|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bulkano
Joined: 22 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 2:08 pm Post subject: |
|
Quote: | ai atkarībā no gaismas spilgtuma, aiz caurspīdīgā stikla varētu saskatīt izmaiņas |
Tad tu gribi mainiit stikla caurspidiguma pakaapi atkariibaa no taa cik spilgta ir gaisma? Pareizi sapratu? |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 2:25 pm Post subject: |
|
Nē!
Es gribu apmēram šādi =
Tas_ko_redzu = mesh[1].materialcolor - transparent_object.opacity(40);
Tas nozīmē - redzēt visu to pašu, ko redzu ar kameru, bet par 6,375 reizēm tumšāku. Ja vienā punktā pixelis parasti ir 23,78,123, 255 (rgba modelis), tad izdali visu ar 6,375 un būs tev vajadzīgais pixeļa gaišums.
Tas ir visprastākais stikla modelis, kuram nevajag reflections un refractions. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 3:19 pm Post subject: |
|
Lol EDDY, tev ir skills pastāstīt tā, ka neviens nekā nesaprot..
Kāpēc tu gribi no krāsas atņemt kaut kādu dīvainu ciparu? Kas vispār ir tā "opacity" funkcija? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bulkano
Joined: 22 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 3:30 pm Post subject: |
|
aa nu laikam sapratu EDDY grib ta lai viss kas redzams caur logu ir tumshaaks, tb taa kaa tonets stikls. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 3:32 pm Post subject: |
|
Eh, Snake, opacity ir antonīms vārdam transparency.
Pie 50% tie paliek sinonīmi.
Kāds tur skills? Vajag padomāt dziļāk!
"Vai iespējams ar blend metodi izveidot tā, lai atkarībā no gaismas spilgtuma, aiz caurspīdīgā stikla varētu saskatīt izmaiņas?"
Šis teikums nozīmē, ka mainot gaismas spigtumu, ir jāredz izmaiņas caur stiklu. Tāpēc šis ir primitīvais stikla modelis. Reāli te netiek ņemts vērā gaismas laušana un atstarošanās.
Kamēr rakstu, bulkano jau pareizi pasaka. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 4:03 pm Post subject: |
|
nomaini gaismas diffuse color? :D
loga gadijuma noliec prieksha stiklu, kam pieliec alphu, cik caurspidigu gribi -.- |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 4:10 pm Post subject: |
|
Nē!
Blend moetode to neļauj - iespējams. Agrāk uz OpenGL ar šo metodi varēja itkā mainīt caurspīdīguma vērtību, bet vai tas ietekmējās no gaismas stipruma, nezinu.
Varbūt neesmu pareizi salicis tos argumentus, visādi provēju, ar tekstūru, bez, alpha, one , sourcecolor, destcolor, destalpha, u.t.t. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 4:18 pm Post subject: |
|
Ļauj gan un kā vēl ļauj.
Daudz nekļūdīšos, ja apgalvošu, ka 95% spēļu blend modi izmanto lai regulētu stikla tumšumu/caurspīdīgumu.
Un nevajag provēt visu pēc kārtas (un tad vēlreiz ar -1), vajag izlasīt dokumentāciju, saprast kā tās formulas strādā un pareizo pielietot. Ļoti vienkārši. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 4:25 pm Post subject: |
|
Lasīju, bubu, lasīju. Diemžēl tā man ir tumša bilde, jo tajās dokumentācijās nekas lāgā nav paskaidrots. Tur nav teorija, ir tikai matemātiskās formulas bez piemēriem.
Nuuuu, ja tu vari sadabūt labu piemēru, kur to rāda, labprāt paskatītos.
Varbūt esmu kaut ko noņēmis nost šeidera pasiem, nez. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 4:30 pm Post subject: |
|
Lol, es domāju, ka kaut ko pavisam savādāku tev vajag.. ..parasts caurspīdīgums..
Ko tev tur nesaprast?
Jebkurš sakarīgs tutoriālis pateiks:
Source Blend Factor (jaunā pikseļa krāsa (rgb)..) = Source Alpha (..tiks reizināta ar jaunā pikseļa alpha)
Destination Blend Factor (vecā pikseļa krāsa (rgb)..) = Inverse Source Alpha (..tiks reizināta ar "1 - jaunā pikseļa alpha")
Tad, kad zīmēsi stiklu, blend'os šādi:
Jaunā_pikseļa_krāsa=Stikla_krāsa*Stikla_alpha+Fona_krāsa*(1-Stikla_alpha)
Ja stikla krāsa būs melna, tad arī viss aiz stikla izskatīsies tumšāks.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 4:33 pm Post subject: |
|
Code: | _pDevice->SetRenderState(D3DRS_SRCBLEND, D3DBLEND_SRCALPHA);
_pDevice->SetRenderState(D3DRS_DESTBLEND, D3DBLEND_INVSRCALPHA); |
šāderī ieraksti iekšā pāssā: AlphaBlendEnable = true; |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 4:34 pm Post subject: |
|
Provēju, Snake arī šādi.
Lab, rīt iedošu x86 versiju un gabaliņu no source koda.
Tenjou, paskatīšos, vai tur true ielikts. :wink:
Lai gan caurspīdīgums jau ir, tikai tas nemainās atkarībā no gaismas spilgtuma. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 4:36 pm Post subject: |
|
Nu un kāds ir stikls? necaurspīdīgs tā pat? Ja - jā, tad tev jāzīme viņš ir tikai kad esi uzzīmējis ārējo redzamo scēnu, lai viņam ir pret ko blendoties, nevis parastu vienkrāsainu fonu. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 4:39 pm Post subject: |
|
Hmmm, varbūt tiešām vaina ir tajā secībā, kurš objekts pirmais tiek renderēts. Paldies, paskatīšos. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 4:46 pm Post subject: |
|
EDDY, tu kādreiz arī izlasi visu vai izlaid katru otro vārdu?
I wrote: | Iekšēji tad tas necaurspīdīgos objektus renderē sākot ar tuvākajiem (no kameras), tad to gaismas un pēc tam caurspīdīgos sākot ar tālākajiem, un tad šo objektu gaismas. |
_________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|