dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Simple Physics Engine

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Tue Jun 12, 2007 7:33 am    Post subject: Simple Physics Engine

http://spehome.com/

ps. man taa biku prasaas peec sticky ar sarakstu un linkiem (un potenciaali aprakstiem) ar fizikas engineem
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Jun 12, 2007 8:16 am    Post subject:

Nelielu sarakstu (lai gan tikai ar bezmaksas) fizikas dziņiem var dabūt te: http://abattoir.wolfpaw.net/personal/gamelibs.php#maths
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Tue Jun 12, 2007 3:16 pm    Post subject:

Nez kaa shitais topiks ir paredzeets (iespeejams, es ar savu postu vinju izbojaash. taadaa gadijumaa varat dzeest vinju laukaa), bet tas Simple Physics Engine ir vienkaarshi ideaals! Vinsh atbalsta joints, rigid bodies utt., ir realtiivi mazs, AATRS (ar viso to, ka sceenaa ir daudz sarezhgjiitu modelju, kuri tiek simuleeti ljoti preciizi (nelien viens otraa iekshaa un neskrien vien otram cauri)) un pirmo reizi demo applikaacijaa redzu daudz maz pienjemamu auto simulaaciju (ritenji visu laiku nespolee - ir sakjere ar zemi, arii samest nav tik vienkaarshi). Licence arii ir reaali leeta - nekomerciaalaa licence par velti, komerciaala licence tikai par 20$. Principaa pagaidaam shii sliecas buut par manu izveeli nakamajaa projektaa (ja izmanoshu fiziku).
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Jun 12, 2007 4:02 pm    Post subject:

elvman wrote:
Licence arii ir reaali leeta - nekomerciaalaa licence par velti, komerciaala licence tikai par 20$.


elvman, $20,000 USD nozīmē 20*1000 $ = divdesmit tūkstoši dolāru!! Angļu valodā pieņemts ar komatu atdalīt tūkstošu skaitus.

Vienīgais, kas man nepatīk no šī dziņa (pēc tutoriāļu sources/API papētīšanas), ka tur tiek supportēts tikai viens jointa vieds - ball joints. Tātad neko sarežģītu tur uztaisīt nevarēs (piemēram mašīnu). Arī mazāk sarežģītas joint'u lietas, piemēram, durvis, kas virinās, nebūs viegli uztaisīt (jo tām vajag hinge joint'u). Kautkad vienkāršām simulācijām, kur vajag tikai pamētāt/pašaudīt pa kastēm/bundžām tas var izrādīties tīri sakarīgs. Pašlaik palikšu pie pārbaudītām vērtībām (slēptā reklāma - ODE vai Newton Game Dynamics :) Arī ar tām var labas simulācijus (kur nekas nelien un neskrien citiem cauri) uztaisīt, vajag tik parametrus pareizi pietjūnēt - tā jau arī ir īstā māksla izmantot fizikas dziņus.

Palasot forumā kā autors ir uztaisījis to auto simulāciju piemērā - tur rakstīts, ka vinš izmantojis sava dziņa modificētu sourci, tb lienot dziļāk iekšā savā dzinī, nekā parasts mirstīgais programmētājs var tikt klāt no ārpuses (tb dll failam).
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Tue Jun 12, 2007 4:08 pm    Post subject:

WOOOOPS!!! Kautkaa biju iecikleejies uz engina forshumu un neieveeroju ",000".
Njaa, parasti enginiem lasu features, bet shoreiz tikai demo nokachaaju. Ja ir tikai ball joints, tad tas tieshaam situaaciju pasliktina. Ok, auto simulaacijas taisiit nevarees (kaut gan ar vairaakiem trikiem gan jau ir iespeejams...mmm... nee laikam tomeer mashiinu izvedot nevarees), bet mani tas aatrums tomeer pievelk, piemeeram, strateegjijas speelees, kur vajadziiga fizika shis buutu diezgan labs variants.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
programmer



Joined: 15 Sep 2006
Posts: 71
Location: Latvija, Limbaži

PostPosted: Tue Jun 12, 2007 9:02 pm    Post subject:

elvman wrote:
[..] nelien viens otraa iekshaa un neskrien vien otram cauri [..]
Es gan pamanīju, ka tajā scēnā ar jointiem šī problēma parādās. Tur bija virzienā uz leju sakrinātas kastes un, kad es mēģināju "sarullēt" to rindu, pārmetot brīvo galu pāri sākuma kastei, tad lēnām viena kaste izslīd sākuma kastei pilnīgi cauri un atkal visa rinda iztaisnojas virzienā uz leju. Varbūt, ka tā ir kļūda tikai demo veidošanā nevis pašā dzinī, bet, tomēr, labs iespaids neradās šajā gadījumā.

p.s. Man personīgi patīk TrueAxis, cik esmu to pētījis.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Mon Dec 03, 2007 10:21 am    Post subject:

Quote:
Dec 2, 2007. SPE 2.60 released.
Particle based fluid simulation. Supports both water and smoke, features interaction with rigid bodies, dynamic grouping for particles, fast discrete surface generation.
Optimized shape initializing especially for large meshes, much faster and less memory used.
Fast dynimic zone searching. No matter how many static meshes/objects you added to the scene, the performance of broad phase would never reduce.
New contact query interfaces.
More tutorials added to SDK, including Fluid, ContactQuery, Ragdoll, Vehicle, Terrain.


Sep 15, 2007. SPE 2.00 released.
Advanced spacial grid, ready to handle complex scenes or massive objects.
New Tri-Mesh collision detection algorithm, more robust, roughly 80% faster over previous release.
High Parallel Computation. Over 90% of workloads can be distributed to arbitrary number of threads averagely. Compared to single thread, two threads provide at least 60% performace improvements, and four threads provide about 150% performance improvements. In our new demo, you can config how many threads to use for each step of physics simulation and see the results, but the number of options available is depend on the number of cores of your CPU.


ragdoll samplis ir kaardinoshs jaunajaa sdk
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group