dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

True Axis Physics

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Aug 20, 2006 5:41 pm    Post subject:

em.. a tam demo source nenāk līdzi?
Back to top
View user's profile Send e-mail
gazz



Joined: 03 Jan 2004
Posts: 355
Location: Teika

PostPosted: Sun Aug 20, 2006 7:57 pm    Post subject:

SimplePhysicsSimulationExample(ieksh dokumentaacijas) - shito sampli droshi vien ka palaidi garaam, veel ieteiktu uzmest aci dokumentaacijaa sadaljai RelatedPages->How to use the True Axis Physics SDK Wink nav nemaz tik gruuti, un pie tam True Axis ir saliidzinoshi ljoti laba API dokumentaacija, ar linkiem uz exampliem utt
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Aug 21, 2006 2:32 pm    Post subject:

Fizikas dziņos parasti dara otrādāk. Nevis uzzīmē no grafiskiem primitīviem kautko un to ievieto simulācijā objektu (kā tu tagad prasi). Bet gan definē pašā fizikas dzinī šo objektu un tad, kad grib zīmēt, tad izvelk tā objekta koordinātes/pozīciju no fizikas dziņa.

Reko ar šo tev var taisīt kubveida kolīziju objektam: http://trueaxis.com/documentation/classTA_1_1CollisionObjectConvex.html
Un objektu, kuram piemīt masa/ātrums/u.c. fiziski parametri veido ar šo objektu: http://trueaxis.com/documentation/classTA_1_1DynamicObject.html
Back to top
View user's profile Send e-mail
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Mon Aug 21, 2006 6:54 pm    Post subject:

fizikas engines parasti darbojas ar rigid bodies (cietiem kjermenjiem?). dazhaam ir papildus skjidrumu modeleeshana bet gumija kaa deformeejams materiaals man liekaas iisti nav pieejams. a kam tev gumiju?
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
tres^
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 03 Jul 2006
Posts: 16

PostPosted: Mon Aug 21, 2006 7:36 pm    Post subject:

Atlēkšanas efektam meklē fizikas dzinim "bounce" (vai kaut kā līdzīgi) koeficientu, kuru izmanto uz kolīzijas. Trueaxis savā mūžā redzējis neesmu, taču odē bija tāda lieta.

Tāpat arī odē (kā arī ņūtonā) ir "joint", ar kuriem var savienot 2 ķermeņus, veidot eņģes un lērumu ar cita veida savienojumiem, varbūt iespējams arī simulēt atsperi starp 2 ķermeņiem.
_________________
šmaraksts
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Aug 21, 2006 7:38 pm    Post subject:

rigid body = absolūti ciets ķermenis.
Gumiju tev jāmodelē kā atsperes savienojumu (joint), ja tas True Axis tādu supportē. Ja nē, tad formula ir vienkārša: F=-kx, kur x ir nobīde no defaultā stāvokļa, k ir sprieguma koeficients, F ir spēks, kurš jāpieliek objektiem, kuri ir sasaistīti ar šo atstarpi.
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Aug 21, 2006 8:44 pm    Post subject:

Lai dabuutu "gumijotaakus objektus" meklee kautko taadu - ERP(error reduction parameter).Ar sho tu palielini apreekjinu kljuudu(samazini precizitaati),kas tiek pieljauta,liidz ar to objekti ir itkaa "miikstaaki".
Un objektu leekaashana/atsishanaas (bounce),manupraat,jau standartaa jaabuut nedaudz lielaakam par 0.Un noteikti,ka visaas pamaaciibaas taa ir aprakstiita.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group