dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

E.v.i.t.a.
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
BHC



Joined: 31 Jan 2006
Posts: 81

PostPosted: Fri Mar 31, 2006 7:25 pm    Post subject:

ugizs wrote:
kāpēc bhc pieminēji fl studio? kas vainas, vai tad ar to progu var taisīt tikai tuc-tuc mūziku? Wink


FL studio, hands-off, ir ļoti laba proga un ar viņu var taisīt jebko.

Es vienkārši pieminēju faktu, ka tuc-tuc mūziku ar pareizo softu var uztaisīt pilnīgi jebkurš un pie tam ļoti vienkārši(tik pat vienkārši kā poserī uztaisīt feisu).

Tiesa, ir softi, ar kuru palīdzību to var izdarīt vēl vienkāršāk par fl(piem., Traktor DJ studio).
_________________
Screenshot coming when hell freezes over.
Back to top
View user's profile
Olby
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 19 Apr 2004
Posts: 230

PostPosted: Fri Mar 31, 2006 9:18 pm    Post subject:

Visi šeit ir "tik gudri", ka pat slikti paliek! Pēē... Confused
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Lamerz
Lameris
Lameris


Joined: 09 Sep 2005
Posts: 99
Location: Rīga

PostPosted: Sat Apr 01, 2006 1:33 pm    Post subject:

Es vienīgais te esmu lāme... Crying or Very sad
Back to top
View user's profile
fest



Joined: 07 Apr 2003
Posts: 187
Location: Madona

PostPosted: Sat Apr 01, 2006 5:42 pm    Post subject:

BHC, kopš kura laika 2vu (jaunākajā versijā laikam pat ir četri) treku samiksēšana skaitās jauna mūzika? Attiecināms uz Traktor DJ Studio.
Nē nu ok, tu radi jaunu treku, bet tas tomēr nav tas pats kas iekš fl, ka viss jātaisa no nulles.
_________________
Signature for rent. Good as new.
4 lines max. 80 letters.
Ls 0,02/post
Back to top
View user's profile Send e-mail
BHC



Joined: 31 Jan 2006
Posts: 81

PostPosted: Sat Apr 01, 2006 11:45 pm    Post subject:

Hell666 wrote:
BHC, kopš kura laika 2vu (jaunākajā versijā laikam pat ir četri) treku samiksēšana skaitās jauna mūzika? Attiecināms uz Traktor DJ Studio.
Nē nu ok, tu radi jaunu treku, bet tas tomēr nav tas pats kas iekš fl, ka viss jātaisa no nulles.

Neviens neteica, ka skaitās.

Es gribēju pateikt, ka ar pareizo softu(lasi, labi daudz wārez) mūziku var uztaisīt ļoti-vienkārši un ātri. Esmu redzējis kā tas notiek un pats tā esmu darījis.

Kāds reiz teica: "Līdz ko mērķis ir sasniegts, tas vairs nav svarīgi kādā veidā." or something. - Es viņam nepiekrītu.
_________________
Screenshot coming when hell freezes over.
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Apr 03, 2006 12:25 pm    Post subject:

Ar muzikantiem ir viss ok, tie ir pietiekamā daudzumā.
Nekādu Fruit Loops man nevajag ... neesmu muzikants.
To BHC:
Kvalitatīvais tulkotājs ir licenzēta firma, kas ar to nodarbojas tieši.
Muzikanti - tās ir alternatīvās grupas. Esmu sarunājis ar tām, ka būs iespēja uzrakstīt geimam muzonu, no problemo.

Idejas nepērk?
Ko tad pērk? Spēles? Hehhh, kam man vairs ko vajag, kad demo būs iznācis? Pats varu izveidot mājaslapu, pats varu sareklamēt, pats arī varu iedot kādam žurnālam. Pēdējais ir vislabākais. Ir tāds geims - The Italian Job, nez laikam tikai žurnālos pieejams, es tādu geimu pat par brīvu neņemtu (naf man vēl tērēt elektrību Smile ). Bet auditorija skaitļojas miljonos. Kādam patiks, kādam nepatiks, nu ir tad? Man no tā sliktāk būs?
................

P.S. Pēdējo reizi skaidroju, kāpēc ir sūdīgi screeni.
Tas ir spēles tapšanas gaitas izklāsts bildēs (lasi screenos).
Tie smukie screeni vēl tikai būs, jap arī animētie kustoņi būs.
Bet tiem, kas tumsā slikti redz, iesaku pierast pie Chillout gaismas kādā klubiņā.
Vai kāds spēj tādā kluba pustumsā atšķirt detaļas? (Man ir aizdomas, ka foto.apollo.lv speciāli sačakarē bildi pa savam).
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
zutiic
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 12 Jan 2004
Posts: 140
Location: Rīga

PostPosted: Mon Apr 03, 2006 3:12 pm    Post subject:

tiessi taa, idejas nepaark - idejas "aiznjemaas"
nesapratu, kaapeec "italian job" piemineeji,bet speeles auditorija skaidrojama taada passa nosaukuma filmu (labu filmu) un kulta autinju - mini.
tev jaacensas izprast videejaa geimera veelmes un jaacensaas, kaa vinjam buus eertaak (par to jau runaajaam, kad testeeju "evitas" menu (zeel ka tikai menu) - bezgala stulbi ir ieteikt labaako desktopa theme). un shiis videejaas veelmes nebuut nav blandiishanaas pa tumshaam vietaam (galu galaa, speeleetaaju ar speeli saista tikai 2 manjas - redze un dzirde, taustes nav!)
meegini soliit mazaak. veel labaak - nesoli liidz playable demo gatavs
Back to top
View user's profile Send e-mail
BHC



Joined: 31 Jan 2006
Posts: 81

PostPosted: Mon Apr 03, 2006 7:06 pm    Post subject:

Quote:
Idejas nepērk?

Ja pērk, tad tu, lielais speciālist, varētu minēt kādu ar spēļizstrādi saistītu gadījumu, kad tiek "nopirkta ideja". "Nopirkt ideju" jau tā izklausās pietiekoši banāli. :D

Hamburgerēdājs-amerikānis vai vienalga, kāda lai arī nebūtu tava mērķa auditorija, neies veikalā un nenopirks "ideju", bet gan spēli. Eghe?

Ak, jā, es labprāt arī patestētu evitu, ja EDDY pret to nav pretenzijas.
_________________
Screenshot coming when hell freezes over.
Back to top
View user's profile
Olby
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 19 Apr 2004
Posts: 230

PostPosted: Mon Apr 03, 2006 7:22 pm    Post subject:

Šur un tur arī esmu dzirdējis kad idejas pērk, bet spēļu industrijā par to neesmu dzirdējis. Var nopirkt brendu tobiš spēles nosaukumu, bet par idejām nezinu, to ir pietiekoši daudz, vismaz pagaidām, lai tās nepirktu!
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
BHC



Joined: 31 Jan 2006
Posts: 81

PostPosted: Mon Apr 03, 2006 7:24 pm    Post subject:

OLBY wrote:
Šur un tur arī esmu dzirdējis kad idejas pērk, bet spēļu industrijā par to neesmu dzirdējis. Var nopirkt brendu tobiš spēles nosaukumu, bet par idejām nezinu, to ir pietiekoši daudz, vismaz pagaidām, lai tās nepirktu!

Katram ir savas idejas un viņas tev liekas foršākas par teiksim biedra Huanito idejām. ;)

Un, jā, mēs runājam par spēļu industriju. Smile
_________________
Screenshot coming when hell freezes over.
Back to top
View user's profile
Olby
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 19 Apr 2004
Posts: 230

PostPosted: Mon Apr 03, 2006 8:14 pm    Post subject:

A es, bļin, par nelegālo ķīniešu emigrāciju uz Krieviju runāju?
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Tue Apr 04, 2006 9:15 am    Post subject:

Lai izbeigtu strīdu par to, vai spēļu industrijā idejas pērk vai ne, palūgšu konkrētus, dokumentētus pierādījumus tam, ka idejas pērk. Ar dokumentētus es domāju tādus, kas nav "tipa Blizzard it kā nopirka Diablo ideju", bet ar konkrētām, oficiālām preses relīzēm, jo baumu internetā netrūkst un uz tām balstīties būtu neprāts.

Lai vai kā, nevienu neinteresē plikas idejas. Viņus interesē kaut kas reāls, taustāms -- ja tev ir ideja, ar to nepietiek, vajag, lai to ideju varētu realizēt. Tu nevari pārdot ideju "spēles process ir skriet pa zemi un reizēm palekties, lai izvairītos no bedrēm", tev jāpārdod gatavs dizaina dokuments, kur sīki un smalki ir izklāstīta ideja tādā formā, ka to var ņemt un pa taisno programmēt spēlē. Ja tu gribi naudu, tev jāiegulda darbs. Un šāda dokumenta izveide ir darbs.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Apr 04, 2006 11:11 am    Post subject:

Tātad, kas ir ideja, spēles ideja?
Manuprāt tas ir no vienas puses pats dizaindokuments, no otras tas var būt arī spēles story.
Pieņemsim pirmo variantu: tev ir dizaindokuments, kurā tu esi izlabojis visas savas tulkojamās kļūdas; izstrādājis māju plānus; characteru sejas, to animācijas u.t.t. Sanāktu pāris simts lapu.
Pieņemsim tagad otro variantu: Tev ir uzrakstīts story un to gribi pārdot.
Labi, to nopērk no tevis, jo viņiem, redz, interesē šis story - tas ir kas jauns un neredzēts viņu acīs. Tas ir labāk, nekā kārtējais Heroes vai Dooms, vai Ghost Recon.
Trešajā gadījumā: Tevi pieņem darbā par scenāristu un pašu spēles GURU, spēles projekta vadītāju.
Skatoties no šīs putras, redzams, ka der praktiski jebkurš variants.
Protams, pirmais ir apšaubāms tā apjoma dēļ.
Sorry, Kamazs, es nevaru tev pierādīt, ka šie trīs punkti patiesi darbojas un internetā man nav daudz pierādījumu. Zinu, ka Half Life labi ieguva, kad pieņēma darbā šīs spēles scenāristu. Diezinvai HL būt laba spēle, ja nebūtu šis spēles story.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
ugizs



Joined: 07 Jan 2006
Posts: 119

PostPosted: Tue Apr 04, 2006 2:50 pm    Post subject:

spēles ideja nozīmē tas, ko tu gribēji izteikt ar savu spēli. tas tā kā filmas ideja, kāda stāsta ideja!
Back to top
View user's profile
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Wed Apr 05, 2006 8:27 am    Post subject:

Bet tu taču nedomā, ka kāds pirks no tevis storiju, kas ir tjipa : "speeles galvenais varonis ir siaamas dviinji orangutaans, kas nevis grib atriebties zinatniekiem, kas uz vinja veikushi eksperimentus, bet paliidzeet jamajiem turpinaat eksperimentus (sadistiski mocīt) uz citiem dziivniekiem vai cilveekiem, jo shis siaamas dviinis ir riktiigais ljauniitis un pie reizes mazliet psihopāts". Jā, tas ir salīdzinoši oriģināls "storijs", bet tas ir tikai pliks koncepts. Ja tu gribi ko pārdot, tev vajag tās 100 lapas un vairāk laba, ;abi uzrakstiita teksta labā valodā, lai cilvēki neaizmigtu pašā sākumā. Un uztaisīt to ir krietns darbs.

Bez tam, spriežot pēc tavām angļu valodas prasmēm, diez vai kāds ņems pretim tavu storiju. Un nesmīdini mani ar "ir profesionāli tulkotāji". Tulkot sausus dokumentus ir viens, tulkot literāru darbu (storiju) ir daudz, daudz sarežģītāk (un dārgāk) -- praktiski tas nozīmē pārrakstīt visu darbu. Ja tu gribi pārdot storiju, tev tas uzreiz jāraksta labā angļu valodā.

Un, kad būsi ticis tik tālu, neaizmirsti, ka nevienu ņefig tas neinteresēs. Tādu kā tu -- jūra. Oriģināls stāsts? Gimme a break, vai tad tu tiešām domā, ka viņi tur nevar izdomāt oriģinālus stāstus? IMO patiesība ir tāda, ka investori baidās no oriģināliem stāstiem no nezināmiem cilvēkiem -- pat ja tavs storijs būs satriecoši lielisks, viņi var to atmest kaut vai tikai tādēļ, ka tas ir pārāk liels risks.

Un, stulbi jau izklausaas, bet, nedziivo sapnos -- neviens kaut kaadu luuzaru no malas par galveno dizaineri nenjems. OK, tev varbuut ir fantastisks talants, bet tu tik un taa esi ..nekas. Ko tu vari vinjiem paraadiit? Tev ir gatava kaada speele? Kaads mods? Kaut kas, kuraa buutu redzams tas, cik kruts dizaineris tu esi. Nee, tu pat .lv komjunitiju nevari paarliecinaat par savaam speejaam -- ko tu iedomaajies iesaakt ar "iistajiem vechiem"?

Un dizaina doķis -- tu vai tad neesi dzirdeejis par to, cik daudz straadaajoshu tech-demo, demo versiju speeleem gulj izdeveeju plauktos. Ooo jaa, tev ir dizaina dokjis. Domaa tev vieniigajam? Citiem ir speeles dzineejs, citiem -- jau pati speele. Gribeet paardot pliku dizaina dokumentu....nu tas ir nepraats. Galvenokaart taadeelj, ka, ja arii tiktu izstraadaata speele, izdeveejs gribeetu, lai njem veeraa visas vinja veelmes, peec izdeveeja noteiktaam vadliinijaam, principiem -- tur vieglaak ir uztaisiit jaunu dizdoku.

Izklausaas pesimistiski, ne taa? Es zinu, ka vienmeer atradiisies industrijaa, kaads cilveeks, kuru panjeema no ielas ar vinja storiju/dizdoku/personiibu, lai vinjsh vadiitu speeles izstraadi. Jaa, bet taa gadaas reti un balstiit savus plaanus uz iznjeemumiem un lielu veiksmi ir...mazliet neapdomiigi. Da i nafig to vajag?

EDDY, beidz gvelzt muļķības un uztaisi spēli -- tas ir viss, kas tev jāizdara. Pierādi, ka mēs esam loši, uztaisi spēli, sāc tirgot kā sharewari -- tas ir pavisam reaali, tev tikai jaauztaisa laba speele. Un ja tu vareesi uztaisiit labu speeli, vareesi i storiju, i dizdoku nopaardot, i uzaicinaas tevi par lead designer.

Bet bez speeles nekur.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Page 2 of 10

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group