View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 5:26 pm Post subject: UNDA 1774 |
|
Taatad,kaa parasti,atveershu jaunu topiku par godu kaarteejai Indago daliibniecei/spelei.Shiet es pastaastiishu par speeli,par plaaniem,par taas iespeejaam un padaliishos ar informaaciju par speeles tapshanas procesu.Kad buus noformeets pilnais komandas sastaavs(un kad sanjemshu visu daliibnieku atljaujas),tad ieposteeshu sheit visu cilveeku vaardus. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 5:39 pm Post subject: |
|
Te buus pirmais screens,kuru ieliku aii Indago
Taatad sheit redzami 3 efekti->eenas,laazera stars un particle sisteem(dzirksteleem).Veel jaapalabo dzirksteles,lai taas izskatiitos reaalaakas. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
S1 Indago dalībnieks
Joined: 31 Jul 2005 Posts: 219 Location: Jelgava
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 8:07 pm Post subject: |
|
pagājušogad 2D, šogad jau 3D, ko lai saka... go,go,go elvman |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 9:00 pm Post subject: |
|
Vai nu robots ir pārāk ļoti maziņš, vai arī sienā ir ļoti lielas (tb ķieģeļi).. Kautgan īsti jau nav zināms, kas jādara spēlē, tāpēc varbūt ir ok. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 9:21 pm Post subject: |
|
Nu jaa jaa.Textuuras ir tikai placeholderi.Te buus screens no laboratorijas:
Sheit pa detaljaam var stelleet savu NiDro.Vel vinsh ir japastumj uz labo apaksheejo stuuri.Interfeiss veel tikai top,arii tas ir tikai pagaidaam. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Oct 05, 2006 8:06 am Post subject: |
|
Ja jau var montēt pa daļām, tad tu izmanto *md3 vai md2 modeļus.
Vai ne tā?
A bump mappings būs? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Thu Oct 05, 2006 3:31 pm Post subject: |
|
Ko?Kapec md2 vai md3?Tad tagad speles,kuraas var kautko monteet izmanto Quake 2/3 modelju failu?Kaadaa sakaraa?Kaadaa sakaraa tu taa prasi? _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Oct 05, 2006 3:46 pm Post subject: |
|
Nu tāpēc, ka tā kā bērnudārzā, lol..! |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 10:29 pm Post subject: |
|
Te buus Component Editor (komponenshu redaktors).
Atgadinaashu,ka katrs objekts sastaavees nok detaljaam(komponenteem).Shajaa redaktoraa varam redigjeet katras komponentes parametrus,objekta vai textuuras failu. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 3:56 pm Post subject: |
|
Te buus speeles galvenais menu:
_________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 5:27 pm Post subject: |
|
uuuu smuki _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 1:32 pm Post subject: |
|
elvman wrote: | Ko?Kapec md2 vai md3?Tad tagad speles,kuraas var kautko monteet izmanto Quake 2/3 modelju failu?Kaadaa sakaraa?Kaadaa sakaraa tu taa prasi? |
Please don't panic!
P.S. Nu šmuki, šmuki tev pagaidam izskatās. Ceru, ka nebūs tekstūru sadalīums galīgās auzās.
Best regards. EDDY _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Oma
Joined: 20 Mar 2006 Posts: 39
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 4:13 pm Post subject: |
|
Izskataas ka uz milkshape modelji taisiiti pareizi saku? _________________
|
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 5:57 pm Post subject: |
|
Taisiiti ir uz 3DS MAX un Maya,bet paarkonverteejaam uz ms3d,jo tam ir vieglaak importeet kaulu animaaciju. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 2:26 pm Post subject: |
|
hehe.. man patiik, ka visi parasti saak ar speeles galveno menjuuzu, krediitiem, intro rulliishiem utt |
|
Back to top |
|
|
|