dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

glTexCoordPointer() vairākām textūrām

 
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL
View previous topic :: View next topic  
Author Message
programmer



Joined: 15 Sep 2006
Posts: 71
Location: Latvija, Limbaži

PostPosted: Sat Sep 08, 2007 11:40 pm    Post subject: glTexCoordPointer() vairākām textūrām

Varbūt kāds var paskaidrot (internetā nemācēju atrast).

Ja es izmantoju glVertex un glTexCoord, tad viss ir skairds... man ir trijstūru masīvs, kur katrs no tiem satur textūru un 3 indexus (norāda vertexu no vertexu masīva). Tad es varu norādīt vajadzīgo textūru katram trijstūrim.

Bet kā ar glVertexPointer un glTexCoordPointer? Šajā gadījumā var norādīt katram trijstūrim vajadzīgo textūru?

EDIT: Tas laikam nozīmē, ka man ir jāsagrupē trijstūri pēc textūras un tad jārenderē katra grupa ar vajadzīgo textūru?
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Sep 10, 2007 8:37 pm    Post subject:

http://pyopengl.sourceforge.net/documentation/manual/glTexCoordPointer.3G.html
te rakstiits! gltexcoordpointer noraada uz masiivu, kur taas tekstuuru koordinaates tiek glabaatas, taatad buutu veelams sagrupeet pa tekstuuraam!
links nav gluzhi iistais, bet tas pats vien ir, tik uz python..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Sep 10, 2007 10:01 pm    Post subject: Re: glTexCoordPointer() vairākām textūrām

programmer wrote:
Bet kā ar glVertexPointer un glTexCoordPointer?

Tieši tāpat kā ar parastu glVertex/glTexCoord - tekstūras pārslēdz ar glBindTexture.

programmer wrote:
EDIT: Tas laikam nozīmē, ka man ir jāsagrupē trijstūri pēc textūras un tad jārenderē katra grupa ar vajadzīgo textūru?

Jep, tieši tā. Renderējot poligonus tos ļoti ieteicams sakārtot pēc materiāla (šeidera/tekstūras), jo to pārslēgšana ir viena no dārgākajām operācijām.

Ja gribās optimizēt savu renderētāju, tad der paskatīties uz tādu lietu kā "Texture Atlas". Tas izpaužās tā, ka tev atmiņā ir tikai viena (vai dažas) tekstūras, kura satur sevī vienu otrai blakus saliktas visas tavas tekstūras. Atliek tikai vienu reizi piebindot šo atlasa tekstūru un piekoriģēt tekstūru koordinātes taviem poligoniem. Renderēšana būs ātrāka, jo nevajadzēs pārslēgāt tekstūras.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Sep 11, 2007 11:13 am    Post subject:

hehe, interesanti, man pasham pat par texture atlas nezinot, bija naakusi praataa doma par textuuru salikshanu vienaa.. bet es sho domu aatri vien atmetu, jo zinaaju, ka manis lietotaas textuuru koordinaates paarsniegs 0-1 robezhu!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Sep 11, 2007 11:26 am    Post subject:

Ja renderēšanai lieto pikseļu šeideri, tad emulēt dažādās tekstūru modes (REPEAT/WRAP/..) nav jau problēmu. Ar fiksēto funkcionalitāti gan īsti laikam nevarēs to panākt.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Sep 11, 2007 3:45 pm    Post subject:

ar 1.1 sheideri to var panaakt? tad man kautkad nodereetu..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group