dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

SDL error
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SkyD



Joined: 04 Oct 2006
Posts: 67

PostPosted: Thu Mar 29, 2007 12:31 am    Post subject:

Ok. Nu bet ar OpenGl jau arī veic rotācijas un kustību, vane?
Back to top
View user's profile
SkyD



Joined: 04 Oct 2006
Posts: 67

PostPosted: Thu Mar 29, 2007 12:43 am    Post subject:

Sāk jau apnikt tie errori. Tālāk par tiem nevar tikt.
Kods:
Code:

#include <SDL/SDL.h>
#include <conio.h>

int main(int argc, char* argv[] )
{
    // Inicializeet SDL
     if((SDL_Init(SDL_INIT_VIDEO | SDL_INIT_TIMER)==-1)) {
        printf("Ehh, nesanaaca: %s.\n", SDL_GetError());
        return -1;
     }
    // Iziet no SDL
    SDL_Quit();

    getch();
}


Un protams verot vaļā tiek izmests errors: The procedure entry point SDL_strlcat could not be located in the dynamic link library SDL.dll
Šis SDL.dll ir projekta mapē, bet nu nekas jēdzīgs tur nenotiek.
Back to top
View user's profile
E13m3nT



Joined: 24 Jan 2006
Posts: 42

PostPosted: Thu Mar 29, 2007 12:51 am    Post subject:

nu man vrodji shitaa rukaa :)

Code:

#include <SDL/SDL.h>
#include <SDL/SDL_image.h>

SDL_Surface *screen;

int main(int argc, char *argv[])
{
SDL_Init(SDL_INIT_VIDEO|SDL_INIT_AUDIO);
screen = SDL_SetVideoMode(800, 600, 32, SDL_HWSURFACE|SDL_DOUBLEBUF|SDL_FULLSCREEN);
SDL_Quit();
return 0;
}


shito izgriezu no koda taapeec neatbildu par sekaam(pat nepaarbaudiiju vai kompileejaas Smile )
Back to top
View user's profile Send e-mail
SkyD



Joined: 04 Oct 2006
Posts: 67

PostPosted: Thu Mar 29, 2007 12:58 am    Post subject:

arī tavam izmet to pašu par SDL.dll erroru.
Back to top
View user's profile
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Thu Mar 29, 2007 8:45 am    Post subject:

Esi ielicis pareizo SDL.dll savas programmas vai windows direktorijā? Izskatās, ka dll tiek atrasts, bet versija nesaskan ar programmā izmantoto...
Back to top
View user's profile Send e-mail
SkyD



Joined: 04 Oct 2006
Posts: 67

PostPosted: Thu Mar 29, 2007 11:31 am    Post subject:

tā varētu būt, bet nevaru atrast pareizo.

edit:
Un kā, lai es zinu kādus linkerus ir jalieto? Piemēram, atveru jaunu project ielieku kodu piem. ar glfw.h headeri un meiģinu palaist, bet nu protams prasa linkeri.
Back to top
View user's profile
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Thu Mar 29, 2007 12:21 pm    Post subject:

Nejauksim terminologjiju. Linkeris ir taa programma, kas peec kompilaacijas salinko kopaa tavu programmu no daudzajiem objekt failiem un pielinko klaat vajadziigaas biblioteekas. Tas ko tu laikam gribi zinaat - kaadus biblioteeku failus tev vajag pielinkot? Nu katrai biblioteekai noteikti liidzi naak gan vajadziigie bioblioteeku faili, gan dokumentaacija, kur rakstiits, ko un kaados gadiijumos vajag linkot. Taa arii dari ar savu SDL.dll - njem to, kas naak liidzi tiem headeriem un biblioteeku failiem, kurus izmanto savaa programmaa... ja vajag novelc no shejienes jaunaako development library versiju un izmanto to.
Back to top
View user's profile Send e-mail
programmer



Joined: 15 Sep 2006
Posts: 71
Location: Latvija, Limbaži

PostPosted: Thu Mar 29, 2007 2:35 pm    Post subject:

Man tādi errori bija tad, kad biju aizmirsis kompilatora opcijaa nomainīt Runtime Library uz "Multi-threaded DLL".. Es lietoju MSVS.NET kompileri un iekš command-line tas bija "/MD". Varbūt mingw kautkas līdzīgs jādara.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Mar 29, 2007 2:37 pm    Post subject:

programmer: MinGW izmanto tikai dll-veida C-runtime bibliotēku. Tam nemaz nav statiska runtime bibliotēka (tb Multi-Threaded iekš MSVC).

SkyD: kādu tieši tu kompilētāju/linkeri izmanto - GCC, tb MinGW zem Windows?
Back to top
View user's profile Send e-mail
SkyD



Joined: 04 Oct 2006
Posts: 67

PostPosted: Thu Mar 29, 2007 2:47 pm    Post subject:

Tieši tā, MiniGW uz win. Ar SDL man tagad man aizgāja.
Back to top
View user's profile
SkyD



Joined: 04 Oct 2006
Posts: 67

PostPosted: Thu Mar 29, 2007 9:17 pm    Post subject:

Radās man maza interese par to, kā tad tiek īsti veidotas 3D spēles ar 3D objektiem, kas taisīti uz 3ds max vai citām programmām.
Ņemsim par piemēru rallija (auto) spēli. Kā notiek šī ceļā (pa kuru kustās auto) ielāde?
3D modelis stāv uz vietas, un tas tiek tikai griezts pa x, y un z asīm, ja?
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Mar 29, 2007 10:55 pm    Post subject:

Iedomājies trases modeli kā īstu trasi - tā stāv uz vietas (zemes) un nekustas. Un iedomājies videokameru, kura kustās pa trasi un ieraksta ko tā redz. Un iedomājies, ka pēc tam tu mājās uz televizora skaties ierakstīto. Nu lūk - līdzīgi arī notiek spēlē. Trases modelis nekustās, bet pa to kustās kamera, kas arī rāda to, ko tu redzi uz monitora. Ar vārdu kamera jāsaprot ne obligāti fizisku objektu, bet gan dažādas transformācijas, kas skata punktu no koordināšu sākumpunkta (0,0,0) ierotēs un ievietos vajadzīgajā trases vietā.
Palasi kautko vairāk par tādiem jēdzieniem kā frustum, eye space, world space, object space, view transformation.
http://www.opengl.org/resources/faq/technical/viewing.htm
http://www.opengl.org/resources/faq/technical/transformations.htm
Back to top
View user's profile Send e-mail
SkyD



Joined: 04 Oct 2006
Posts: 67

PostPosted: Thu Mar 29, 2007 11:18 pm    Post subject:

bet, ar ko tad iisti tiek veidoti tie trases modelji? Tie ir 3D objekti, kaa piemeeram auto modelis, kas veidots uz 3D programmas ?

Tātad, piemēram, auto brauc pa taisni, peec 10sek. taa griezīsies līkumā, tur notiks transformācija un attēls tiks pārlādēts, ja?
Par tām transformācijām un pārējo palasīšu dienas laikā.
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Mar 30, 2007 12:04 am    Post subject:

3d objekti parasti sastāv no daudziem daudziem poligoniem, parasti trijstūriem. Jo parastas videokartes ir specializētas ātri renderēt trijstūrus. Katrs poligons (pieņemsim, ka trijstūris) sastāv no trīs virsotnēm. Katra virsotne tiek raksturota ar 3 koordinātēm telpā (x,y,z) un dažādiem papildus atribūtiem - krāsa, tekstūras koordinātes, normāle, un tml..
Tātad - kas ir 3d modelis? Atbilde: 3d modelis ir kaudze ar daudziem daudziem skaitļiem.

Ar ko veido? Ar ko vien gribi - kautvai teksta failā saraksti tos skaitļus un viss būs (tas ir kā mēs darījām Squares 3D spēlei). Protams, sarežģītākiem modeļiem ar daudziem poligoniem vieglāk būs izmantot kādu specializētu redaktoru (nevis notepadu), vai nu savis rakstītu, vai jau kādu gatavu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
SkyD



Joined: 04 Oct 2006
Posts: 67

PostPosted: Fri Mar 30, 2007 12:17 am    Post subject:

tātad, tas nozīmē, ja, grib izveidot kaadu 3D modeli, man tas ir jasavieno ar vairaakiem poligoniem {trijsturiem, kvadratiem, apljiem, utt} ja?
Pēctam es pēc savas gribu varu katram poligonam baazt virsum tekstuuru?
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 2 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group