dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Ļoti tumšas light-mapes
Goto page Previous  1, 2
 
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Aug 31, 2007 7:30 pm    Post subject:

Nu tas atkarīgs, ko ar to gaismu renderēs. Ja shadow mapes vai shadow volumes, tad tai IR jābūt aiz sienas, lai dabiska ēna kristu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Aug 31, 2007 7:45 pm    Post subject:

nu jā... tas gan... bet shadow volumes manliekas nerādīs neko pie otrādi apgriezta objekta... ja kautkāds advancēts cullings izmantots..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Aug 31, 2007 9:08 pm    Post subject:

Ko nozīmē "otrādi apgriezts objekts"?
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Aug 31, 2007 9:13 pm    Post subject:

nu, vertex'u secība apvērsta - ja, piemēram, būs kāda taisna iela kartē, un gaismai, kura aiz sienas, būtu jāveido ēna, tad man šķiet, ka ēna nebūtu redzama... bet nu nezinu, varbūt arī sanāktu... viss atkarīgs, no kā tās shadow volumes tiek stieptas - no playeriem, vai no visas kartes...
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Aug 31, 2007 9:35 pm    Post subject:

Nu to cullingu tak vienmēr var atslēgt vai ignorēt un nav problēmu.

Vai arī otrs variants - sienas nekad nav bezgalīgi plakanas, tām vienmēr ir biezums, tad vajag modelēt to nevis ar vienu poligonu, bet vairākiem, ar visu biezumu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Aug 31, 2007 9:57 pm    Post subject:

nu ja, tā jau ir...
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group