: Thu Feb 23, 2006 4:24 pm Post subject: |
|
nu nezinu bet man kautkaa tas GLScene nepatiik _________________ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nekad nekaitiniet OMU!!! |
|
Back to top |
|
|
|