View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Mar 05, 2007 3:29 pm Post subject: OpenGL funkcijas iekš DirectX |
|
Tāds jautājums:
Vai ir iespējams ielikt iekš directX koda kādu no OpenGL funkcijām?
Ideja ir ielikt vienkāršu glTranslatef funkciju.
Negribās ar directx ķēpāties, atstājot directx tikai effektiem, bet no OpenGL izmantot tikai tās vienkāršās funkcijas, kas neprasa handle izveidoto rādītāju. Sorry par terminiem, neesu tur specis. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
lietotājs vulgaris
Joined: 30 May 2006 Posts: 37
|
Posted: Mon Mar 05, 2007 3:48 pm Post subject: |
|
Requirements of our rotating cube.
- direct x _and_ open gl
nevajag,imho ,taisīt tādu ķīseli. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Mar 05, 2007 5:27 pm Post subject: |
|
Iesaku uzreiz aizmirst tādu murgu.
Kas grūts ir pašam tādu glTranslatef uztaisīt? OpenGL manuālī ir skaidri uzrakstīts kādu konkrēti transformācijas matricu jāņem. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 7:56 am Post subject: |
|
Kāpēc netaisīt apvienojumu?
Nesader?
Pašam uztaisīt funkciju? Runa neiet tikai par glTranslatef, vai ko līdzīgu. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 1:11 pm Post subject: |
|
A kāpēc varētu varēt? Tie tak pilnīgi dažādi API. Iedomājies, ka tu gribētu mspaintā ielikt exceļa sheetu (tā lai varētu rediģēt visu no painta). Kāpēc nevar?
Ja runa ieiet par glTranslatef, tad par ko tad runa iet?
Pirmajā postā pats tu teici:
Quote: | Ideja ir ielikt vienkāršu glTranslatef funkciju. |
|
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 2:06 pm Post subject: |
|
Es rakstiju: "Runa neiet tikai par glTranslatef".
Uzsvars uz tikai.
Ideja ir ideja, kas pārvēršās par lielu ideju.
glTranslatef ir tikai piemēram, tikpat labi tur varēja būt glPushMatrix un citas sīkas (ar vertekšiem saistītas) funkcijas.
Un tu nepareizi mēģini likt kopā paintu ar excell.
Paintā tu vari kaut vienu tabulu izveidot? Nevari.
Excellī vari ar otu zīmēt? Nevari.
API ir API, tāpēc es tos jaucu kopā, jo pārzinu OpenGL vienkāršo sintaksi labi, bet ne DirectX, no kura es gribu atstāt funkcijas, kas atbild par shaders, kautvai.
Nejauc zirgus ar mēsliem, lai arī abi ir objekti. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 3:45 pm Post subject: Re: OpenGL funkcijas iekš DirectX |
|
EDDY wrote: | Tāds jautājums:
Vai ir iespējams ielikt iekš directX koda kādu no OpenGL funkcijām?
Ideja ir ielikt vienkāršu glTranslatef funkciju. |
Uzsvars uz Ideja IR ielikt.
glPushMatrix arī ir easy realizēt takš.
Kā tas ir - paintā nevaru tabulu izveidot? Saderam ka varu.
Arī Excelī varu ar otu zīmēt (tikai grūti ies).
Nejauc vienu API ar citu API, lai arī abi ir API. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 4:07 pm Post subject: |
|
Tad var, vai nevar? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 4:33 pm Post subject: |
|
NU ja visu quake 3 engine ir izdevies paarrakstiit uz DirectX, tad domaaju, ka tas buutu oespeejams - vienkaarshi tev vajadziigaas funkcijas paarraksti uz OpenGL. Piemeeram -
Code: | void glTranslatef(float* matrix)
{
//paartaisam OpenGL matrix uz Direct3D matricu (no kolonnaam uz rindinjaam)
g_pD3DDevice->SetMatrix((D3DMatrix)matrix);
}
|
Sorry, ja ir kljuudas, bet domaaju, ka tas nav paaraak sarezhgjiiti taadaa garaa paarveidot tevi intereseejoshaas funkcijas. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
|