dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Piespiedu "wireframe"

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Wed Aug 08, 2007 8:17 pm    Post subject: Piespiedu "wireframe"

Vai kaads nav uzskreejis viruu toolim (hookam Very Happy) kas ljautu rendereet OpenGL / DirectX aplikaaciju wireframe? Vai varbuut ir kaads vienkaarsaaks veids kaa kontroleet tekosaas aplikaacijas rendersteitus? (tad es vareetu vnk nomainiit fill modi Razz)
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Aug 08, 2007 8:55 pm    Post subject:

Nu OpenGL'ā ir vienkārši: glPolygonMode(GL_FRONT_AND_BACK, GL_LINE);
Kad gribi atpakaļ uz normālu renderingu: glPolygonMode(GL_FRONT_AND_BACK, GL_FILL);

Tb, es piemēram, kad gribu visu wireferimā redzēt, izsaucu to pirmo rindiņu un renderēju visu scēnu pa vecam. Viens prasts if's.

Storm wrote:
Vai varbuut ir kaads vienkaarsaaks veids kaa kontroleet tekosaas aplikaacijas rendersteitus?

Ko nozīmē - kontrolēt rendersteitus? Vai tu pilnībā nepārvaldi savu kodu?
Jeb mazie zaļie rūķīši jaucās pa vidu un neļauj tev? :)
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Wed Aug 08, 2007 9:24 pm    Post subject:

nu nee Razz man vajag izmainiit nevis kodaa (kas kaa jau tu raksti ir triviaali - man arii xD) bet nokompileetaa ejoshaa progrmmaa Smile
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Aug 08, 2007 10:56 pm    Post subject:

Ah, jau esošā programmā. Nu visai vienkāršs gūgles kverijs (opengl force wireframe) atgrieza dažus derīgus rezultātus:

http://www.gremedy.com/news.php
Quote:
gDEBugger V1.1 adds ability to watch objects as they are being rendered in shaded, point or wire-frame mode


http://www.opengl.org/sdk/tools/BuGLe/
Quote:
Force a wireframe mode


Vēl zinu tādu GLIntercept tūli: http://glintercept.nutty.org/
Ar to var pārķert OpenGL izsaukumus un to vietā darīt, ko vien pats gribi. Varētu pārķert glBegin izsaukumu un tam pa priekšu izsaukt to vajadzīgo glPolygonMode.

Iespējams ar NVIDIA/ATI tūļiem arī to var panākt:
http://developer.nvidia.com/object/nvperfkit_home.html
http://ati.amd.com/developer/gpups/index.html

DirektIksam meklē pats.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Thu Aug 09, 2007 2:39 pm    Post subject:

Paldies bubu! Atkal kaut kas ljoti noderiigs Smile glintercept ir vnk briiniskiigs toolis Smile) Varu veel piebilst ka ja kaadam vajag izzinaat/profileet etc savu aplikaaciju dx videe var izmantot PIX (no dx sdk Very Happy)
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group