|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 8:38 pm Post subject: visātrākie kompilēšanas uzstādījumi vc++2k5e |
|
lietoju MS VC++2005 Express
vajadzētu uzzināt kompilētāja uzstādījumus (zem projekta uzstādījumiem), kurus būtu jāliek, lai dabūtu ātrāko kodu!
plzz kāds vnk noraksta savus ātrākos un iepostē, man tas ir ļoti svarīgi!
btw, jā saistībā ar PH un tās dll'iem _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 8:50 pm Post subject: |
|
briizhiem liekaas ka tvaika ielaa ljauj mieriigajiem pacientiem lietot netu.
tev tieshaam liekaas ka visi to vien dara kaa testee aatraakos settingus?
/O2 optimize for speed
ej paari leenaam visiem settingiem, lasi ko jamie dara, lieto kaa pasham liekaas labaak.
dzilji shaubos vai tev compilera settingi daudz ko mainiis. _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 8:56 pm Post subject: |
|
nu nez, skatīšos...
tad es nezinu, kur man nozuda msvcr80.dll un msvcp80.dll? vai tad vcredist'ā viņu nav? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 9:40 pm Post subject: |
|
Ātrākie kompilēšanas laika ziņā? Tad /Od. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 9:44 pm Post subject: |
|
lai dabūtu ātrāko kodu! es taču teicu! _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 10:03 pm Post subject: |
|
ok, ok... Mani feivorītākie pēdējā laika settingi (taču brīdinu: binārā faila izmērs pieaugs pamatīgi):
compailerim - /GL /W3 /O2 /Ob2 /Oi /Oy /GF /MT /GS- /Gy /arch:SSE2 /fp:fast /GR- /Gr
linkerim - /INCREMENTAL:NO /MANIFEST:NO /OPT:REF /OPT:ICF /OPT:NOWIN98 /LTCG /DELAYLOAD:dll_failu_vaardi
Bet vienalga - dari kā vdl saka: lasi helpā, ko katrs nozīmē un izlem vai tiešām tas tev vajadzīgs. Man katrā ziņā pārsteigums bija /fp:fast opcija. Ja kods ir pilns ar floating-point operācijām un precizitāte nav vissvarīgākā lieta, tad šī opcija var dot ievērojamu ieguvumu. Skvēriem tas bija ap 10%-20%.
Quote: | tad es nezinu, kur man nozuda msvcr80.dll un msvcp80.dll? vai tad vcredist'ā viņu nav? |
Ir. Bet lai tos lietotu ir jābūt pieslēgtam manifesta linkošanai linkera settingos. Un bez šiem var mierīgi iztikt, ja linkojies pie statiskās runtaima bibliotēkas, nevis dinamiskās. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 10:15 pm Post subject: |
|
bubu wrote: | ok, ok... Mani feivorītākie pēdējā laika settingi (taču brīdinu: binārā faila izmērs pieaugs pamatīgi):
compailerim - /GL /W3 /O2 /Ob2 /Oi /Oy /GF /MT /GS- /Gy /arch:SSE2 /fp:fast /GR- /Gr
linkerim - /INCREMENTAL:NO /MANIFEST:NO /OPT:REF /OPT:ICF /OPT:NOWIN98 /LTCG /DELAYLOAD:dll_failu_vaardi
Bet vienalga - dari kā vdl saka: lasi helpā, ko katrs nozīmē un izlem vai tiešām tas tev vajadzīgs. Man katrā ziņā pārsteigums bija /fp:fast opcija. Ja kods ir pilns ar floating-point operācijām un precizitāte nav vissvarīgākā lieta, tad šī opcija var dot ievērojamu ieguvumu. Skvēriem tas bija ap 10%-20%.
Quote: | tad es nezinu, kur man nozuda msvcr80.dll un msvcp80.dll? vai tad vcredist'ā viņu nav? |
Ir. Bet lai tos lietotu ir jābūt pieslēgtam manifesta linkošanai linkera settingos. Un bez šiem var mierīgi iztikt, ja linkojies pie statiskās runtaima bibliotēkas, nevis dinamiskās. |
ok, tas ir tieši tas, ko man vajag, bet...
vai tad dinamiskās bibliotēkas nav ātrākas?
un par /arch:SSE2 - protams, ka ātrāk būs, bet daži kompji nepavilks... SSE jau cerīgāk.. un vēl neliela informācija:
man šo vajag saviem dll'iem, lai paātrināju to darbību maksimāli!
ā, un es par šo rakstu tikai tāpēc, ka kautkur man pazuda 5 fps, un tagad visu laiku 60 fps vietā ir kautkur starp 50 un 56!
un es domāju, ka pie vainas ir kāds no dll'iem...
un tādā gadījumā man vēlviens jautājums:
kuras direct3d9 funkcijas apēd fps ātri? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 10:52 pm Post subject: |
|
izveic profailingu
gan koda gan grafisko. tad zinaasi kas ko apeed. _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 10:54 pm Post subject: |
|
kā? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 11:35 pm Post subject: |
|
Quote: | ok, tas ir tieši tas, ko man vajag, bet... |
Kāpēc tu saki, ka tas ir tas, ko tev vajag? Tu prasīji "visātrākos" settingus. Es neesmu apgalvojis, ka tie ir "visātrākie" settingi. Tikai iedevu tos, kurus es parasti lieku. Tā ka.. ko tie dara, jau teica - pēti pats. Tos visus tāpat tu varēji elementāri manuālī uzšķirt uz kautko līdzīgu "C++ compiler options" sadaļas.
snake5 wrote: | vai tad dinamiskās bibliotēkas nav ātrākas? |
Par ko? Par .bat failiem?
Quote: | un par /arch:SSE2 - protams, ka ātrāk būs, bet daži kompji nepavilks... SSE jau cerīgāk.. un vēl neliela informācija: |
SSE un SSE2 ir nedaudz atšķirīgas lietas - viena domāta operācijām ar float'iem, otra ar veseliem skaitļiem. Lasi, ko tās dara, ja gribi izmantot!
Quote: | ā, un es par šo rakstu tikai tāpēc, ka kautkur man pazuda 5 fps, un tagad visu laiku 60 fps vietā ir kautkur starp 50 un 56! |
Nu un ka pazuda? Domā vidējais geimeris uzstrauksies par 50 vs 60 fps?? Neesi tak jocīgs - nečakarējies ar lietām, kuras nav svarīgas! |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Tue Oct 02, 2007 10:01 am Post subject: |
|
Quote: | Nu un ka pazuda? Domā vidējais geimeris uzstrauksies par 50 vs 60 fps?? |
Te es atļaušos nepiekrist. 60 FPS bieži vien nozīmē VSync, kas, vismaz manā gadījumā, ir zaļā gaisma, ka kodu neesmu uzrakstījis pilnīgi līki. Ja pazūd 5-10 FPS, tad spēle funkcionē uz savu iespēju robežas (<50 nav pieņemams), tā droši vien raustās, ielago ik pa brīdim etc.. Ja Wellguards pēc kaut kādu fīču ieviešanas nokrītas zem VSync es zinu, ka tā to lietu programmēt nedrīkst -- vajag rīkoties optimālāk.
Tas gan attiecas uz situāciju, ja netiek programmēts kaut kas reāli nopietns -- šeideri un citas grafiskās vai fiziskās perversijas.
Tiesa, es šaubos vai te var ko līdzēt ar optimizācijas settingiem. Pēc mana humblā opiniona programmai (spēlei) jāstrādā gana ātri arī uz defaultajiem komp. settingiem un tad, kad tas ir panākts, var pašās beigās paspēlēties ar kompilātora opcijām, lai iegūtu vēl ātrāku ekzekutābli. Varbūt paskaties kodā, vai nedari kādas muļķības. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Oct 02, 2007 10:16 am Post subject: |
|
Nē nu protams, ka optimizācija augstākā līmenī vienmēr dot labākus rezultātus nekā mikrooptimizācijas. Sīkās optimizācijas vienmēr jāatstāj uz beigām un tāpat bieži vien tās nav nepieciešamas, it īpaši jau vienkāršiem geimiem.
Bet par to ielagošanu <50 gan es nesaprotu ko tu ar to domā.. Tāpat tikai reti kurais monitors strādā uz 60Hz, parasti, ja tas ir CRT, tad ir vismaz 80, ja ne visi 100. Un LCD atkal šī problēma nav no svara. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Oct 02, 2007 10:17 am Post subject: |
|
Bieži vien tiek aizmirsts, ka nedrīkst koda jaudas optimizāciju uzvelt tikai funkciju izvēlei vien.
Ir piemēri, kur tiek izmantoti def. funkciju vietā asemblera rindas.
Ir tik daudz lietas, ko vēl var izmantot: ja palasa officiālo CPU veidotāju pdf failus, tad vari programmēt arī asemblerā.
Tev kā DirectX fanam iesaku paņemt
http://developer.nvidia.com/object/nvperfhud_home.html _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Tue Oct 02, 2007 10:21 am Post subject: |
|
Hmz. Man visiem geimiem fullskriinaa ir bijis FPS 60 kā VSync. Uz desktopa stāv 85-100 Hz (atkarībā no izšķirtspējas). Tāpat arī uz kompjiem, uz kuriem testēts. Varbūt kaut kādi OGL vai video draiveru uzstādījumi, hvz.
Bet, cik man nācies saskarties, lielākoties, ja FPS ir zemāks par VSync, tad tas nav arī stabils. Ja FPS nav stabils, tad ielago vai vismaz rodas sajūta, ka geims neregulāri neiet. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Oct 02, 2007 10:34 am Post subject: |
|
EDDY wrote: | Ir piemēri, kur tiek izmantoti def. funkciju vietā asemblera rindas. |
Jā, konami, labāk, piemēram, ir vispār neizmantot DirectX funkcijas. Kodēsim pa tiešo assemblerī!
Pamēģini kautko reāli uzprogrammēt un tikai tad stāsti, ka assembleri tiešām ir jēga izmantot. It sevišķi jau priekš cilvēka, kas kodē gamemeikerī. Mākslīgi koda piemēri neskaitās.
Kamaz: nez, neesmu novērojis tādu ielagošanu, par ko tu runā. Ok, ja fps ir <30, tad vēl var kautko novērot, ka spēle iet negludi, bet ja cipars ir lielāks, tad es personīgi neko daudz nemanu. Ne savis rakstītajam, ne arī citu spēlēm. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|