dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Gatavs dzinis 3d dzīves simulatoram - tāds vispār ir?
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lamerz
Lameris
Lameris


Joined: 09 Sep 2005
Posts: 99
Location: Rīga

PostPosted: Sat Jan 19, 2008 12:33 pm    Post subject:

Man ir nelabas aizdomas, ka progmars grasās radīt "Matricu" (The). progmars, bīsties Dieva dusmu! Smile
Back to top
View user's profile
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Jan 19, 2008 1:13 pm    Post subject:

progmar, es iesaku saakt ar Tetri Wink
Back to top
View user's profile
progmars



Joined: 29 May 2005
Posts: 22

PostPosted: Sat Jan 19, 2008 1:40 pm    Post subject:

ar web design gan vismazāk sanāk darboties, vairāk ar C#, kaut gan personīgi domāju, ka vecais C++ rullē vislabāk, savus experimentus tikai ar C++ taisu Wink

nu vo, snake5 trāpīja tieši vajadzīgajā punktā, vismaz zināšu, ka ar gamestudio to nav ko saistīt, tad laikam Ogre3d būs ok, ņemot vērā, ka ar C++. kaut gan ir vēl kaut kāds Irrlicht, tas bišķi game-iskāks nekā Ogre laikam...

Storm
Nē, Tetris tak ir mežonīgi garlaicīgi Laughing

BitBlt nebūtu ne vainas, ja tas būtu 3d Laughing nu labi, lai 3d pagaidām pagaida.

Lamerz
nu ne gluži Matrix, bet advanced Tamagochi gan derētu Wink
_________________
Life is hard, play it smart...
Back to top
View user's profile
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Jan 19, 2008 1:43 pm    Post subject:

Nemot veeraa visu to ko tu esi sarakstiijis te.. tev buutu gruutiibas to pasu tetri uzrakstiit Laughing
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
progmars



Joined: 29 May 2005
Posts: 22

PostPosted: Sat Jan 19, 2008 2:07 pm    Post subject:

grūtības noteikti būtu, bet par laimi ir F1 Smile
grūtības bija arī, kad iedvesmojos no skype un mēģināju mp3 sakodētu balsi pa tīklu dzenāt, sanāca gan kaut kas (nu labi, ar 20 sek aizkavēšanos starp Jēkabpili un Rēzekni, pats vainīgs, vajadzēja UDP nevis TCP lietot, un īsākus buferus) bet galvenais jau ir tas, ka pašam interesanti...

vot šito:
http://www.ag.ru/reviews/facade
es saucu par AI Wink
_________________
Life is hard, play it smart...
Back to top
View user's profile
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Jan 19, 2008 2:43 pm    Post subject:

Par nelaimi, ja nemaaki tetri, kaads tur AI, manuprtaat pat sajeegas par gameloop, input etc nav nekaadas...
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
progmars



Joined: 29 May 2005
Posts: 22

PostPosted: Sat Jan 19, 2008 4:00 pm    Post subject:

nu tāpēc jau es postēju iesācēju sadaļā, ka vēl lielas sajēgas nav.
jāmācās, jāmācās x 10 un vēl vairāk būs

P.s. vai gameloop ļoti atšķiras no Windows Message Loop?
_________________
Life is hard, play it smart...
Back to top
View user's profile
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Jan 19, 2008 4:06 pm    Post subject:

Tetris, tetris tevi sauc. 3D aizmirsti. 2D tetris - tik saac rakstiit, paskaties googlee vai nav kaads basic tutoriaalis uz kaaadu primitiivu speeli.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sun Jan 20, 2008 3:14 am    Post subject:

Tas AI, ko tu aprakstiji ož tīri pēc Neironu tīkliem. Vecīt par to ir daudzas biezas grāmatas sarkastītas, kuras neprogrammētajiem, nu teiksim tā, ir garlaicīgi lasīt. Ja tev tetra taisīšana liekas garlaicīga, tad labāk aizmirsti par šito mākslīgo skudrupūzni.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
progmars



Joined: 29 May 2005
Posts: 22

PostPosted: Sun Jan 20, 2008 1:34 pm    Post subject:

neironu tīkli man gan liekas interesantāki nekā tetris
un vēl viena laba grāmata bija par to, kā strādā cilvēka domāšana un kāpēc ar kompi to pagaidām grūti atdarināt:
http://www.innerlighttheory.com/

tiešām interesanti bija, par signālu analīzi, iekšējo subrealitātes ģeneratoru, kas pa reziei pārsātinās, par to, cik tad īsti lietas cilvēkam jāzina, lai normāli dzīvotu (izrādās, nemaz tik daudz nav) un par to, ka smadzenes nevis analizē vidi kā kompis, bet ģenerē pieredzes balstītu vides attēlu un salīdzina ar paviršajiem signāliem, ko saņem. Reizēm neprecīzi, bet pietiekoši ātri, lai pirmie cilvēki spētu aizbēgt no dusmīgiem lāčiem Laughing
_________________
Life is hard, play it smart...
Back to top
View user's profile
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sun Jan 20, 2008 1:48 pm    Post subject:

Tur taa lieta, ka ne jau tev tetris jaataisa jo vins buutu interesantaaks, bet tapeec ka tu nejeedz programmeet lol Uztaisi to tetri un tad skaties ko tu speej izdomaat.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Jan 21, 2008 8:22 am    Post subject:

DeRatizators wrote:
Pirms gudri runāt, iepazīsties ar tematu. Vismaz AI pamatiem... Neesi vēl viens EDDY


Vispirms būtu jāiemācās no otra gala saprast kā tiek realizēts AI cilvēku dzīvē un tad mēģināt uz lapas (vai StarUML, kur labāk) rakstīt AI primitīvo klašu mijiedarbību. Tad, kā teica bubu, iepazīsties ar 3d pamatiem un beigās AI nodes saliec uz savas 3d personāža animation keys celiņiem. Neviens neliedz sākt no otras puses - iepazīsties ar to, kā tiek veidoti 3d personāži, kā viņi 3d vidē kustās, kā tiek realizēta ierakstītā animācija vai pievieno vēl klāt rag-dolls realizāciju un aidā ...
Vai tad cilvēks nedara līdzīgi - signālus par rokas saliekšanu (tādu animāciju nav grūti ierakstīt failā perosnāžam) tak tas saņem no smadzenēm (lasi - datora AI). Kāpēc to signālu viņš saņem - refleks vai griba, to tāpēc arī derētu iemācīties. Ne jau velti daudzi game-devi konsultējas ar psihologiem un citiem sociālo zinātņu vīriem.

Bet, protams, var jau klausīties gudros vīrus un domāt, ka datorspēļu AI nav nekāda sakara ar sociālām zinātnēm un tas ir no citas operas.
Jebkurā gadījumā datorspēļu AI ir UN paliek AI (ar ierobežotām funkcijām no vispārpieņemtā).
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Mon Jan 21, 2008 10:55 am    Post subject:

Nu nez EDDY, diezvai progmars būtu jāiet pie tevis minētajiem specialistiem pēc padoma, kā viņam "uzkodēt" [(c) progmars] AI.
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
AnetiX
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 05 Jun 2003
Posts: 573

PostPosted: Mon Jan 21, 2008 11:30 am    Post subject:

progmars wrote:
grūtības noteikti būtu, bet par laimi ir F1 :)

1) Uztaisi Tetru.
2) Uztaisi AI Tetram (teiksim, ar kļūdu algoritmu)
Tas jau būtu ļoti daudz. :)
_________________
Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
progmars



Joined: 29 May 2005
Posts: 22

PostPosted: Mon Jan 21, 2008 4:21 pm    Post subject:

man gan labāk nekā tetris pie dūšas iet tas ko eddy teica:
Quote:
iepazīsties ar to, kā tiek veidoti 3d personāži, kā viņi 3d vidē kustās, kā tiek realizēta ierakstītā animācija vai pievieno vēl klāt rag-dolls realizāciju un aidā

un par to psiholoģiju - tajā linkā uz Inner Light Theory kāreiz bija tāda veida info, lai saprastu, ka AI nevar izraut no vides un attīstīt kastītē, iebarojot visu infu tikai kā kodu, bet tieši tā lielākā daļa spēļu AI dara... gribas no otra gala pamēģināt.

nu labi, vispirms AI, kas prot tetri raut, lai iemācās "nolikt kluci" Laughing un tad iešu tālāk.
izskatās, ka laikam ar ogre3d ķimerēšos, tutoriāļi jēdzīgi, izdevās mazu kosmisku lidonīti uztaisīt, varēs lidoņus tetrī kraut.
_________________
Life is hard, play it smart...
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 3 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group