|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
HangmaN
Joined: 08 Jun 2007 Posts: 23
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 6:56 am Post subject: Hercogs |
|
Par godu 2007.gada INDAGO reģistrācijas beigām (hail the INDAGO), izveidošu šeit topiku par Hercogu, kā sak, dzīvē noderēs.
Kas ir „Hercogs”, tu jautāsi?
Hercogs, ir pirmkārt dūšīgs, savādāki Hercogi nemēdz būt. Tad tie visticamāk ir pakaļdarinājumi. Tātad Hercogs ir dūšīga Pārlūkbalstītā Masīvā Daudzspēlētāju Tiešsaistes Spēle (es ceru, visi saprata, ieskaitot mani, ja kas, termini.lv), kas balstās uz PHP/Ajax/SQL (ceru, ka neko nesajaucu, I am not a tehnical guy in charge). Hercogs bija paredzēts, kā pirmā tāda tipa MMOG spēle (sīkāk, build n` conquer) iekš Latvijas.
Un parasto mirstīgo valodā?
Hercogs, ir spēle, kas ļauj Tev veidot un attīstīt Tavu pilsētu 17.gs., veidojot aizsākumu jaunai kolonijai, tālu prom no Tavas metropoles. Sāksim ar To, ka Hercogiem ir 4 (pagaidām) klases, kas būtu jāpiemēro Tavam spēlēšanas stilam un raksturam un 7 (pagaidām) metropoles, kas arī dod savus bonusus. Tavu brašo pilsētu būvnieku rokās ir vairāk kā 20 dažādas ēkas, kuras tu vēl vari mocīt pa līmeņiem, paceļot to īpašības. Protams, beigās nākas atzīt, ka šis nav (diemžēl) nekāds SimCity, tāpēc, lūk, Hercoga Džona Iekarotāja no Anglijas, kurš participē koalīcijā „Sadistu pulciņš - Saulīte” ciemats, Tev mēdz, kā lai sak, traucēt, vai arī stāv bez aizsardzības, un Tu nolem mazliet uzdzīvoties uz viņa rēķina, tad, nu jā, Militārās ēkas Tev plašā sortimentā piedāvā 15 dažādus uzbrukuma kaujiniekus, 3.dažādās pakāpēs. Un, jā – koalīcijas, spēcīgas hercogu grupas, kas turās kopā, lai izdzīvotu, nodibinātu labas un izdevīgas tirdzniecības attiecības, un dominētu pa reģioniem. Spēlē arī tiks iekļauti daži NPC elementi un nu, pārējais, viss jau sen pārdomātais, tiks iekļauts spēlē skatoties kā būs ar laika veltīšanu, negribās arī neko pāragri sasolīt.
Īpašās fīčas?
Dinamisks tirgus – jā, katram spēlētājam, būs savādāki resursu ieplūdes daudzumi, vienam būs vairāk koks, otram dzelzs, tātad būs pastāvīga tirgošanās, un kāds no tā, visticamāk pelnīs, un ja pelnīs, tad būs kari par resursiem.
Algoto slepkavu pakalpojumi savstarpēji starp playeriem. Jā, viens pasūta, otrs izpilda. Ja spied uz ekonomiku, tad noderīgi, lai atgaiņātos, no svešiem mantas tīkotājiem.
Katru dienu, viens latviskots, Sun Tzu: Art Of War citāts.
Ir vēl čupām (patiešām), bet tas tiek pagaidām klasificēts kā noslēpums.
Progress?
Pagaidām ir tikai daudz dokumentācijas. Teorētiski, lielos vilcienos, visas vadlīnijas ir. Atliek visu sazīmēt, un sakodēt. Nopietnais darbs sāksies pēc Jāņiem (līgo, līgo). Pirmās grafiskās skices varētu ienākties jau šopirmdien.
Noslēgumam
Tas arī viss. Paldies, ka izlasīji.
Ja ir kādi jautājumi, ieteikumi, vai kautkas tamlīdzīgs, feel free to post. _________________ "Hercoga" Kalps. |
|
Back to top |
|
|
Nitr0us
Joined: 27 Jul 2006 Posts: 19
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 4:24 pm Post subject: |
|
Izklausaas visnotalj interesanti. Ceru, ka izdosies kaa plaanots _________________ 6th Gear Studios |
|
Back to top |
|
|
HangmaN
Joined: 08 Jun 2007 Posts: 23
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 5:35 pm Post subject: |
|
Komanda ir pietiekami spēcīga, lai viss izdotos kā nākas. Radītais tiek tēmēts uz profesionālu kvalitāti. Projekts netiek taisīts INDAGO, bet gan paralēli piedalās tajā, attiecīgi, arī pēc INDAGO beigām projekts tiks turpināts. _________________ "Hercoga" Kalps. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|