dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Postprocesa sheideri

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Microsoft DirectX
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Aug 17, 2007 4:48 pm    Post subject: Postprocesa sheideri

nju ta man vajadzeetu uztaisiit labu postprocesa sheideru kolekciju, dazhi sheideri man jau ir, BET man visvairaak nodereetu taadi sheideri kaa blurs, un dazhi forshi specefekti (BoW efekts pashtaisiits, izskataas baigi labi) tad ko es te gribeeju - lai kaads pasaka kur mekleet sheiderus vai tutoriaaljus, vai padod kaadu sheidera kodu!
aaa un - es straadaaju pagaidaam tikai ar HLSL .fx sheideriem..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Aug 17, 2007 6:57 pm    Post subject:

kur tad palikusi gūglīte, šodien nestrādā?
http://developer.download.nvidia.com/shaderlibrary/webpages/shader_library.html

Un vēl var noderēt viena cita gigantiska šeidru ģenerēšanas bibliotēka - savas smadzenes ;)
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Aug 17, 2007 8:26 pm    Post subject:

vispaar jau saakshu ar to, ka sheiderus editeeju notepad'aa, taakaa ne man komandas iespeejamaas redzamas, ne gala rezultaats... tad jau man visdriizaak jaajautaa - ir kaadi sheideru IDE, un kur?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Aug 17, 2007 9:13 pm    Post subject:

Un? Es pats arī GLSL šeiderus arī rakstu notepadā, un komandas skatos/lasu manuālī. Kur problēma komandas iespējamās apskatīt? Un kur problēma gala rezultātu apskatīt? Ielādē šeideri, uzzīmē kubu, un skaties.

Anyway, atkal ar vienkāršu gūgles searchu uzgāju šos (laiku prasīja aptuveni 10 sekundes):
ATI RenderMonkey: http://ati.amd.com/developer/rendermonkey/index.html
NVIDIA FX Composer 2: http://developer.nvidia.com/object/fx_composer_home.html
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Aug 17, 2007 9:22 pm    Post subject:

fx composer man nepatika, man patiik vienkaarshas lietas - uzkodee, nokompilee, apskati ar briivu kameru (nevis jaataisa sceenas kaa FXcomposerii)
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Aug 17, 2007 9:40 pm    Post subject:

Vēl jo vairāk - tādas vienkāršas lietas ir arī vienkārši un ātri pašam uztaisīt.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Aug 17, 2007 9:52 pm    Post subject:

aha, taa jau ir! peec indago ar shito visu meeginaashu uzveidot labu dzini
dzinii domaaju likt tikai statiskus un animeetus modeljus, un terrainus rendereeshanas galaa...
baigi veelos labu postprocesa sisteemu ielikt - lai var izveeleeties sheideri no glabaatuves, izmantojamo tehniku un taalaak viss notiek pats no sevis...
pashlaik nezinu, ko iesaakt ar to post_bloom.fx failu, kuru izdabuuju no nvidia maajaslapas - viss taakaa kompileejas, bet bilde galaa melna, iisti nezinu, kur vaina... sheidera faila peedeejaa izmantotajaa pikselju sheidera funkcijaa ieliku lai returno noteiktu kraasu... man shkiet, ka taadaa pashaa veidaa buus jaameklee vainiigaa funkcija... tajaa fx failaa ir daudz kas skriptos rakstiits - sheideru kompileetaajs nenjem veeraa... un daudz visaadas renderstate mainjas izmantotas... gruuti buus atrast vainiigo...
nu labi, tad man ir jautaajums - kam obligaati buutu jaabuut modernaa dzinii? shkiet, ka ar gaismaam ir visvairaak probleemu, bet taas ir looti svariigas...
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Aug 17, 2007 9:59 pm    Post subject:

snake5 wrote:
nu labi, tad man ir jautaajums - kam obligaati buutu jaabuut modernaa dzinii?

Es domāju, ka šādam obligāto fīču sarakstam nav limitu :) Use your imagination! Jābūt tam, lai gala rezultātā tev pašam būtu ērti lieot šo dzini, lai uztaisīt labu un interesantu spēli.
Ja nu gribi konkurēt ar modernām AAA+ kategorijas spēlēm, tad paņem jebkura populāra komerciāla dziņa fīčas (ja runa iet par FPS stila spēlēm - Unreal Engine 3, id Tech 4, CryENGINE2, utml), un aiziet uz priekšu kodēt!
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Aug 17, 2007 10:10 pm    Post subject:

taatad man laikam jaaizdomaa savi sheideri, specefekti, eenoshanas tehnikas, apgaismojuma sisteemas, culling'a sisteemas, u.t.t.
UN viss jaaizveido looti aatrs, eerts, ar minimaalu kljuudu skaitu... - iisaak sakot - kvalitatiivs Cool
driiz kjershos klaat pie terrainu engines...
bet man dzinis vareetu buut kaa ar pirmaas personas kameru, taa arii ar treshaas (pirmaas personas pamati jau uzkodeeti), kaa skatos, labi third person shooteri ir mazaak, kaa labi FPS, un noteikti tam ir iemesls - daudz paraugu, vienkaarshiiba...
ir viena laba treshaas personas speele - patieshaam lieliska - El Matador - straadaa uz Typhoon grafiskaa dzinja, ar pashtaisiiti fizikas sisteemu un OpenAL skanju (laikam OpenAL tika izmantots kaadaa zinaamaa speelee - Squares 3D) Smile
Typhoon tech demo vareeja kautkur ielaadeet - googlee atradu...
paskaties, redzeesi, cik reaali dzinis norenderee apkaartni...
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Aug 17, 2007 10:45 pm    Post subject:

Īsti nesaprotu par ko tu esi tā sapriecājies un kāds tam īsti sakars ar oriģinālo jautājumu. Kautkā tu bieži vien aizbrauc offtopikā. Neesi domājis par bloga uztaisīšanu?

OpenAL izmanto ļoti daudz spēles, piemēram, Unreal Tournament (un citos jaunākos UT), Battlefield 2, Doom 3, u.c.
Un terrainus renderēt mūsdienās ar nav nemaz tik ļoti grūti. Datoru jauda ir pamatīgi pieaugusi. Tagad gandrīz vai var ņemt visprimitīvākos algoritmus, nedaudz pārkārtot datus mūsdienu GPU draudzīgākā formātā un tik renderēt. Nav tā kā agrāk bij jāpulas visu slodzi no GPU pārnest uz CPU.

Reku varu piedāvāt skrīnšotiņus, no iesāktas un nepabeigtas spēles, ar kuru bijām domājuši piedalīties šīgada Indago. Grafiskie smukumi tur ir diezgan nepabeigti, taču jau varēju renderēt ļoti lielus terrainus (pašam pilnīgi pietika ar 2k x 2k heightmapi - tā jau bija diezgan liela), ar dinamisku LOD izmantojot geo-mipmaps + quadtree culling (tika domāts arī par geomorphingu vertex šeiderī), tekstūrām izmanojot 4 tekstūru splattingu + colormape + lightmape. Tas viss bija saintegrēts ar Newton Game Dynamics fizikas bibliotēku, un pat uztaisīta vienkārša "mašīnīte".
http://photo2.poga.lv/photos/0708/0817/bubu/3717148804_b.jpg
http://photo2.poga.lv/photos/0708/0817/bubu/3717129759_b.jpg
http://photo2.poga.lv/photos/0708/0817/bubu/3717115423_b.jpg
http://photo2.poga.lv/photos/0708/0817/bubu/3717093826_b.jpg
http://photo2.poga.lv/photos/0708/0817/bubu/3717102922_b.jpg
http://photo2.poga.lv/photos/0708/0817/bubu/3717089195_b.jpg

Tā ka iespējams ir viss. Vajag tik nedaudz pagūglēt, daudz lapu materiālu var atrast par grafikas programmēšnu. Un vēl vajag ļoti saņemties un neslinkot, lai uztaisītu gribētās lietas ;)
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Microsoft DirectX All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group