|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kovacs Indago Uzvarētājs
Joined: 16 Mar 2007 Posts: 51
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 4:13 pm Post subject: piedaavaaju: engine prieksh 2D kvestiem |
|
Hi,
ja nu kaadam gribas pasham uztaisiit kaadu 2D kvestu, bet nav prasmju vai veelmes programmeet, padodiet zinju, mosh ir varianti, izliidzeet ar diezgan gatavu pashrakstiitu engine.
Parsvaraa uzsvars ir lai vareetu uztaisiit taada tipa speeles kaa agraak bija Monkey Island, Space Quest, etc. Respektiivi- varonis vazaajas apkaart, ar kaut ko parunaa, sho to sakombinee un storijs attiistaas. Ierobezhojumi, protams, eksistee, bet kaa zinaams, kas der visam, neder nekam. :)
Pagaidaam straadaa tikai uz Windows, bet ir doma sakompileet arii uz Linux un tas ir vairaak dariishanas jautaajums. Kaa arii ja buus ljoti liels iekaariens, tad mosh arii uz MacOSX. Taisiits viss ir C++ ar SDL un saistiito biblioteeku izmantoshanu (ja tas ko izsaka). Tehniskaas zinaashanas nepiecieshamas ir minimaali, vienkaarshi jaanjem notepad un jaaraksta skripti formaataa kas ir dokumenteets.
Sho pashu engine izmanto GameLV, screenshotus variet iechekot Indago lapaa.
Karoch ja ir interese, rakstiet pm un ja tas buus nopietni, tad gan jau kaut ko sashtukosim. |
|
Back to top |
|
|
Vecis
Joined: 01 Jan 2007 Posts: 144
|
Posted: Sat Dec 22, 2007 11:13 pm Post subject: |
|
Cik paskatījos GameLV failos, pamanīju ka pašu spēli var pārveidot/modificēt līdz nepazīšanai. Sanāk ka nekas nemaz nav jāštuko un ikviens gribētājs var izveidot pats savu kvestu uz GameLV engine's. Nekļūdos? |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Dec 22, 2007 11:37 pm Post subject: |
|
man liekas, ka tā var..
bet dokumentācija noderētu _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
kovacs Indago Uzvarētājs
Joined: 16 Mar 2007 Posts: 51
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 4:06 pm Post subject: |
|
heh, tikai tagad pamanīju... :)
anīvej- jā tieši tā arī ir, engine nav saistīta ar spēli, itogo uz GameLV engines var taisīt pats savu questu. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 8:09 am Post subject: |
|
Es gan gribētu dzini, kurā būtu 3d grafika, ar bump, gloss un shadows .. un animētie personāži arī nebūtu slikti. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
kovacs Indago Uzvarētājs
Joined: 16 Mar 2007 Posts: 51
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 12:48 pm Post subject: |
|
nu i ko tev tas dos ja tev būs visi glowi, bumpi, etc...? Tavā vietā viņi spēli tāpat neuztaisīs tikai pieliks papildus sarežģītības dimensiju.
Respektīvi negribu jau tagad "braukt augumā", bet imo šādi domājot neviens nekad neko paliekošu nav uztaisījis, jo ja tiešām gribētu un būtu laba ideja, tad uztaisītu arī bez visām tām figņām, a ja liekas, ka tas kas pietrūkst ir šīs dažādās tehniskās fīčas, tad līdz normālai spēlei tur ir 100 gaismas gadi.
bez tam, kā jau bubu norādīja- ar 3D enginēm ir pilna pa... saule, vajag tikai biš pameklēt. ;)
ja nu kas, tad faktiski šinīs dienās esmu pabeidzi GameLV engines portu priekš OpenGL, kas nākotnē (ja tiešām radīsies nepieciešamība) ļaus pievienot arī šādas tādas iespējas kas līdz šim bija vai nu gemorojs realizēt vai arī vienkārši bremzēja. (piem. tagad tiek supportēta per-pixel alpha un varoņa bilde skalējoties tiek smuki interpolēta). Moš nākotnē varētu realizēt arī īstu dziļuma buferi, bet nu hvz, tur vēl daudz nezināmo. |
|
Back to top |
|
|
MoKa
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 79 Location: Daugavpils
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 1:12 pm Post subject: |
|
Да так обычно и бывает, или одно или другое - или графика или технологичность и динамика в геймплае. Т.к. тянуть эти 2 совсем разные части в одиночку - сложно, поэтому лучше оставатся при втором - реализация идеи и т.п. нежели написать просто красивую графику.
Каждое нужно учится рано или поздно. _________________ Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 3:09 pm Post subject: |
|
kovacs wrote: | nu i ko tev tas dos ja tev būs visi glowi, bumpi, etc...? |
Man grafika vienmēr ir bijusi pirmajā vietā.
Tikai tad es skatos kāds ir story apakšā.
Mazliet pateikšu, ko es vēlos - kinematogrāfisko kvestu.
Vairums geimeru, pirmais uz ko metīs aci, būs grafika.
Ja tā būs wow-super, tad nākamais būs story.
Tikai tāpēc man arī patika KeepSake, diemžēl tā nav 3d spēle, lai gan vizuāli ir ok un pats story ir gana interesants. Neesmu liels kvestu spēlētājs, bet ja izdodās (pārsvarā gan vācu zemes ražojumus) padzenāt, tad ar demo versiju pilnīgi pietiktu, lai tās apniktu. Nu jā, piekrītu arī vecie Broken Sword bij ļoti ok, kur story vienkārši aizmālēja acis uz grafiku. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
MoKa
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 79 Location: Daugavpils
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 3:53 pm Post subject: |
|
Для квестов нужны отличные рендеры (3Д Макс - Лайтмапы), но и разумеется графика на персонажах и объектах, дабы слить с окружающим их воедино.
Но тут не нужны технологии как у Cry Engine или Unreal Engine 3, тут намного проще.
Важно лишь разработать технологии для слития воедино статики и динамики в сценах.
Сразу можно сказать, что нужен статичный Radostry (прегенерация по всему спэйсу сцены, примерно на расстоянии 1м точек, с цветом, исходя из них, менять цвет у динамичной модели, таким образом создавая радиостри для динамички, исходя из статики). Статика же, сейчас не актуальны простые имаги, а вот 3д модель, с высококачественным текстурингом и лайтмапами - самое то.
Но тут ещё много других "приколов", к примеру динамичные блики, учитывая что источник может быть и не 1 Для качественного блика, нужно делать мульти лайтмапы (на каждый источник).
Да, работы конечно немало, но не вижу смысла кидаться на мега-движки, если для подбного нужны только шейдеры, и немного стандартного. _________________ Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|