dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

piedaavaaju: engine prieksh 2D kvestiem

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Meklēju sadarbību
View previous topic :: View next topic  
Author Message
kovacs
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 16 Mar 2007
Posts: 51

PostPosted: Thu Jun 14, 2007 4:13 pm    Post subject: piedaavaaju: engine prieksh 2D kvestiem

Hi,

ja nu kaadam gribas pasham uztaisiit kaadu 2D kvestu, bet nav prasmju vai veelmes programmeet, padodiet zinju, mosh ir varianti, izliidzeet ar diezgan gatavu pashrakstiitu engine.

Parsvaraa uzsvars ir lai vareetu uztaisiit taada tipa speeles kaa agraak bija Monkey Island, Space Quest, etc. Respektiivi- varonis vazaajas apkaart, ar kaut ko parunaa, sho to sakombinee un storijs attiistaas. Ierobezhojumi, protams, eksistee, bet kaa zinaams, kas der visam, neder nekam. :)

Pagaidaam straadaa tikai uz Windows, bet ir doma sakompileet arii uz Linux un tas ir vairaak dariishanas jautaajums. Kaa arii ja buus ljoti liels iekaariens, tad mosh arii uz MacOSX. Taisiits viss ir C++ ar SDL un saistiito biblioteeku izmantoshanu (ja tas ko izsaka). Tehniskaas zinaashanas nepiecieshamas ir minimaali, vienkaarshi jaanjem notepad un jaaraksta skripti formaataa kas ir dokumenteets.

Sho pashu engine izmanto GameLV, screenshotus variet iechekot Indago lapaa.

Karoch ja ir interese, rakstiet pm un ja tas buus nopietni, tad gan jau kaut ko sashtukosim.
Back to top
View user's profile
Vecis



Joined: 01 Jan 2007
Posts: 144

PostPosted: Sat Dec 22, 2007 11:13 pm    Post subject:

Cik paskatījos GameLV failos, pamanīju ka pašu spēli var pārveidot/modificēt līdz nepazīšanai. Sanāk ka nekas nemaz nav jāštuko un ikviens gribētājs var izveidot pats savu kvestu uz GameLV engine's. Smile Nekļūdos?
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Dec 22, 2007 11:37 pm    Post subject:

man liekas, ka tā var..
bet dokumentācija noderētu Wink
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
kovacs
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 16 Mar 2007
Posts: 51

PostPosted: Wed Jan 23, 2008 4:06 pm    Post subject:

heh, tikai tagad pamanīju... :)

anīvej- jā tieši tā arī ir, engine nav saistīta ar spēli, itogo uz GameLV engines var taisīt pats savu questu.
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Jan 24, 2008 8:09 am    Post subject:

Es gan gribētu dzini, kurā būtu 3d grafika, ar bump, gloss un shadows .. Crying or Very sad un animētie personāži arī nebūtu slikti. Wink
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
kovacs
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 16 Mar 2007
Posts: 51

PostPosted: Thu Jan 24, 2008 12:48 pm    Post subject:

nu i ko tev tas dos ja tev būs visi glowi, bumpi, etc...? Tavā vietā viņi spēli tāpat neuztaisīs tikai pieliks papildus sarežģītības dimensiju.

Respektīvi negribu jau tagad "braukt augumā", bet imo šādi domājot neviens nekad neko paliekošu nav uztaisījis, jo ja tiešām gribētu un būtu laba ideja, tad uztaisītu arī bez visām tām figņām, a ja liekas, ka tas kas pietrūkst ir šīs dažādās tehniskās fīčas, tad līdz normālai spēlei tur ir 100 gaismas gadi.

bez tam, kā jau bubu norādīja- ar 3D enginēm ir pilna pa... saule, vajag tikai biš pameklēt. ;)

ja nu kas, tad faktiski šinīs dienās esmu pabeidzi GameLV engines portu priekš OpenGL, kas nākotnē (ja tiešām radīsies nepieciešamība) ļaus pievienot arī šādas tādas iespējas kas līdz šim bija vai nu gemorojs realizēt vai arī vienkārši bremzēja. (piem. tagad tiek supportēta per-pixel alpha un varoņa bilde skalējoties tiek smuki interpolēta). Moš nākotnē varētu realizēt arī īstu dziļuma buferi, bet nu hvz, tur vēl daudz nezināmo. Smile
Back to top
View user's profile
MoKa



Joined: 10 Oct 2007
Posts: 79
Location: Daugavpils

PostPosted: Thu Jan 24, 2008 1:12 pm    Post subject:

Да так обычно и бывает, или одно или другое - или графика или технологичность и динамика в геймплае. Т.к. тянуть эти 2 совсем разные части в одиночку - сложно, поэтому лучше оставатся при втором - реализация идеи и т.п. нежели написать просто красивую графику.
Каждое нужно учится рано или поздно.
_________________
Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Jan 24, 2008 3:09 pm    Post subject:

kovacs wrote:
nu i ko tev tas dos ja tev būs visi glowi, bumpi, etc...?


Man grafika vienmēr ir bijusi pirmajā vietā.
Tikai tad es skatos kāds ir story apakšā.


Mazliet pateikšu, ko es vēlos - kinematogrāfisko kvestu.
Vairums geimeru, pirmais uz ko metīs aci, būs grafika.
Ja tā būs wow-super, tad nākamais būs story.

Tikai tāpēc man arī patika KeepSake, diemžēl tā nav 3d spēle, lai gan vizuāli ir ok un pats story ir gana interesants. Neesmu liels kvestu spēlētājs, bet ja izdodās (pārsvarā gan vācu zemes ražojumus) padzenāt, tad ar demo versiju pilnīgi pietiktu, lai tās apniktu. Nu jā, piekrītu arī vecie Broken Sword bij ļoti ok, kur story vienkārši aizmālēja acis uz grafiku.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
MoKa



Joined: 10 Oct 2007
Posts: 79
Location: Daugavpils

PostPosted: Thu Jan 24, 2008 3:53 pm    Post subject:

Для квестов нужны отличные рендеры (3Д Макс - Лайтмапы), но и разумеется графика на персонажах и объектах, дабы слить с окружающим их воедино.
Но тут не нужны технологии как у Cry Engine или Unreal Engine 3, тут намного проще.
Важно лишь разработать технологии для слития воедино статики и динамики в сценах.
Сразу можно сказать, что нужен статичный Radostry (прегенерация по всему спэйсу сцены, примерно на расстоянии 1м точек, с цветом, исходя из них, менять цвет у динамичной модели, таким образом создавая радиостри для динамички, исходя из статики). Статика же, сейчас не актуальны простые имаги, а вот 3д модель, с высококачественным текстурингом и лайтмапами - самое то.
Но тут ещё много других "приколов", к примеру динамичные блики, учитывая что источник может быть и не 1 Smile Для качественного блика, нужно делать мульти лайтмапы (на каждый источник).
Да, работы конечно немало, но не вижу смысла кидаться на мега-движки, если для подбного нужны только шейдеры, и немного стандартного.
_________________
Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Meklēju sadarbību All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group