dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

unit'a kustiiba

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana
View previous topic :: View next topic  
Author Message
E13m3nT



Joined: 24 Jan 2006
Posts: 42

PostPosted: Thu Aug 09, 2007 7:19 pm    Post subject: unit'a kustiiba

Matemaatika ir mans vaajaakais punkts taapeec sorry par stuulbu jautaajumu :D

Piemeeram man 3d telpaa ir unit's kura koordinaates ir (0,0,0), bet destination koordinaates ir (500,0,800). Saakumaa es unit'u pagriezhu vajadziigajaa virzienaa un tad saaku kusteeties pretii meerkjim.
Kaa var panaakt lai unit's kustaas vienmeeriigi uz meerkji, nevis piem x+1, z+1? Ja dara kaa es tad sanaak ka unit's kusteesies vienmeeriigi kaameer x vai z nebuus vienaads ar destination x vai z. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Aug 09, 2007 8:33 pm    Post subject:

Fiziku vai tad jau pamatskolā nemāca?
Vienmērīgas kustības vienādojums S = V*t
S un V ir vektori (x,y,z). S ir zināms: S = Beigas - Sākums, kur Beigas un Sākums ir punkti telpā (tavi dotie skaitļi).
Ja zini laiku t, kurā gribi nokļūt savā galapunktā, tad atrisinājums ir elementārs: V = S/t.
Tātad katru sekundi ir jāpieskaita V lielums pie tekošās koordinātes: p = p + V. Parasti, protams, spēlēs updeits ir mazāk nekā sekunde, tāpēc V ir jāreizina ar šo laiku starp updeitiem: p = p + V*deltaT.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group