dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Optimizācija

 
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL
View previous topic :: View next topic  
Author Message
programmer



Joined: 15 Sep 2006
Posts: 71
Location: Latvija, Limbaži

PostPosted: Fri Mar 09, 2007 8:44 am    Post subject: Optimizācija

Cik es saprotu, ar bacface culling var atvieglot videokartes darbu, taču CPU resursi tiek tērēti arī zīmējot neredzamos poligonus. Kā es varu noskaidrot vai poligons būs neredzams un tādā veidā to nezīmēt vispār? Paldies!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Mar 09, 2007 10:26 am    Post subject:

Skatie te:
http://en.wikipedia.org/wiki/Portal_rendering
http://en.wikipedia.org/wiki/Binary_space_partitioning
http://www.devmaster.net/articles/hidden-surface-removal/
(un ar attiecīgajiem keywordiem gūglē).

Vēl, protams, vari renderēt sākot ar tuvākiem poligoniem un tikai pēc tam ar tālākiem. Tādējādi videokarte pati ar z-bufferi noskaidros, ka poligons ir neredzams un nerenderēs tā pikseļus.
Ja renderēsi no sākot ar tālākajiem, un pēc tam tuvākos, tad tiks darīts lieks darbs - vispirms tālākajiem poligoniem tiks norenderēti pikseļi (piemēram izpildots sarežģītu un lēnu šeideri), un pēc tam tiks pārrenderēts pāri tuvākais pikselis.
Back to top
View user's profile Send e-mail
programmer



Joined: 15 Sep 2006
Posts: 71
Location: Latvija, Limbaži

PostPosted: Fri Mar 09, 2007 11:05 am    Post subject:

Paldies! Palasīšu. Smile
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group