View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
programmer
Joined: 15 Sep 2006 Posts: 71 Location: Latvija, Limbaži
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 11:40 pm Post subject: glTexCoordPointer() vairākām textūrām |
|
Varbūt kāds var paskaidrot (internetā nemācēju atrast).
Ja es izmantoju glVertex un glTexCoord, tad viss ir skairds... man ir trijstūru masīvs, kur katrs no tiem satur textūru un 3 indexus (norāda vertexu no vertexu masīva). Tad es varu norādīt vajadzīgo textūru katram trijstūrim.
Bet kā ar glVertexPointer un glTexCoordPointer? Šajā gadījumā var norādīt katram trijstūrim vajadzīgo textūru?
EDIT: Tas laikam nozīmē, ka man ir jāsagrupē trijstūri pēc textūras un tad jārenderē katra grupa ar vajadzīgo textūru? |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Sep 10, 2007 8:37 pm Post subject: |
|
http://pyopengl.sourceforge.net/documentation/manual/glTexCoordPointer.3G.html
te rakstiits! gltexcoordpointer noraada uz masiivu, kur taas tekstuuru koordinaates tiek glabaatas, taatad buutu veelams sagrupeet pa tekstuuraam!
links nav gluzhi iistais, bet tas pats vien ir, tik uz python.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Sep 10, 2007 10:01 pm Post subject: Re: glTexCoordPointer() vairākām textūrām |
|
programmer wrote: | Bet kā ar glVertexPointer un glTexCoordPointer? |
Tieši tāpat kā ar parastu glVertex/glTexCoord - tekstūras pārslēdz ar glBindTexture.
programmer wrote: | EDIT: Tas laikam nozīmē, ka man ir jāsagrupē trijstūri pēc textūras un tad jārenderē katra grupa ar vajadzīgo textūru? |
Jep, tieši tā. Renderējot poligonus tos ļoti ieteicams sakārtot pēc materiāla (šeidera/tekstūras), jo to pārslēgšana ir viena no dārgākajām operācijām.
Ja gribās optimizēt savu renderētāju, tad der paskatīties uz tādu lietu kā "Texture Atlas". Tas izpaužās tā, ka tev atmiņā ir tikai viena (vai dažas) tekstūras, kura satur sevī vienu otrai blakus saliktas visas tavas tekstūras. Atliek tikai vienu reizi piebindot šo atlasa tekstūru un piekoriģēt tekstūru koordinātes taviem poligoniem. Renderēšana būs ātrāka, jo nevajadzēs pārslēgāt tekstūras. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Sep 11, 2007 11:13 am Post subject: |
|
hehe, interesanti, man pasham pat par texture atlas nezinot, bija naakusi praataa doma par textuuru salikshanu vienaa.. bet es sho domu aatri vien atmetu, jo zinaaju, ka manis lietotaas textuuru koordinaates paarsniegs 0-1 robezhu! _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Sep 11, 2007 11:26 am Post subject: |
|
Ja renderēšanai lieto pikseļu šeideri, tad emulēt dažādās tekstūru modes (REPEAT/WRAP/..) nav jau problēmu. Ar fiksēto funkcionalitāti gan īsti laikam nevarēs to panākt. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Sep 11, 2007 3:45 pm Post subject: |
|
ar 1.1 sheideri to var panaakt? tad man kautkad nodereetu.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|