dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Spēļu neuzlaušana
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana
View previous topic :: View next topic  
Author Message
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 8:37 am    Post subject: Spēļu neuzlaušana

Ir viena ideja attiecībā uz datorspēļu aizsardzību.
Un ideja ir šāda:

Uz servera glabājās paroļu menedžers, kurā glabājās paroles.
Lietotājs var aktivizēt savu spēli tikai tad, ja ir saņemta šāda parole.
Kad lietotājs tādu ir saņēmis, uz servera šī parole tiek uzskaitīta.
Rezultātā lietotājs uz cita datora nespēj izmantot šo paroli.
Tas nozīmē, ka nepastāv nekādas iespējas apmuļķot šo sistēmu.
Pilnīgi iespējams, ka kāds jau izmanto ko līdzīgu, bet šis man ienāca prātā pirms pāris dienām. Man jau bērnībā bija sapnis izveidot kaut ko saistībā ar šifrēšanu. Wink
Tad nu jautājums, kur meklēt info, kādus rīkus izmantot, lai šo uzbūvētu.
Varbūt pilnīgi pietiek ar php un mājaslapu?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 9:22 am    Post subject:

Pilnīgi pietiek ar php un webserveri. Mājaslapu var arī netaisīt (html izpratnē). Informāciju vari sākt meklēt ar http darbības principiem (tā specifikāciju), kā arī ar klienta-servera arhitektūras darbības principiem.

Šādu sistēmu izmanto lielās spēles, konektējoties onlainā. Bet nevis aktivizācijai, bet tikai spēlēšanai, ka neļauj spēlēt internetē vienlaicīgi diviem cilvēkiem ar vienādi ievadītiem spēļu seriāļiem. Taču programmām šāda sistēma tiek izmantota daudz un dikti. Visvairāk pazīstamais - Windows XP aktivizācijas kods. Varbūt mazāk pazīstamāki, bet diezgan daudz izplatīti - Steinberg mūzikas programmu produkti (kas izmanto firmas, kurā es strādāju, ražojumus softa licencēšanas aizsardzībā).

Ņem tikai vērā, ka spēlētājam ir jāatļauj aktivizēt spēli vairākkārt - ja nu viņš to pārinstalē, vai nomaina datoru. Tas tev ir paredzēts? Viens variants ir piesaistīt aktivizēto paroli datora konfigurācijai, bet atkal problēmas rodās ar to, cik daudz un reizes ļaut nomainīt hardwares konfigurāciju... Tas nav tik vienkārši kā sākumā škiet. Tīri bez ārējiem faktoriem (piem čipkartes, usb dongļa), tad pasākums ir diezgan sarežģīti realizējams.

Un visvienkāršākā uzlaušana tavam mehānismam zini ir kāda? Uzlaust aktivizācijas softu, lai tas strādā vienmēr, pat nepiekonektējoties internetam. Vai arī pašu spēli tā, lai tā iet neaktivējot to.

Jā, un vai lietotāji bez intereneta tiks apbižoti, un tiem neļaus aktivizet spēli?
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 9:45 am    Post subject:

Paldies, Bubu, tu esi staigājošā bibliotēka. Wink
Attiecībā uz vairākas reizes pārinstalēšanu un datormaiņu, ir paredzēts variants, ka katram lietotājam būs savs personīgais MD5 šifrs, kurš glabāsies gan pie lietotāja, gan uz servera. Saprotams, ka tas būs tikai daļa no tās info, kas jāievada.

Par uzlaušanu - to nebūs tik viegli uzlauzt. Jo:

Aktivizācijas softs un pārējās lietas vienkārši nebūs kā atsevišķa lieta, bet gan kopējā spēles un papildus dll iepīts. Tā teikt - jāizveido spider veida algoritms, kuru apstrādi nebūtu iespējams krakeriem uzlauzt.
Protams, šī ideja gan jādod viņiem pagaršot beta variantā, un man nav nekādas gribēšanas to nenotestētu smērēt kā 9. pasaules brīnumu.

Sistēma nav pilnībā izdomāta, jo es nezinu, ko tehniski var realizēt, ko ne. Vismaz pagaidam. Būs - būs, nebūs - nebūs. Par to jau neraudāšu.

Par neinterneta lietotājiem pagaidam ideju nav.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
E13m3nT



Joined: 24 Jan 2006
Posts: 42

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 10:03 am    Post subject:

Visticamaak ja vajadzees tad taapat uzlauziis aizsardziibas mehaanismu Smile
Vieniigais sakariigais shaada veida mehaanisms ko esmu redzeejis bija speelei LiveForSpeed kur visas mashiinas un kartes tu vareeji dabuut nopeerkot account'u un caur kuru tu dabuuji key'u un tad viss atveraas, bet ar to viss nebeidzaas jo speeli speeleet jautri ir tikai multiplayer rezhiimaa un tad nu katru reizi konekteejoties pie speeles servera, speeles serveries chekoja key'u datubaazi, protams paarbaudot vai taads jau nespeelee Smile
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 10:50 am    Post subject:

EDDY wrote:
Aktivizācijas softs un pārējās lietas vienkārši nebūs kā atsevišķa lieta, bet gan kopējā spēles un papildus dll iepīts. Tā teikt - jāizveido spider veida algoritms, kuru apstrādi nebūtu iespējams krakeriem uzlauzt.


Uzlauzīs kā nieku. Garantēju. Varu piedāvāt - uzlauzīšu par brīvu ;)
Ja jau pat starforce ir uzlauzuši, kur nu vel tavu algoritmu... Atkārtošos - bez arējas hardwares, tb ja tu lietosi tikai kritptēšanas/šifrēšanas algoritmos softwaristiski - to visu uzlauzīs. Īsākā vai ilgākā laikā, bet uzlauzīs. Tas viss ir bezjēdzīgi. Nevajg domāt, ka, ja uzrakstīsi ko sarežģītu, to neviens nelauzīs, jo tas ir sarežģīti. Tieši tādas lietas uzlauzīs, jo tas ir sarežģīti.

Tā jau ir tā lielākā problēma - kā to integrēt spēlē. Servera puse, ar to keyu pārbaudi ir nieks. Vienas-divu dienu darbs vienkārši strādājošai versijai.

Quote:
Attiecībā uz vairākas reizes pārinstalēšanu un datormaiņu, ir paredzēts variants, ka katram lietotājam būs savs personīgais MD5 šifrs, kurš glabāsies gan pie lietotāja, gan uz servera. Saprotams, ka tas būs tikai daļa no tās info, kas jāievada.

Un kā tas novērsīs šifru iedošanu draugiem? Un md5 nav labs. Tam jau pāris gadu atpakaļ atrasts kolīziju atrašanas algoritms. Kāds sakars te vispār md5? Tu vispar zini kas ir hešfunkcija? Ko tu taisies hešot?
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 1:48 pm    Post subject:

Labi, atmetīsim uz brīdi hash algoritmus un citus brīnumus.
Runa jau iet par to, ka spēli nevarēs palaist, kamēr nenotiks aktivizācija caur tīklu. Krakeris var aplaust spēlei daļu, taču tam ir spider algoritms, kas pārbauda jebkuras darbības ar failu check summu un pārbauda citu failu mijiedarbību.
Te nav triviālais keygen veidošanas princips. Paroles jau ir gatavas.
Protams, tev tas viss ir jau zināms.
Es stūrgalvīgi domāju izveidot šo modeli līdz galam. Paralēli tu varētu pastāstīt, kā izveidot neuzlaužamu spēli.

P.S. Tikko ienāca prātā ideja par atsevišķu failu piesūtīšanu lietotājam. Šādu veidu izmanto Stream tehnoloģijā. Taču manā versijā šie faili būs unikāli, tie neatkārtosies. Izzināt, kā tie veidoti un cik to vispār ir, nav viegla lieta. Bet nu, protams, pati galvenā ideja ir tur, ka neviens nezin (viņu pašu) lietotāja datus un neviens nezin (izņemot manu serveri) servera paroles.
Protams, var apmānīt pieeju, ka it kā apstiprinājums ir saņemts, bet kā ar pārējiem failiem, kas tiks piegādāti?

Šo visu nevarētu rakstīt php vien, jo kaut ko vajag arī spēles pusē.
Kur lai ņem info par tām tīkla pārraides funkcijām?

Sākumā es varētu izveidot sistēmu ļoti mazai programmai, un tu varētu to uzlauzt.

Un, lūdzu, nelietojiet vārdu sarežģīts . Šādi joki man viegli padodās.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 2:42 pm    Post subject:

EDDY wrote:
Labi, atmetīsim uz brīdi hash algoritmus un citus brīnumus.
Runa jau iet par to, ka spēli nevarēs palaist, kamēr nenotiks aktivizācija caur tīklu. Krakeris var aplaust spēlei daļu, taču tam ir spider algoritms, kas pārbauda jebkuras darbības ar failu check summu un pārbauda citu failu mijiedarbību.

Izlikšos par stulbu un paprasīšu - kas ir spider algoritms?

Vai tu saproti, ka jebko, ko ir uzrakstījis cilvēks, var uzlaust. Un ja to var, tad to uzlauzīs. Saproti?
Failu čeksummas?! ha, nesmīdini mani. Tas jau laužās gandrīz ar aizvērtām acīm, tēlaini izsakoties ;)

Quote:
Paralēli tu varētu pastāstīt, kā izveidot neuzlaužamu spēli.

Nesapratu... kāpēc man tas jādomā? Es biju domājis, ka tu to pastāstīsi mums. Vai arī tu biji izdomājis to atslēgu glabāšanu/aktivizēšanu uz servera? Ja jā, tas tak ir nieks. Tas nav nekas sarežģīts. ;)

Quote:
Taču manā versijā šie faili būs unikāli, tie neatkārtosies. Izzināt, kā tie veidoti un cik to vispār ir, nav viegla lieta.

Un kur ir problēma man novilkt šos failus un ielikt torrentos, lai visiem tiek par brīvu?

Quote:
Kur lai ņem info par tām tīkla pārraides funkcijām?


Ja Windows'am, tad MSDN manuālī skaties WinSockets sadaļu:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/winsock/winsock/windows_sockets_start_page_2.asp
(pieejams protams arī offline manuālī)

Un ja serveri gribi darbojamies ar HTTP protokolu (kas būtu vienkāršākais risinājums), tad vēl palasi HTTP protokolu: http://www.ietf.org/rfc/rfc2616.txt
Back to top
View user's profile Send e-mail
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 2:51 pm    Post subject:

varbuut vispirms vajaga kau4ko uztaisiit ko buutu jeega aizsargaat?
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 3:21 pm    Post subject:

Vecais_Dumais_Laacis wrote:
varbuut vispirms vajaga kau4ko uztaisiit ko buutu jeega aizsargaat?


Bet Evita? :]
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 3:43 pm    Post subject:

Deratizātor, pričom te E.v.i.t.a.? To spēli esmu officiāli izdzēsis.
Tas, ko veidoju bija tīri prieka un azarta pēc.

Bubu, kāda jēga tev tos failus likt torrentā, ja tie būs tikai uz 1 lietotāju derīgi?
Spider algoritms? Nu, tas laikam atkal mans patentētais izgudrojums.
Tas darbojas kā zirneklis - ir 8 faili, centrālais fails. Katrs no šim atzarojumiem darbojās kā atsevišķs bloks, kurš darbojās pēc noteikta algoritma. Domāju, ka vienīgā atbilde, ko tu dabūsi no spēles būs - Sorry, you have no access to this game.

Ja labi izdosies, tad uz Indago 2007 tādu joku sagatavošu.

Neizdosies, arī nekas. Tā dēļ jau nav jāraud...

Spriežot pēc taviem tekstiem, pastāv tikai viena izeja - hardware lock key.
Taču arī, kas liedz to nodot citam?

Vienu gan nesaprotu - kāpēc tad krakeri lieto Brute Force fīču, lai atvērtu RAR arhīvu? Klonēt jau mēs varam uz torrentiem šo spēli, bet galu galā, es to visu taču redzu no otras puses un varu izveidot tā, ka spēles, kurām ir vienādas atslēgas, vienkārši nedarbojās. Vainīgs gan lietotājs, kurš nospēra, gan arī tas, kurš iedeva tam otram.

Gribētos zināt vienu lietu - vai kāds ir uzlauzis Half Life 2 spēli līdz tādam līmenim, lai AI darbotos bez problēmām? Runā, ka neesot neviens tāds.
Pats esmu tikai garām ejot spēlējis, bet ar kroplīgo AI, kurš bieži vien atsakās strādāt.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 4:06 pm    Post subject:

EDDY wrote:
Bubu, kāda jēga tev tos failus likt torrentā, ja tie būs tikai uz 1 lietotāju derīgi?

Un kas man liedz viņus padarīt visiem derīgus? Tu joprojām neesi sapratis, ka es nelauzīšu tavu algoritmu. Bet gan lauzīšu to vietu kodā, kura pārbauda failu validāti. Vismaz pēc visa tā, ko saprotu no tavis te teiktā.

Quote:
Ja labi izdosies, tad uz Indago 2007 tādu joku sagatavošu.

Ar nepacietību gaidīšu (un lauzīšu :) Bet zinot kā ir ar tevi un programmēšanu, lielas cerības uz to nelieku (tb ka sanāks kaut minimums no ta ko stāsti)

Quote:
Spriežot pēc taviem tekstiem, pastāv tikai viena izeja - hardware lock key. Taču arī, kas liedz to nodot citam?

Elementāri - tas, ka tu pats nevarēsi paspēlēt. Failus tak var nokompēt nepazaudējot oriģinalu. Taču mikroshēmu parasts mirstīgais diez vai spēs nokopēt.

Quote:
Vienu gan nesaprotu - kāpēc tad krakeri lieto Brute Force fīču, lai atvērtu RAR arhīvu?

Tāpēc, ka arhīvs ir aizsargāts ar paroli. Ja tu aizsargāsi spēles failus ar paroli, tev šī parole būs spēles kodā iekšā, lai tā tiktu pie spēles datu failiem. Un tur pat lauzt algoritmu nenāktos. Nāktos tikai atrast paroli.

Quote:
Gribētos zināt vienu lietu - vai kāds ir uzlauzis Half Life 2 spēli līdz tādam līmenim, lai AI darbotos bez problēmām? Runā, ka neesot neviens tāds.
Pats esmu tikai garām ejot spēlējis, bet ar kroplīgo AI, kurš bieži vien atsakās strādāt.

Kas par muļķībām?
Pirmkārt, HL2 AI gļukam nav nekāda sakara ar aizsardzību, bet gan ar sliktu spēles datu failu savākšanu kopā/defaulto konfigurāciju.
Otrkārt, ir gan pieejamas versijas, kurās ir salabots šis AI gļuks. Un tur jau labot nav ko - viena rindiņa skripta kodā, cik atceros.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 4:58 pm    Post subject:

No tevis teiktā sanāk, ka no šī pasākuma nav nekādas jēgas. Embarassed
Bet kā tad darbojās lielās On-line spēles?
Pastāsti lūdzams.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
E13m3nT



Joined: 24 Jan 2006
Posts: 42

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 6:05 pm    Post subject:

On-line speeles ir un paliek On-line speeles Smile
Tur parasti jaamaksaa par account'u vai arii ja gribi speelee kaut ko papildus dabuut.
Back to top
View user's profile Send e-mail
dev



Joined: 27 Jul 2004
Posts: 206
Location: Latvija

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 6:19 pm    Post subject:

Online spēlēs ir uzticams serveris (neuzlauzts) kuru tad apmānīt ir neiespējami- viņš vnk neļauj spēlēt diviem spēlētājiem ar vienu atslēgu.

Bet tā citādi .. laikam par hardware key nekas labāks nav izdomāts, bet tikai tā, ka programma(spēle) bez hardvaariskaas atsleegas ir nepilniiga - t.i. nav vienkārši iespējams atslēgt kautkādu pārbaudi programmas kodā.

Interesanta situācija tagad ir ar Windows Vista RTM, kuru tā īsti laikam vēl neviens nav atlauzis.. apbrīnojami.. redzēs kas būs tālāk.
Back to top
View user's profile Visit poster's website MSN Messenger
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 7:16 pm    Post subject:

EDDY wrote:
No tevis teiktā sanāk, ka no šī pasākuma nav nekādas jēgas. :oops:

Beidzot tu sāc saprast ;)

Quote:
Bet kā tad darbojās lielās On-line spēles?

E13m3nT jau atbildēja: akkounti. Vienā akkountā divi nevar ielogoties vienlaicīgi.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Page 1 of 8

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group