View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Wed Aug 08, 2007 8:17 pm Post subject: Piespiedu "wireframe" |
|
Vai kaads nav uzskreejis viruu toolim (hookam ) kas ljautu rendereet OpenGL / DirectX aplikaaciju wireframe? Vai varbuut ir kaads vienkaarsaaks veids kaa kontroleet tekosaas aplikaacijas rendersteitus? (tad es vareetu vnk nomainiit fill modi ) |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Aug 08, 2007 8:55 pm Post subject: |
|
Nu OpenGL'ā ir vienkārši: glPolygonMode(GL_FRONT_AND_BACK, GL_LINE);
Kad gribi atpakaļ uz normālu renderingu: glPolygonMode(GL_FRONT_AND_BACK, GL_FILL);
Tb, es piemēram, kad gribu visu wireferimā redzēt, izsaucu to pirmo rindiņu un renderēju visu scēnu pa vecam. Viens prasts if's.
Storm wrote: | Vai varbuut ir kaads vienkaarsaaks veids kaa kontroleet tekosaas aplikaacijas rendersteitus? |
Ko nozīmē - kontrolēt rendersteitus? Vai tu pilnībā nepārvaldi savu kodu?
Jeb mazie zaļie rūķīši jaucās pa vidu un neļauj tev? :) |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Wed Aug 08, 2007 9:24 pm Post subject: |
|
nu nee man vajag izmainiit nevis kodaa (kas kaa jau tu raksti ir triviaali - man arii xD) bet nokompileetaa ejoshaa progrmmaa |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 2:39 pm Post subject: |
|
Paldies bubu! Atkal kaut kas ljoti noderiigs glintercept ir vnk briiniskiigs toolis ) Varu veel piebilst ka ja kaadam vajag izzinaat/profileet etc savu aplikaaciju dx videe var izmantot PIX (no dx sdk ) |
|
Back to top |
|
|
|