dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

FPS un LCD monitors
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Nov 04, 2007 3:52 pm    Post subject:

nu redzi, kas pa lietu:
viens - palaist daudzas progas un sūdzēties, ka spēle lēni iet
otrs - vnk gadās tā, ka kāda proga sāk rīt resursus, kautvai windows update..
un zāles pret pirmo nav..
bet pret otro - labs gameloops!

man liekas, ka HL2'ā ir tāds gameloops, kurš man patīk - ja spēle ieķeras, tad neturpina to, līdz atkal viss ok.. vai, ja kāds pa skype sāk runāt, tad vnk proga lago, bet NAV tā, ka vnk kadri pazūd, bet spēlētājs iet nenokā neatkarīgā ātrumā.. vēlreiz atkārtoju, tā NAV!
es saprotu, ka kautkas spēlē var ieķerties, un tad pēc laika atkal turpina iet, un spēlētājs zaudē tāpēc, ka nepaspēj uzķert to brīdi, kad viss turpina strādāt.. (kautgan šito varētu apiet ar mainīgo fps limitu), bet tad, ja spēlētājs neredz, ko viņš dara, bet spēle turpinās, un tad vnk spēlētājs izslēdz spēli un tā viņam vairs nepatīk! un tas nu noteikti spēļu veidošanas biznesam par labu nenāk!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Nov 04, 2007 4:11 pm    Post subject:

Tādā gadījumā es nesaprotu, ko tu damā ar to savu "lagošanu" un "NAV tā, ka kadri pazūd". Neredzu tavai "lagošanai" lielu sakaru ar game-loopu. Redzu tikai sakaru ar sistēmas noslodzi kopumā.
Pašlaik man joprojām izskatās, ka tev nav ne jausmas kā darbojas tas game-loops un kā spēles apstrādā spēles loģiku un citus input eventus, par ko visu laiku šajā topikā tiek runāts.


Last edited by bubu on Sun Nov 04, 2007 4:16 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Nov 04, 2007 4:15 pm    Post subject:

lagi - nu jebkas, kas palēnina datora darbību
un "NAV tā, ka kadri pazūd" - zini, kad spēle raustās, un tai ir (pēc manām domām) slikts gameloops, tad spēlētājs turpina kustēties tādā pašā ātrumā, viss notiek kā vienmēr, bet dēļ lagiem kadri neatjaunojas tik bieži, kā vajadzētu.. - tad ir tā, ka kadri pazūd
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Nov 04, 2007 4:18 pm    Post subject:

Nē, es nezinu, kas pēc tavām domām ir tas, ka "spēle raustās un tai ir slikts gameloops". To jau iepriekš arī rakstīju.
Nesaprotu kā spēle var "raustīties" un "kadri nepazust".
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Nov 04, 2007 4:23 pm    Post subject:

bubu wrote:
Nē, es nezinu, kas pēc tavām domām ir tas, ka "spēle raustās un tai ir slikts gameloops". To jau iepriekš arī rakstīju.
Nesaprotu kā spēle var "raustīties" un "kadri nepazust".

eh... nu labi negribas daudz skaidrot, vienvārdsakot, esmu sliņķis Rolling Eyes
nu katrā ziņā, gameloops ir labs tad, ja spēlētājs spēlējot spēli nejūtas piekrāpts, kad spēle uzkaras.. i vsjo
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sun Nov 04, 2007 5:07 pm    Post subject:

Nu tad secinaajums viens! Netaisi speeles kuras uzkaras Laughing Speele ir jaaprofilee un jaaoptimizee vietaas kuraas taa vareetu "uzkaarties" Un gameloops neko nepaliidzees, jo ja Tu esi uztaisiijis vietas kur piemeeram no diska tiek ielaadeeta kaut kaada 4096x4096 * 32biti tekstuurinja tad arii vins laadees to tesktuuru un radiis to aizturi to noteikto laiku kas tam ir nepieciesams. Viens variants buutu, ja tas tiesaam ir nepieciesams (Profilee!) izveidot laadeesanu atseviskaa threadaa. Bet es nedomaaju ka snake5 ir iipasi nodarbinaats ar saadaam probleemaam XD
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Nov 04, 2007 6:12 pm    Post subject:

Storm wrote:
Nu tad secinaajums viens! Netaisi speeles kuras uzkaras Laughing Speele ir jaaprofilee un jaaoptimizee vietaas kuraas taa vareetu "uzkaarties" Un gameloops neko nepaliidzees, jo ja Tu esi uztaisiijis vietas kur piemeeram no diska tiek ielaadeeta kaut kaada 4096x4096 * 32biti tekstuurinja tad arii vins laadees to tesktuuru un radiis to aizturi to noteikto laiku kas tam ir nepieciesams. Viens variants buutu, ja tas tiesaam ir nepieciesams (Profilee!) izveidot laadeesanu atseviskaa threadaa. Bet es nedomaaju ka snake5 ir iipasi nodarbinaats ar saadaam probleemaam XD
agri vai vēlu nāksies veidot spēles, kurām spēles gaitā kautkas jālādē.. un vienmēr būs dažādi datori, uz viena spēle ies bez problēmām, bet uz otra - knapi!
Storm wrote:
Un gameloops neko nepaliidzees,...

palīdzēs gan! vismaz tik daudz, lai spēle neturpinās, kamēr kautkas lādējas!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Nov 04, 2007 6:34 pm    Post subject:

Tak spēles datu strīmošanai reālajā laikā, par ko tu taga sāki runāt, nav nekāda sakara ar taviem geimlūpiem. Šai datu pielādei, kad vajadzīgs, jābūt pašas spēles dzinējā iekšā kā dizaina fīča, nevis speciāls geimlūps tev jātaisa tagad... Kārtējo reiz tu visādas dīvainības gvelz, nezinot par to, ko tās nozīmē. Un es kā muļķis kārtējo reizi ceru, ka tev beidzot pieleks, par ko tu pats runā... Pilnīga bezjēdzība ar tevi apspriest jebkādu tēmu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sun Nov 04, 2007 7:58 pm    Post subject:

snake5 wrote:

palīdzēs gan! vismaz tik daudz, lai spēle neturpinās, kamēr kautkas lādējas!


Kamooon! Tur jau taa lieta ka neturpinaas, bet japanaak jau lai turpinaas!

Pasaki kaa seit vareetu kaut kas turpinaaties kameer tekstuura laadeejas:

Code:


Update()
{
    if (bJaalaadeeTesktuura)
    {
         //Punkts 1 - Tesktuura saak laadeeties
          IelaadeeTekstuuru();
         //Punkts 2 - Tekstuura beidz laadeeties
    }
    UpdateGameLogic();
}




Vai "speele turpinaas kameer kkas laadeejas" Ti starp puntu 1 un 2? Jaa neturpinaas bet taa neturpinaasanaas jau ir tas no kaa jaaizvairaas nevis turpinaasanaas Laughing Es saubos ka Tu saproti par ko Tu runaa ;D
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Nov 04, 2007 8:20 pm    Post subject:

fui bļin viss smagi sajuka...
Quote:
nu katrā ziņā, gameloops ir labs tad, ja spēlētājs spēlējot spēli nejūtas piekrāpts, kad spēle uzkaras.. i vsjo

un beidzam diskusijas!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Nov 04, 2007 8:30 pm    Post subject:

Es tomēr nesaprotu. Ja spēle uzkaras, tad vai nav pofig kāds ir gameloops - labs vai slikts. Uzkārusies spēle ir uzkārusies spēle. Tas būtu kā apgalvot: automašīna ir laba tad, ja tā var ripot no kalna, kad tai beidzies benzīns.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Nov 04, 2007 8:54 pm    Post subject:

oi... viss atkal no sākuma jāsāk...
spēlētājs nejutīsies piekrāpts, ja spēle nebūs vainīga pie tā, ka viņš zaudē..
un spēle nebūs vainīga tad, ja tā uzkaroties neturpinās paņemt inputu, izpildīt darbības, un neatjaunot kadru..

labāk izskaidrot diezvai man izdosies.. punkts.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Nov 04, 2007 9:31 pm    Post subject:

Dubultie un trīskāršie noliegumi. Mjā.. tu nu gan proti skaidri izteikties. Būtu patiešām labāk nesācis gari runāt, bet vienkārši būtu taisījis savu spēli. Un beigās tad mēs arī novērtēsim tavu game-loop'a kvalitāti pie spēles kāršanās.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Nov 04, 2007 10:06 pm    Post subject:

vērtē jau tagad! paņem nomaini skinning'a veidu un Indexed vai Software, un palaid apakšā AV, kas tur ko nenotestēt Very Happy
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sun Nov 04, 2007 10:46 pm    Post subject:

snake5 wrote:
vērtē jau tagad! paņem nomaini skinning'a veidu un Indexed vai Software, un palaid apakšā AV, kas tur ko nenotestēt Very Happy


runaajot par kvalitaateem... Vai tiesaam ir veerts Device::Clear saukt 2x peec kaartas? Tas paliidz? Very Happy un... ja tev vajag zinaat cik plaknee, boxaa vai kaadaa kastiishu kopaa ir trijstuuri iisti ieksaa tad centies to arii ieveerot nevis kaa "PlaybackHour":

viena plakne:
Code:

IDirect3DDevice9::DrawPrimitive(D3DPT_TRIANGLELIST, 0, 999); //999?!

paaris sienas:
Code:

IDirect3DDevice9::DrawPrimitive(D3DPT_TRIANGLELIST, 0, 999);

dazas kastes:
Code:

IDirect3DDevice9::DrawPrimitive(D3DPT_TRIANGLELIST, 0, 999);

veel viens meshs ar 6 triangljiem (siena):
Code:

IDirect3DDevice9::DrawPrimitive(D3DPT_TRIANGLELIST, 0, 999);


utt! XDD
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 4 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group