View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
zutiic Indago dalībnieks
Joined: 12 Jan 2004 Posts: 140 Location: Rīga
|
Posted: Thu Apr 07, 2005 4:19 pm Post subject: Izspīdinam iespējamos projektus! |
|
te i taadi no kuru puses jau spiid kaadi projekti??
nu, dava... neliedzieties... man passam 1 gab. top :D
[Hobits] Nedaudz izmantoju savas iespējas un parediģēju lai viss netiek postots vienā topikā. Ok, jautājums paliek tas pats. Vai kādam kaut kas top vai vismaz ir ieplānots? :] |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Thu Apr 07, 2005 4:21 pm Post subject: |
|
Man piemēram ir tikai doma piedalīties, pagaidām tikai engine top, nez vai paspēšu kaut ko jēdzīgu uztaisīt. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
s1 Guest
|
Posted: Sat Apr 09, 2005 8:02 pm Post subject: |
|
anggelus, varbūt pastāsti kautko nedaudz par savu projektu, mani nomoka ziņkāre. |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Sat Apr 09, 2005 8:36 pm Post subject: |
|
Pagaidām neko daudz negribās stāstīt, kamēr nebūs nolemts daudz maz, kas tiks iekļauts spēlē un kas nē.
Žanrs būs TPS (third person shooter)
Darbība notiks mūsdienu pilsētā. Kā paraugs līmeņu izstrādē tiks ņemtas reālas Rīgas ielas un dzīvojamo ēku pagalmi.
Par sižetu: spēlētājs nākot no darba mājas redz slepkavību savas mājas pagalmā. Slepkavas viņu pamana, nevēlēdamies atstāt lieciniekus, viņi uzbrūk arī spēlētājam. Te sākās arī geimplejs. Sākuma uzdevums ir tikt sveikā cauri un izglābties no slepkavām. Tālākā spēles gaitā spēlētājam nāksies noskaidrot, kāpēc viņš tik ļoti tiek vajāts. Tas tā vispārīgs apraksts.
Var uzskatīt šo spēli par MaxPayne klonu, ja ir tāda vēlme
Viena lieta kas geimplejā tiks ieviesta ir tuvcīņa. Tā man tāda tuva tēma, jo pats nodarbojos ar austrumu cīņām un man patīk, ka spēlēs ir iekļauti tuvcīņas elemeti.
Par tehnisko pusi:
* dinamiskas ēnas;
* viss apgaismojums tiek izskaitļots reālā laikā;
* HDR ( šis te tiks pilnībā iekļauts, ja pietiks laika);
* Praktiski gandrīz uz visām virsmām tiek izmantotas normal mapes;
* netiek izmantotas fiksētās funkcijas, tikai Vertex un Pixel šeideri.
Tas arī tā vispārīgi, galvenās iezīmes, daudz kas vēl var mainīties, jo viss ir tikai pašā izstrādes sākumā, kaut arī dzinēju jau mēģinu uzprogrammēt ceturto gadu .
Šī jau man kāda ceturtā versija pašlaik top. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
Eximo Indago Uzvarētājs
Joined: 08 Feb 2003 Posts: 106 Location: Rīga
|
Posted: Sat Apr 09, 2005 11:05 pm Post subject: |
|
Lai arī mana pieredze gamedev'ā līdzinās nullei, manuprāt, esi ieplānojis pārāk lielu, ambiciozu un grūti panesamu projektu, anggelus. Bet novēlu, protams, visu to labāko, cenšoties savu vīziju īstenot! |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Sat Apr 09, 2005 11:08 pm Post subject: |
|
Quote: | esi ieplānojis pārāk lielu, ambiciozu un grūti panesamu projektu |
Es jau pats ar to saprotu un priecāšos, ja vismaz neliela daļa no tā ko es esmu iecerējis izdosies. Mēs itkā esam tikai divi cilvēki, bet pašlaik esmu laikam vienīgais, kas pie kaut kā strādā. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Apr 10, 2005 1:05 am Post subject: |
|
Izskataas, ka mana speele, ja buus vispaar, buus driizaak vairaaku efektu/fiichu tests, kuram pievienots mazliet gameplay. Bet kas tieshi - veel neteikshu, jo pats neesmu paarliecinaats _________________
|
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Sun Apr 10, 2005 10:29 am Post subject: |
|
Anggelus, peec taada lista man uzreiz naak praataa pilsonis Chacha, kurs arii aptuveni taapat taisiija dzini un pat paraadiija dazus shotus, bet liidz reaalai speeleei taa arii netika...
Starp citu, buutu interesanti uzzinaat kaa vinjam veicas. :) |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Sun Apr 10, 2005 5:30 pm Post subject: |
|
Quote: | taisiija dzini un pat paraadiija dazus shotus, bet liidz reaalai speeleei taa arii netika... |
Gandrīz vai mans variants, bet līdz spēlei tomēr tikšu, kaut vai pac-manu, bet spēli uz tā dzinēja uztaisīšu. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
WamSall
Joined: 23 Nov 2004 Posts: 57 Location: Latvija
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 3:04 pm Post subject: |
|
ja sanāks laika, ar savu sieviņu piedalīšos- tā kā esmu vājš programmētājs, tas viss tiks likts uz gamestudio a6- scenārijs jau gatavs, skices un mūzika arī jau daļēji gatavas- kaut kas lēnām top ieksh 3d, bet neko vairāk gan nevaru pagaidām atklāt. |
|
Back to top |
|
|
AL_Edgars Guest
|
Posted: Tue Apr 12, 2005 3:33 pm Post subject: |
|
Es neliedzos, es tūlīt visu pateikšu! )
Nu man būs Stealth-Action tipa spēle. Kā sauksies, to neteikšu(pats vēl nezinu )), bet ideja būs apvienot daudzus zināmos movie un games vienā lielā ķīsēlī. Bet tam par pamatu ir "Evita-Het meisje met kunstmatige inteligentie" - paša rakstīts story par robotsieviete, kuras saprāts atnācis no citas galaktikas.
Kā gadījās te robotsievietes ķermenis? Tas jau ir noslēpumā tīts Science Fiction.
Ja man izdosies(uz ko neceru) izveidot savu AI priekš humanoīdiem, tad labi. Spēlē valdīs datora AI. Bet sižeta līnija būs nelokāma. Tā kā tipa Half Life 2.
Nevajadzētu man tagad aizrādīt par AI, ka tas ir divritenis atkal izgudrotais. Man būs( iespējams ) cita veida transportlīdzeklis.
Man jau sen gribējās apvienot movie ar spēli. Padarīt movie interaktīvu, gluži kā tu spēlētu kādu filmu.
Skatīšos, kas sanāks. Lai nu kā, bet tas būs tīri eksperimentāls gabals. |
|
Back to top |
|
|
AL_Edgars Guest
|
Posted: Tue Apr 12, 2005 3:35 pm Post subject: |
|
WamSall wrote: | tas viss tiks likts uz gamestudio a6- . |
Pag, a tev nevajag DarkBasic? To pašu, ko nopirku 2. kursā?
Es to negribu ir redzēt, jo man nagi niez uz labāku grafiku. |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Tue Apr 12, 2005 3:56 pm Post subject: |
|
Hehe, skatos esmu piemineets kaa negatiivais piemeers (pilsonis Chacha) - nu man tur baidzaas viss taa, ka dzineejs taa arii netika pabeigts liidz galam un tika iesaldeets, jo peekshnji man pilniibaa izbeidzaas briivais laiks - bija potenciaala iespeeja jau otro reizi straadaat reaalaa game dev kompaanijaa. Diemzheel sho iespeeju palaidu garaam maaciibu deelj un arii patreiz maaciibas ir pilniibaa aizkaveejushas jebkaadas speelju lietas (briivajaa laikaa programmeeju kursa projektu jau nu jau kaa paaris meeneshus). Taalaakajos plaanos man staav "Stage2", kas buus (jau nedaudz ir) mana pirmaa dzineeja reorganizeets variants (veelos to visu saorganizeet dll baazeetaa universaalaakaa veidolaa). Skjiet ka indago'05 diezvai piedaliishos, jo ir nedaudz citi plaani ar krietni komerciaalaaku ievirzi .. zec oll |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Tue Apr 12, 2005 7:22 pm Post subject: |
|
Cik nu negatiivs piemeers, vienkaarshi uztaisiit speeli vai uztaisiit dzineeju ir diezgan dazaadas lietas.
Starp citu kas par gd kompaaniju, Latvijaa? Tad vai tik taa nav taa par kuru es tiko iedomaajos un kura tieshi nesen mekleeja maxlinieku? ;) |
|
Back to top |
|
|
Himself Indago dalībnieks
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 87 Location: Rīga
|
Posted: Tue Apr 12, 2005 8:41 pm Post subject: |
|
AL_Edgars wrote: |
Nevajadzētu man tagad aizrādīt par AI, ka tas ir divritenis atkal izgudrotais. |
Negribu piekrist, ka divritenis izgudrots - tas ir tālu no pilnības - ar kvadrātiskiem riteņiem - tomēr spēļu AI jomā drīzāk ir dzirdētu ideju lokalizēšana konkrētai spēlē, nevis kā jauna izgudrošana. |
|
Back to top |
|
|
|