dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Octree Performances paaugstinaashana

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Mon Aug 27, 2007 11:28 pm    Post subject: Octree Performances paaugstinaashana

Man ir implementeets savs octree terrainam. Viss straadaa. Bet tas ko es esmu izdariijis ir vienkars variants un tagad veelos implementeet arii kaadu otimizaaciju. Jautaajums ir - ar ko vajdzeetu saakt?
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Aug 27, 2007 11:35 pm    Post subject:

Uz ātru sitienu, kas ienāk prātā:
1) Kāpēc octree nevis quadtree?
2) Kā tu to visu glabā? 8-ārā kokā? Tad der padomāt par glabāšanu kādā kešatmiņai draudzīgākā struktūrā, piemēram masīvā, kas reprezentē to koku: http://en.wikipedia.org/wiki/Binary_tree#Methods_for_storing_binary_trees (tur ir bināram kokam, bet N-āram kokam arī līdzīgi var).

Grūti kaut ko ieteikt, ja nav zināms, kā tev tas realizēts, kā tiek tas pielietots un apstrādāts.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Tue Aug 28, 2007 12:00 am    Post subject:

Octree nav quadtree jo terrains buus taads pakalnains un arii lai vareetu piemeerot arii objektiem Smile Kaa es to galbaaju - iepeejams ka bardakaa xD man ir Nodes, katrai nodei ir lists ar nodeem un lists ar objektiem ko satur node
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Aug 28, 2007 6:52 am    Post subject:

Es tak zinu, ka octree nav quadtree. Tāpēc jau prasu - kāpēc tu neizmanto quadtree. Vai tad tiešām būs tik liela atšķirība kalnainumā? Nez.. Man savā terrain realizācijā pilnīgi pietika ar quadtree.

Tavs "bardaks" tieši ir arī koks. Paskaties to linku kā glabāt listu struktūru masīvā. Vienīgai, ko varu ieteikt.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Tue Aug 28, 2007 11:21 am    Post subject:

Mazliet offtopics, bet tomēr saistīts ar octree.

Ekur, meklēju veidus, kā uzlabot perfomanci savai spēlei un viens no galvenajiem resursu rijējiem ir lieli masīvi, kuri tiek pāršķirstīti kolīziju un zīmēšanas laikā. Tā ir diezgan neefektīva metode, un es meklēju veidus, kā to uzlabot. Pētot literatūru radās iespaids, ka man varētu noderēt kāds no šiem kokiem.

Tā kā man ir pilnīgi plakans 2D speiss, gribēju zināt, kurš no kokiem -- binārais (binary) vai kvads (quad-) ir manai situācijai piemērotākais. Quadtree pielietojums ir aciimredzams (grafiskā interpretācija 2D plaknē), bet vai binary arī nav izmantojams?
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Aug 28, 2007 11:46 am    Post subject:

Jā, tev pietiktu pilnīgi ar bināro koku.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group