|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Aug 17, 2007 4:48 pm Post subject: Postprocesa sheideri |
|
nju ta man vajadzeetu uztaisiit labu postprocesa sheideru kolekciju, dazhi sheideri man jau ir, BET man visvairaak nodereetu taadi sheideri kaa blurs, un dazhi forshi specefekti (BoW efekts pashtaisiits, izskataas baigi labi) tad ko es te gribeeju - lai kaads pasaka kur mekleet sheiderus vai tutoriaaljus, vai padod kaadu sheidera kodu!
aaa un - es straadaaju pagaidaam tikai ar HLSL .fx sheideriem.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Aug 17, 2007 8:26 pm Post subject: |
|
vispaar jau saakshu ar to, ka sheiderus editeeju notepad'aa, taakaa ne man komandas iespeejamaas redzamas, ne gala rezultaats... tad jau man visdriizaak jaajautaa - ir kaadi sheideru IDE, un kur? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Aug 17, 2007 9:22 pm Post subject: |
|
fx composer man nepatika, man patiik vienkaarshas lietas - uzkodee, nokompilee, apskati ar briivu kameru (nevis jaataisa sceenas kaa FXcomposerii) _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Aug 17, 2007 9:40 pm Post subject: |
|
Vēl jo vairāk - tādas vienkāršas lietas ir arī vienkārši un ātri pašam uztaisīt. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Aug 17, 2007 9:52 pm Post subject: |
|
aha, taa jau ir! peec indago ar shito visu meeginaashu uzveidot labu dzini
dzinii domaaju likt tikai statiskus un animeetus modeljus, un terrainus rendereeshanas galaa...
baigi veelos labu postprocesa sisteemu ielikt - lai var izveeleeties sheideri no glabaatuves, izmantojamo tehniku un taalaak viss notiek pats no sevis...
pashlaik nezinu, ko iesaakt ar to post_bloom.fx failu, kuru izdabuuju no nvidia maajaslapas - viss taakaa kompileejas, bet bilde galaa melna, iisti nezinu, kur vaina... sheidera faila peedeejaa izmantotajaa pikselju sheidera funkcijaa ieliku lai returno noteiktu kraasu... man shkiet, ka taadaa pashaa veidaa buus jaameklee vainiigaa funkcija... tajaa fx failaa ir daudz kas skriptos rakstiits - sheideru kompileetaajs nenjem veeraa... un daudz visaadas renderstate mainjas izmantotas... gruuti buus atrast vainiigo...
nu labi, tad man ir jautaajums - kam obligaati buutu jaabuut modernaa dzinii? shkiet, ka ar gaismaam ir visvairaak probleemu, bet taas ir looti svariigas... _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Aug 17, 2007 9:59 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | nu labi, tad man ir jautaajums - kam obligaati buutu jaabuut modernaa dzinii? |
Es domāju, ka šādam obligāto fīču sarakstam nav limitu :) Use your imagination! Jābūt tam, lai gala rezultātā tev pašam būtu ērti lieot šo dzini, lai uztaisīt labu un interesantu spēli.
Ja nu gribi konkurēt ar modernām AAA+ kategorijas spēlēm, tad paņem jebkura populāra komerciāla dziņa fīčas (ja runa iet par FPS stila spēlēm - Unreal Engine 3, id Tech 4, CryENGINE2, utml), un aiziet uz priekšu kodēt! |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Aug 17, 2007 10:10 pm Post subject: |
|
taatad man laikam jaaizdomaa savi sheideri, specefekti, eenoshanas tehnikas, apgaismojuma sisteemas, culling'a sisteemas, u.t.t.
UN viss jaaizveido looti aatrs, eerts, ar minimaalu kljuudu skaitu... - iisaak sakot - kvalitatiivs
driiz kjershos klaat pie terrainu engines...
bet man dzinis vareetu buut kaa ar pirmaas personas kameru, taa arii ar treshaas (pirmaas personas pamati jau uzkodeeti), kaa skatos, labi third person shooteri ir mazaak, kaa labi FPS, un noteikti tam ir iemesls - daudz paraugu, vienkaarshiiba...
ir viena laba treshaas personas speele - patieshaam lieliska - El Matador - straadaa uz Typhoon grafiskaa dzinja, ar pashtaisiiti fizikas sisteemu un OpenAL skanju (laikam OpenAL tika izmantots kaadaa zinaamaa speelee - Squares 3D)
Typhoon tech demo vareeja kautkur ielaadeet - googlee atradu...
paskaties, redzeesi, cik reaali dzinis norenderee apkaartni... _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Aug 17, 2007 10:45 pm Post subject: |
|
Īsti nesaprotu par ko tu esi tā sapriecājies un kāds tam īsti sakars ar oriģinālo jautājumu. Kautkā tu bieži vien aizbrauc offtopikā. Neesi domājis par bloga uztaisīšanu?
OpenAL izmanto ļoti daudz spēles, piemēram, Unreal Tournament (un citos jaunākos UT), Battlefield 2, Doom 3, u.c.
Un terrainus renderēt mūsdienās ar nav nemaz tik ļoti grūti. Datoru jauda ir pamatīgi pieaugusi. Tagad gandrīz vai var ņemt visprimitīvākos algoritmus, nedaudz pārkārtot datus mūsdienu GPU draudzīgākā formātā un tik renderēt. Nav tā kā agrāk bij jāpulas visu slodzi no GPU pārnest uz CPU.
Reku varu piedāvāt skrīnšotiņus, no iesāktas un nepabeigtas spēles, ar kuru bijām domājuši piedalīties šīgada Indago. Grafiskie smukumi tur ir diezgan nepabeigti, taču jau varēju renderēt ļoti lielus terrainus (pašam pilnīgi pietika ar 2k x 2k heightmapi - tā jau bija diezgan liela), ar dinamisku LOD izmantojot geo-mipmaps + quadtree culling (tika domāts arī par geomorphingu vertex šeiderī), tekstūrām izmanojot 4 tekstūru splattingu + colormape + lightmape. Tas viss bija saintegrēts ar Newton Game Dynamics fizikas bibliotēku, un pat uztaisīta vienkārša "mašīnīte".
http://photo2.poga.lv/photos/0708/0817/bubu/3717148804_b.jpg
http://photo2.poga.lv/photos/0708/0817/bubu/3717129759_b.jpg
http://photo2.poga.lv/photos/0708/0817/bubu/3717115423_b.jpg
http://photo2.poga.lv/photos/0708/0817/bubu/3717093826_b.jpg
http://photo2.poga.lv/photos/0708/0817/bubu/3717102922_b.jpg
http://photo2.poga.lv/photos/0708/0817/bubu/3717089195_b.jpg
Tā ka iespējams ir viss. Vajag tik nedaudz pagūglēt, daudz lapu materiālu var atrast par grafikas programmēšnu. Un vēl vajag ļoti saņemties un neslinkot, lai uztaisītu gribētās lietas ;) |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|