View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 8:41 am Post subject: paaris engine jaunumi |
|
* tokamaks ir atsaacis darbiibu - 1.21 out - http://www.tokamakphysics.com
* jauns speeleetaajs areenaa - True Axis - http://trueaxis.com _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 11:03 am Post subject: |
|
True Axis izskataas diezgan iespaidiigi - neatceros, ka kaut kas cits buutu tik aatri straadaajis uz mana kompja. _________________
|
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 6:33 pm Post subject: |
|
Paspeeleejos ar TrueAxis demo un pameetaaju radollus ))
True Axis manupraat pagaidaam vislabaakais no tiem ko es esmu redzeejis. Liidz shim man doma bija izmantot Newton, bet tagad True Axis ir noteikti mana izveele. Ar ODE vispaar nevar saliidzinaat, simulaacija tur kaut kaada nereaala. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 6:50 pm Post subject: |
|
Huh, velviena fizika.
Ar smukiem ragdolljiem vinji tik acis aizsmeeree, tos piedaavaa visi.
Peec taas kastu chupas spriezot atrums ir labaaks nekaa newtonaa, vismaz uz kasteem, un precizitaate arii nav slikta. Tomeer taa peec demas par aatrumu nevar spriest, kas zin cik rendereris noeed.
Mashiinu fiziku neviens taa arii iisti neuztaisa prteciizu, ielieciet kameru mashiinas salonaa un pameegjiniet pabraukt, redzeesiet kas buus. Tas pats bija odei, newtonam origjinaalaa mashiina arii ~taa sev. Nu par tokamak kaads cits te vareetu preciizaak izteikties, bet tur arii bez palielas chakareeshanaas neiztikt.
Ieprieceeja "fast moving" objekti, atceros odei ar to bija probleema.
Licenze tur kaut ko saka par zaljajiem prezidentiem ja doma ir izmantot komerciaali, taa ka ir ceriiba ka shis buus vismaz nedaudz augstaak par bezmaksas konkurentiem.
Tomeer, demas ir diezgan paskopas un kopumaa neiespaido. |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 8:30 pm Post subject: |
|
par autinju fiziku - prieksh gatava caara uztaisiits speeciigi tb ir gearboxis, handbrake, steering help, traction control - gribi vairaak njem sourci un domaa pats smalkaak. toch labaak par odes mashiinu ar bumbas ritenjiem.
btw ja kaads nepamaniija tad ir normaals cilindru supports. kaukur maniiju baumas ka komerclicense 5k$ maksaajot - attieciigi nav daudz un ir padomaa cita license sharewareem. _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Tue Apr 12, 2005 4:06 pm Post subject: |
|
kas ta vainas NovodeX fizikai - arii par briivu nekomerciaaliem projektiem (agraak bija komerciaals produkts) un manupraat paarsit visus augstaak mineetos. Cik esmu dzirdeejis tiek arii izmantots UE3 dzineeja. Pats esmu izmantojis un varu teikt, ka SDK ir vienkaarshi elegants gan dokumentaacijas gan API zinjaa.. |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Tue Apr 12, 2005 4:35 pm Post subject: |
|
Par UE3 nezinu, bet otrajam izmantoja Karma. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Wed Apr 13, 2005 1:13 pm Post subject: |
|
jaa otrajam karma, bet karma laikam ir mirusi.. |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Wed Apr 13, 2005 1:18 pm Post subject: |
|
Tiešām Unreal pārgājis uz NovodeX fiziku.
Būs jāpamēģina man arī. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 9:25 pm Post subject: |
|
cik es meegjinaaju man baigi patikaas |
|
Back to top |
|
|
gazz
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 355 Location: Teika
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 6:04 pm Post subject: |
|
kas tagad ir aktuaals? Izskataas ka tokamaks, ko izmantoju liidz shim, taisaas uz nobeigshanos jau kaadu laicinju un tur ir palicis viens nopietns gljuks kas traucee to izmantot(memory leaks izmantojot terrainmesha). Gribeetos vienkaarshu engiini, kas supporteetu elementaaru rigid body simulaaciju, vareetu tiem rigid bodyiem piespraust sensorus un buutu iespeeja uzstaadiit terrain meshu. itkaa pagaidaam skatos uz ODE pusi, bet iespeejams ir kaada pieredze/kaut kur lasiits ko veel dereetu papeetiit. |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 6:37 pm Post subject: |
|
nu pameegjini to pashu trueaxis vai ageia _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
|