View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 7:30 pm Post subject: |
|
Nu tas atkarīgs, ko ar to gaismu renderēs. Ja shadow mapes vai shadow volumes, tad tai IR jābūt aiz sienas, lai dabiska ēna kristu. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 7:45 pm Post subject: |
|
nu jā... tas gan... bet shadow volumes manliekas nerādīs neko pie otrādi apgriezta objekta... ja kautkāds advancēts cullings izmantots.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 9:08 pm Post subject: |
|
Ko nozīmē "otrādi apgriezts objekts"? |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 9:13 pm Post subject: |
|
nu, vertex'u secība apvērsta - ja, piemēram, būs kāda taisna iela kartē, un gaismai, kura aiz sienas, būtu jāveido ēna, tad man šķiet, ka ēna nebūtu redzama... bet nu nezinu, varbūt arī sanāktu... viss atkarīgs, no kā tās shadow volumes tiek stieptas - no playeriem, vai no visas kartes... _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 9:35 pm Post subject: |
|
Nu to cullingu tak vienmēr var atslēgt vai ignorēt un nav problēmu.
Vai arī otrs variants - sienas nekad nav bezgalīgi plakanas, tām vienmēr ir biezums, tad vajag modelēt to nevis ar vienu poligonu, bet vairākiem, ar visu biezumu. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 9:57 pm Post subject: |
|
nu ja, tā jau ir... _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|