dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

OpenGL funkcijas iekš DirectX

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana
View previous topic :: View next topic  
Author Message
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Mar 05, 2007 3:29 pm    Post subject: OpenGL funkcijas iekš DirectX

Tāds jautājums:
Vai ir iespējams ielikt iekš directX koda kādu no OpenGL funkcijām?
Ideja ir ielikt vienkāršu glTranslatef funkciju.
Negribās ar directx ķēpāties, atstājot directx tikai effektiem, bet no OpenGL izmantot tikai tās vienkāršās funkcijas, kas neprasa handle izveidoto rādītāju. Sorry par terminiem, neesu tur specis.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
lietotājs vulgaris



Joined: 30 May 2006
Posts: 37

PostPosted: Mon Mar 05, 2007 3:48 pm    Post subject:

Requirements of our rotating cube.
- direct x _and_ open gl

nevajag,imho ,taisīt tādu ķīseli.
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Mar 05, 2007 5:27 pm    Post subject:

Iesaku uzreiz aizmirst tādu murgu.
Kas grūts ir pašam tādu glTranslatef uztaisīt? OpenGL manuālī ir skaidri uzrakstīts kādu konkrēti transformācijas matricu jāņem.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Mar 06, 2007 7:56 am    Post subject:

Kāpēc netaisīt apvienojumu?
Nesader?
Pašam uztaisīt funkciju? Runa neiet tikai par glTranslatef, vai ko līdzīgu.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Mar 06, 2007 1:11 pm    Post subject:

A kāpēc varētu varēt? Tie tak pilnīgi dažādi API. Iedomājies, ka tu gribētu mspaintā ielikt exceļa sheetu (tā lai varētu rediģēt visu no painta). Kāpēc nevar?
Ja runa ieiet par glTranslatef, tad par ko tad runa iet?
Pirmajā postā pats tu teici:
Quote:
Ideja ir ielikt vienkāršu glTranslatef funkciju.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Mar 06, 2007 2:06 pm    Post subject:

Es rakstiju: "Runa neiet tikai par glTranslatef".
Uzsvars uz tikai.

Ideja ir ideja, kas pārvēršās par lielu ideju.
glTranslatef ir tikai piemēram, tikpat labi tur varēja būt glPushMatrix un citas sīkas (ar vertekšiem saistītas) funkcijas.
Un tu nepareizi mēģini likt kopā paintu ar excell.
Paintā tu vari kaut vienu tabulu izveidot? Nevari.
Excellī vari ar otu zīmēt? Nevari.
API ir API, tāpēc es tos jaucu kopā, jo pārzinu OpenGL vienkāršo sintaksi labi, bet ne DirectX, no kura es gribu atstāt funkcijas, kas atbild par shaders, kautvai.
Nejauc zirgus ar mēsliem, lai arī abi ir objekti. Wink
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Mar 06, 2007 3:45 pm    Post subject: Re: OpenGL funkcijas iekš DirectX

EDDY wrote:
Tāds jautājums:
Vai ir iespējams ielikt iekš directX koda kādu no OpenGL funkcijām?
Ideja ir ielikt vienkāršu glTranslatef funkciju.


Uzsvars uz Ideja IR ielikt.

glPushMatrix arī ir easy realizēt takš.
Kā tas ir - paintā nevaru tabulu izveidot? Saderam ka varu.
Arī Excelī varu ar otu zīmēt (tikai grūti ies).

Nejauc vienu API ar citu API, lai arī abi ir API.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Mar 06, 2007 4:07 pm    Post subject:

Tad var, vai nevar?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Tue Mar 06, 2007 4:33 pm    Post subject:

NU ja visu quake 3 engine ir izdevies paarrakstiit uz DirectX, tad domaaju, ka tas buutu oespeejams - vienkaarshi tev vajadziigaas funkcijas paarraksti uz OpenGL. Piemeeram -
Code:
void glTranslatef(float* matrix)
{
   //paartaisam OpenGL matrix uz Direct3D matricu (no kolonnaam uz rindinjaam)
   g_pD3DDevice->SetMatrix((D3DMatrix)matrix);
}

Sorry, ja ir kljuudas, bet domaaju, ka tas nav paaraak sarezhgjiiti taadaa garaa paarveidot tevi intereseejoshaas funkcijas.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group