View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 5:06 pm Post subject: Izometriska grafika ar perspektivas elementiem |
|
Peetiju Dibalo 2 (kuraa itkaa esot ieviesta jauna iespeeja - perspektiiva), tachu neatradu nevienu bildi, kur kautkas taads buutu redzams. Neviens laikam nespeelee ar shito iespeeju iesleegtu. Mans jautaajums ir - kaa tas ir panaakams? Kaa dabuut gatavu, ka izometriskajaa grafikaa ir kautkaadi perspektiivas elementi? Es meegjinaaju taa - njeemu vienu izometrisku laucinju
un lieku uzaugshu, katru naakosho samazinot par 10%. Meegjinaaju visaados variantos bet sanaaca kishmishs. Nevaru iedomaaties citu metodi. Varbuut kaads kautko taadu ir kaadreiz redzeejis/lasijis?
Saprotu, kajo taalaak no kameras, jo mazaaks objekts buus, bet kaa ar zemi? Ar to ir probleemas. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 5:27 pm Post subject: |
|
Tas ir kā jāsaprot - "Izometriska grafika ar perspektivas elementiem"? Kas ir tie elementi? |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 5:29 pm Post subject: |
|
Nu viens no lementiem ir objektu samazinaashanaas palielinoties distancei liidz kamerai. Mani intersee tieshi kaa panaakt, lai arii zeme izskataas "perspektiivaaka". _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 9:15 pm Post subject: |
|
Man neko neizsaka tava objektu samazināšanās palielinoties attālumam.
Man perspektīva asociējas ar to, ka paralēlas līnijas bezgalībā saiet (krustojās) vienā punktā. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 10:10 pm Post subject: |
|
Nu tu jau runaa par perspektiivas definiiciju, bet mani interesee tiiri vizuaalais efekts. Laikam arii sheit neviens man nepaliidzees. Tieshaam neprasiitu sheit, ja vareetu vismaz kautko uzgoogleet.
Nu, manupraat, labs piemeers tam, ko es gribu panaakt ir Diablo 2: Lord of Destructions. Bet nevar nevienu screenshotu atrast, kur shii fiicha buutu iesleegta. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 11:01 pm Post subject: |
|
Pastāsti labāk, ko Tu drīksti izmantot, lai panāktu šo efektu. Piemēram, ja drīkst izmantot OpenGL/Direct3D - tad var zīmēt visu plaknē un pagriezt kameru nedaudz kameru ar perspektīvu tā, lai šis efekts rodas gluži automātiski, bet ja pieejams tikai 1 pret 1 blits vai pixel plottings, tad uz visu to matemātiku pat skatīties negribās... un ja nu kaut kas pa vidam, tad jāskatās ko var darīt lietas labā... |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 11:06 pm Post subject: |
|
Huh ? Diablo nav nekas samazinaats un nav nekaada perspektiiva ! _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 11:09 pm Post subject: |
|
No saakuma palasi Lord of Destructions fiichu sarakstu! Tieshi taadeelj, ka daudzi pat nezin, ka taada fiicha eksistee, es nekur nevaru atrast screenshotu ar sho efektu.
Man ir pieejams tikai pixel to pixel renderings. Nu principaa man vajag tikai to domu gaajienu, matematiku jau var kautvai sagoogleet, ja galiigi savasadaak nevar. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 11:59 pm Post subject: |
|
Nu ar tīru pixel to pixel renderingu neizlīdzēsies, vismaz neredzu kā - nāksies Tev rakstīt kaut kādu software filtrāciju (cik saprotu hw Tev nav pieejama). Izdomā tik kādu veidu kā smuki samazināt x un y koordinātes taiļu verteksiem pieaugot y koordinātei ekrāna koordināšu telpā, un tālāk atliek "tikai" softwāriski zīmēt to taili, sašķobot kā vajag... |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 12:06 am Post subject: |
|
Uzliku tev par godu, evlman, diablo 2 lod :)
Mainot to perspektīvas opciju man izskatās tieši tā kā GiGa saka - tiek renderēts plaknē un tad tā plakne tiek it kā pagriezta tā, lai ekrāna augšējā mala ir tālāk prom no kameras, bet apakšējā - tuvāk.
Tāpēc jau droši vien kā video mode bij jāizvēlas Direct3D, nevis DirectDraw. Ja izvēlas DDraw, tad tas settings nemaz nav maināms un ir off.
Šas pamēģināšu skrīnšotiņus uztaisīt.
Lūdzu: http://yy.lv/download.php?f=25608
Efektu var labi redzēt, ja atver pirmo (vai trešo) bildi, piemēram, IrfanViewā, un tad spaida bultiņu pa labi, pa kreisi, pa labi, pa kreisi, ... |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 12:20 pm Post subject: |
|
evlvman, kur nejeemi tik smukus laucinjus? Pats saziimeeji? |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 12:47 pm Post subject: |
|
Nez, skatos uz bildeem, un shkiet ka vienkaarshi kamera tiek vairaak pagreizta, un nekaadu perspektiivu tur nemana.
Un vispaar kaada jeega sisties gar fiichu, kura, ja pat ir, ar neapbrunjoti aci nav pamanaama ? _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 3:37 pm Post subject: |
|
Storm'am: Shitos njeemu no neta, bet pats var uztaisiit daudz smukaakus - ieej 3DS Max (vai ko nu tu izmnanto), uzliec kamerai ortograafisko (Orthographic) projekciju, izveidu taisnstura paralelskaldni, uzliec tekstur, pagriez par 45 gradiem pa y asi un 22,5 gradiem pa x asi un norendere. Un viss - tev sanaks daudz labaks tails. Vel vari visadus akmenjus utt. salikt un vispar ideali.
DeRatizator'am: Pirmkaart jau, logjiski domaajot - ja tu pagriez plakni, uz kru renderee, tad tur buus kautkas liidziigs perspektiivai un otrkaart, vizuals efekts ir, tieshi tapec mani tas ieintereseja (interneta bija labas atsauksmes, vienigi screenshotus nevareeja atrast). No screeneim jau to tik labi nevar pateikt.
Un vispar nejau to, cik laba vai slikta taa fiicha ir, es te nacu prasit, bet tieshi kaa to panaakt.
Paldies jums bubu (paldies, ka uzinstaleeji to blaakji 2 GB apjomaa uz sava cietnja) un GiGa, apmeram tagad zinashu ,ko tas prasa un cik reali tas ir. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
|